Appartement Albir Comfort

AppartementWeer vandaag32°22°
Appartement Albir Comfort

11 reviews over Appartement Albir Comfort in het Nederlands

Een prachtig App, van alle gemakken voorzien.

J.A. van Kroonenburg
28-10-2017

Even informeren en boeken!!

Fantastich

J.van Kroonenburg
2-5-2016

Een heel fijn app, als je wil twee slaapkamers, twee badkamers.mooi mooi balkon

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Bertelli
21-12-2015

De ligging aan een goed verzorgde binnentuin met zwembad en groot zonneterras is fantastisch en rustig. Ook de service vanuit de verhuur-organisatie is prima en erg attent. We koen er dan ook graag en meestal meerdere malen per jaar.

Alleen zouden de eigenaren van de appartementen onderhand wel eens wat mogen investeren in vervanging van het interieur. De meubilering wordt langzaamaan we erg oubollig.

Super goed

A.Torenbos
7-7-2015

Appartement Albir Confort Avenida wij zijn hier opnieuw geweest van 19 mei 2015 t/m 24 juni 2015 en hebben het alweer vastgezet voor vlgd jaar je kunt in Albir niet beter zitten centraal gelegen op loopafstand van alles strand winkel supermarkten centrum .wil je meer weten mail mij maar wij komen er inmiddels al 5 jaar dus weten waar we over praten .

Super

A.Torenbos
10-3-2013

Wij waren in 2012 in een apartement van Albir Confort Type Golf het was Super heel schoon en heeeeeeeel compleet ingericht ook voor rolstoelers geschikt voor info mail me wij gaan weer terug zo vinden we het nergens .

2008

We zijn in september 2008 gedurenden 3 weken in twee verschillende appartementen geweest. Beide appartementen bevielen erg goed.

We boeken hier zeker volend jaar weer.

Beter kun je het niet treffen.

Uitstekende service en zeer vriendelijk personeel.

we zijn in sept 2007 in de albir geweest

en was weer zeer goed

het is echt aan te raden om daar naar toe te gaan wij gaan in april 2008 er weer heen wij komen daar nu zon 4 jaar en we hebben er niet genoeg van het is prima daar ook het personeel bij de receptie is heel erg vriendelijk

is echt een aanrader om een apartement te boeken bij albir comfort is echt perfect

2006

De kwalificatie Albir Confort is zeer wel op zijn plaats.Wij zijn zowel in het voorjaar als in de herfst gedurende steeds zes weken in genoemd appartement verbleven.Wij vinden het daarom zo aantrekkelijk,dat wij zowel het strand als de winkels te voet te bereiken zijn.Voeg daarbij de gunstige ontvangst en de verleende service,komen wij gaarne in het voorjaar 2007 weer terug.

Familie Bloem

deze appartementen zijn een aanrader voor elke per 6 weken

h.j.vizee nieuwegein
28-11-2006

deze appartementen zijn een aanrader voor elke

overwinteraar.

prijs per 6 weken ongeveer 1500 euro incl alles

wij gaan in 2007 voor de 4e maal naar dit apparte-

ment.

wij zijn in july-2006 t/m 6-08-2006 in albircomfort geweest en het apartement heet golf1 het was gewoon grandioos wij hebben er geen worden voor

het was prima apartement

de mensen waren ook super aardig bij de receptie

ja als u naar albir willen gaan dan raad ik dit heel sterk aan

zag er ook heel schoon uit alles was er aanwezig echt perfect

wij gaan in maart zeker weer terug

echt een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Albir Comfort in Albir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Albir Comfort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Albir Comfort scoort een 9.04 uit 10 op basis van 11 reviews.