Aparthotel Albir Garden

Aparthotel Albir Garden
6,4

2 tips over Aparthotel Albir Garden

Ritchel, 18-7-2013

Gratis Wifi rondom zwembad maar ook ontvangst bij sommige appartementen. Wel ERG traag. Koop je internet dan is het sneller, maar niet 100% dekking.

Koken op 2 pitten is moeilijk. Ik bakte eerst het vlees aan en gaarde het af in de oven. Werkt prima. Dan heb je 2 pitten over om op te koken.

Neem zelf keuken doeken en vaatdoekjes mee, die krijg je niet n.l.

Tegenover het complex zit een supermarkt met Nederlandse producten van AH. Er is ook een lidl in de buurt en een Nederlandse slager.

Niels en Desiré met kinderen, 24-7-2012
bezoek aqualandia grootste waterpark van europa, en er naast zit mundomar, soort dolfenaruim maar dan 10 keer mooier,met shows van dolfijnen,zeeleeuwen en papagaaien,op nog geen 10 min,rijden met de bus,bezoek het mooiste strand op nog geen 15min.lopen,zondag is er markt,het oude centrum is wel aardig van benidorm als je van winkelen houdt.