We hebben een aantal aanbieders voor Albir voor je op een rij gezet:

Reviews over Albir

Een leuk plaatsje

Mark Schuler
    20-7-2019

Leuk om eens te ontdekken. Niet meteen zo druk als Benidorm die echt wel Engels begint te worden. Een boulevard met wat winkels in centrum, en na het strand een boulevard met kielzel strand. Voor mensen met goede benen kun je naar altea lopen.

Of na de vuurtoren lopen in een natuur park wat rustig is, alleen soms fietsers die denken dat ze snel na beneden kunnen.

Gereisd Alleenreizend in juli 2019

heerlijk vertoeven daar !

corry
    10-4-2019

Albir is een mooie plaats met groot strand ,leuke winkeltjes en een gezellige markt op zaterdag ,genoeg restaurantjes om heerlijk te eten het gemak van de lijnbus naar Benidorm (1.50) er is in Albir een prachtig natuurpark naar de vuurtoren .,de wandelboulevard gaat tot Altea.

Gereisd Met partner in februari 2019

Leuke badplaats voor een paar dagen lekker weg.

jenny
    19-3-2019

Albir is een leuke, gemoedelijke, niet zo drukke badplaats. Meer een groot dorp. Leuke terrasjes , met name de Moonlightbar met Nederlandse eigenaren. Heel gezellig. Er zijn ook een paar leuke winkels. Hele leuke plaats. En in de omgeving is zoveel moois. Wil je meer drukte, dan kun je met de bus naar Benidorm voor € 1,50. Of naar Altea, ook heel leuk. En het klimaat is (meestal) geweldig.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk dorp waar wij steeds terug komen.

Rick Keus
    4-1-2019

Een prachtig dorp aan de Spaanse kust. Met een gezellige markt, leuke winkeltjes, een Nederlandse supermarkt en een heerlijke boulevard. Minpuntje is het kiezelstrand, maar op een kleine 10 minuten rijden heb je weer heerlijke zandstranden.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Leuk verblijf

Veerman
    5-9-2017

Eten was iedere dag wat anders Vriendelijk personeel Bij het waterpark hebben we iedere dag gezeten. Was hier ook rustiger om te liggen dan bij de zwembaden. De kamers hebben een oude inrichting, maar wel schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017
Albir scoort een 8 uit 10, op basis van 137 reviews