Bed and Breakfast La Huerta

Meer bedandbreakfast info

169 reviews over Bed and Breakfast La Huerta

• 10Ellen22-10-2017

Geweldig genoten!

In de herfstvakantie hebben we hier met familie genoten van een mini-zomervakantie. Wat een heerlijk weer en prachtige omgeving waar je mooi kunt wandelen door het ruige landschap en fietsen door de lieflijke boomgaarden. De kamers zijn ruim en gezellig en in het huis en de tuin kun je overal gezellig zitten of relaxen op de ligbedden bij het zwembad of het dakterras. De dag begon met ‘n lekker ontbijtje op ‘n zonnig plekje in de tuin, het eitje altijd goed 🍳🥚en met vers sap van sinaasappels uit eigen tuin. Na onze dagwandeling was het lekker afkoelen in het zwembad. En wat is het dan fijn dat je niet meer op pad hoeft voor het avondeten maar kunt aanschuiven aan de grote dinertafel op de veranda om je samen met de andere gasten te laten verrassen door de culinaire en gastvrije kwaliteiten van Jan en Inge. Zij weten met lokale producten de Spaanse keuken naar een hoger niveau te tillen zodat het Bourgondisch genieten wordt met tot slot een huisgemaakte limoncello bij de koffie!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Carin & Will15-10-2017

geweldig

Wederom een enorm genot om hier te mogen verblijven. Wat een warm nest! Lieve mensen, geweldig eten en een oase van rust waar je je accu helemaal kunt opladen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Marja en Joost15-10-2017

Subliem

La Huerta was voor ons een paradijs waar wij na een bewogen tijd op adem zijn gekomen ! Een mooie lokatie, heerlijk ontbijt en culinair diner wat sterrenkwaliteit heeft wat ons betreft! Voor mij met dieetwens vegetarisch was het geen enkel probleem . Jan en Inge hebben gezorgd voor een onvergetelijke vakantie en wij gaan graag terug !

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Francois en Sylvie Kluijtmans05-10-2017

Fantastisch!! Een Oase van Rust!

Een geweldige B & B een heerlijke rustige omgeving, je hebt wel een auto nodig om er op uit te gaan, Ontbijt is geweldig lekker en S'avonds koken ze Heerlijk voor een eerlijke prijs.De gasten worden met open armen ontvangen en op en top in de watten gelegd!! Al met al voor herhaling vatbaar!! Jan en Inge bedankt voor een fantastische tijd !!

• 10Rene van den Nieuwenhof27-09-2017

Het was voor ons een heerlijk uitje

Wij vonden alles goed en een grote pluim voor B&B eigenaar Jan & Inge

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 10Ben & Thea24-09-2017

Een TOP vakantie!!

LA HUERTA moet je met hoofdletters schrijven. Dat verdienen Jan en Inge en hun B&B. Wij hebben genoten van hun gastvrijheid, goed verzorgd ontbijt en heerlijke maaltijden. Ons wandelavontuur onder leiding van Inge was fenomenaal. Zeker een aanrader! Kortom een plek om terug te komen. Jan en Inge jullie maken de wereld een stukje mooier.

• 10Kim van den Nieuwenhof22-09-2017

Gastvrij en zeer goed verzorgd!

Op zeer rustige locatie gelegen B & B, zeker voor herhaling vatbaar, dankzij de geweldige gastvrijheid van Jan en Inge. Ook voor heerlijk eten ben je hier helemaal goed.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Karin van der Schoot16-09-2017

Geweldig

We zijn geweest met 4 vrouwen en we vonden het fantastisch. Het is gewoon perfect! vele leuke plaatsjes in de buurt om te bezoeken, Iedere avond een heerlijk 3 gangen diner voor een schappelijke prijs. Een lekker zwembad met een prachtig uitzicht. Goede tips van de gastvrouw gehad. Gastvrij en gezelligheid ten top. We hebben zo genoten. Heel erg bedankt Inge en Jan voor de verwennerij.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Rick en Lisette16-09-2017

Helemaal top!

Jan en Inge waren ontzettend gastvrij, super locatie, mooie kamers, lekker ontbijtje elke dag, hadden veel tips voor de omgeving. Jan organiseerde een prachtige bergwandeling. Je kan er heerlijk dineren, al bij al: top!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Helen en Bartjan15-09-2017

Onvergetelijk

Wat hebben we een fantastische vakantie gehad bij Jan en Inge! De B & B ligt heerlijk rustig, met een prachtig uitzicht over de wijde omgeving. 's Ochtends kun je kiezen uit verschillende plekjes om te ontbijten, met ieder een ander uitzicht. Jan en Inge maken een heerlijk ontbijt, met vers fruit, lekkere yoghurt, broodjes, verse zoete jus d'orange en desgewenst een eitje. En niet te vergeten heerlijke koffie! Na het ontbijt kun je heerlijk relaxen aan het gezellige zwembad, met goede ligstoelen en parasols. Ook op het dakterras kun je in de schaduw of zon luieren op luxe loungebedden. Er staan over het hele terrein verschillende zitjes, zodat je genoeg mogelijkheden hebt om je terug te trekken. Naast deze rust kun je ook een feestje bouwen aan het barretje bij het zwembad, superleuk!! Kortom, alles kan. Jan en Inge hebben de omgeving verkend en nemen je desgewenst mee om een prachtige bergwandeling/ klim/ klautertocht te maken. Wij zijn mee geweest en vonden het gaaf!! De (slaap) kamers zijn schoon en smaakvol ingericht, met je eigen badkamer. Onze douche is klein maar fijn (ik ben 1.83 m), wij vinden dat geen enkel probleem. Ook is er een goede airco voor de warme nachten. Op de kamer staat drinkwater, wat elke dag wordt aangevuld. De (nieuwe) bedden liggen heerlijk, stevig, met een lekkere zachte topdekmatras. ...En dan de avonden... Je kunt als je wil aanschuiven voor het diner en genieten van de kookkunsten van Jan en Inge. We hebben van elke maaltijd heel erg genoten, van de heerlijke gerechten, drankjes, gezelligheid, goede gesprekken, lieve mensen en natuurlijk van af en toe lekker met zijn allen een feestje bouwen. Wat een vrolijkheid en gezelligheid, heel bijzonder. Als je hier naartoe gaat is het handig om een auto te huren. Je zit op ongeveer een half uur rijden van bijvoorbeeld het vliegveld en Alicante.
    Tja, wij weten in ieder geval dat we hier zeker terug komen en hebben een dag na thuiskomst al heimwee naar deze heerlijke plek!!

Bed and Breakfast La Huerta info

• Huishoudelijke apparatuurKluis