Bed and Breakfast La Huerta

Meer bedandbreakfast info

169 reviews over Bed and Breakfast La Huerta

• 2018
    10Hanny en Toon Vermeulen13-05-2018

Geweldig en alle reden voor herhaling.

Deze B&B is rustig gelegen waarbij het nodig is om over een auto te beschikken. Voor ons was het het tweede bezoek aan La Huerta waarbij de eigenaren Jan en Inge de hoge verwachtingen die we na ons eerste bezoek hadden weer meer dan volledig waarmaakten. Prima kamers met goede sanitaire voorzieningen, geweldig ontbijt en het eten ‘s-avonds was elke keer weer een feestje. Ook de bergwandeling onder leiding van Jan was meer dan de moeite waard en leidde tot verrassende ontdekkingen en uitzichten. Met daarnaast de gastvrijheid en hartelijkheid die Jan en Inge uitstraalden mag ook dit verblijf weer als geweldig worden ervaren. Een ervaring die ook gedeeld werd en wordt door onze reisgenoten en de andere gasten die we troffen in La Huerta.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Hans en Conny van de groep just fore fun30-04-2018

Geweldig en fantastisch. We komen zeker weer terug

Heerlijke rustige omgeving met mooie golfbanen. Erg gastvrij en aandacht voor iedereen van Jan en Inge. Culinaire eten, erg lekker en met liefde bereid!

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Boudewijn23-04-2018

Hier ga je zeker terug komen.

La Huerta, oftewel Inge en Jan: Bijzonder gemoedelijk, gemakkelijk en gastvrij. Een warm thuisgevoel. Rustig landelijk gelegen, geen overlast van geluid, vliegen of muggen, een heerlijk prive ontbijt, naar keuze een voortreffelijk (!!) driegangen diner. Goed gelegen voor allerlei uitstapjes waarbij je goede raad krijgt van Jan en Inge of van de andere gasten.

Gereisd met partner in april 2018

• 9Anja Notten12-04-2018

Culinaire oase

Geweldige rust. Relaxt, schoon en ontspannen. mooie golfbanen in de buurt. En elke avond culinair afronden met geweldig diner. Gastvouw en gastheer in het kwadraat.

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Toon & Peggy02-04-2018

Onze verwachtingen werden ruimschoots overtroffen

Een heerlijk rustige en mooie accommodatie waarbij de gastvrije Jan en Inge hun gasten een fantastische tijd bezorgen. Alles is tot in de puntjes verzorgd. De kamers zien er prachtig uit, fijne bedden en een heerlijke badkamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid waarbij ook vers fruit in overvloed aanwezig is. Ook verzorgen Jan en Inge het dinner met een drie gangen menu waarbij maar weer eens blijkt dat deze mensen het zelf ook heerlijk vinden te koken. Er werd ook een avond Paella gemaakt. Echt smullen!! Ook helpen Jan en Inge als gasten vragen hebben over de bezienswaardigheden in de streek en helpen ook om routes uit te zetten. Jan en Inge wisten precies wanneer zij er wel en wanneer niet hoefden te zijn.

Gereisd met partner in maart 2018

• 9Michelle30-03-2018

Aanrader!

Een warm welkom, ultieme (Brabantse) gastvrijheid, een culinair feest! In een prachtige omgeving kun je hier tot rust komen tussen de cactussen, in combinatie met 's avonds heerlijk dineren met fijn gezelschap, onder wie de gastheer en gastvrouw zelf!

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 10Janny07-01-2018

Wat een fijne plek om te genieten!

Een mooie B&B in een landelijke omgeving. Voor ons is de ligging perfect. Rustig maar met de auto ben je zo in de mooiste steden en dorpen. Het achterland is werkelijk fantastisch met mooie bergen waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. De gastvrijheid is geweldig net als het eten en het ontbijt. Mooie ruime kamers en een mooi zwembad. Wij komen zeker terug!!! Jan en Inge bedankt voor alles!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• Oude reviews

9Jos Havekotte19-11-2017

Perfect om enkele dagen helemaal tot rust te komen

Gastvrijheid ten top. En heerlijk eten. Gewoon optimaal genieten dus.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 10Piet en Anne-Marie30-10-2017

Subliem!

We zijn een week te gast geweest bij Jan en Inge met een vriendengroep. We hebben geweldig genoten omdat werkelijk alles in orde was: de kamers, zwembad, eten, noem maar op. Door de persoonlijke aandacht voelde ons verblijf aan als een warme deken. Zeer aan te raden!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Jan Knuever28-10-2017

Geweldig volgend jaar gaan we weer👍👍👍

Prima verblijf, heerlijke bedden en mooie kamers, de gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, geven je goede tips waar je naar toe kan gaan, Ontbijt zeer goed, en het 3 gangen Diner heerlijk (voor een kleine vergoeding), je blijft eten en iedere avond iets anders op de tafel. (Dus pas op de kilo’s vliegen eraan🤔😉👍👍) De hacienda ligt mooi met leuke terrasjes waar je in de zon heerlijk kan vertoeven, van het zwembad hebben helaas geen gebruik kunnen maken ivm de temperatuur, met een schitterende uitzicht op de elefant mountain, en de sinasappelvelden, Het ligt wel wat afgelegen (een auto is een must), je heb ook niet echt restaurants in de buurt om naar toe te lopen, maar dat is met de kookkunsten van de gastheer geen gemis of straf😉😀😀👍👍👍👍. Er is genoeg te beleven in de buurt op een half uur rijden ligt Allicante, Elx en Murcia, ook het strand is een half uurtje rijden, Wij gaan volgend jaar er weer naar toe👍👍👍

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Bed and Breakfast La Huerta info