Bed and Breakfast La Huerta

Meer bedandbreakfast info

169 reviews over Bed and Breakfast La Huerta

• 10Jeroen en Petra15-01-2020

G E W E L D I G ! ! !

Jan en Inge dragen samen zorg voor deze bijzonder mooi plekje in Spanje. We hebben met volle teugen genoten van de rust, de fantastische accommodatie, het heerlijk eten en de Spaanse zon ! Dank jullie wel !

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Sandra & Wally21-09-2019

Niet te overtreffen!

Wij hebben al meerdere keren bij Jan en Inge gelogeerd. Thuiskomen in Zuid Spanje. Je voelt je hier meteen thuis. Het is een super mooie B&B op een geweldige locatie. Wij waren weer rondom gelukkig! Wij bezoeken veel B&B’s maar deze is nog niet overtroffen. Het ontbijt is heerlijk en het avondeten is fenomenaal. Genieten met een grote G!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Koen & José08-07-2019

Fantastisch!

Een prachtige B&B! Schone kamer en grote mooie badkamer. Mooi groot zwembad met gezellige bar. Een héérlijk ontbijt en s avonds een verrukkelijk 3 gangen diner. Leuke steden te bezoeken en uitstapjes maken in de buurt. Jan & Inge hebben genoeg tips. We hebben het echt fantastisch gehad.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Marieke en Willem22-06-2019

Een dikke 10

Op advies van de buren zijn we afgereisd naar Jan en Inge van La Huerta. En wat zijn we blij dat we hun advies opgevolgd hebben. We hebben een heerlijk week gehad. Jan en Inge zijn super gastheer en gastvrouw. Onze kamer was perfect, het ontbijt super, en het diner dat door Jan en Inge wordt verzorgd is van hoge kwaliteit. De rustige locatie leent zich prima om leuke steden zoals Alicante, Murcia, Elche, Aspe te bezoeken, maar ook het strand is slechts een halfuur van de B&B verwijderd. De wandeling door de rivier met Jan als gids is ook zeker aan te bevelen. Prachtige natuur. Kortom, we hebben het fantastisch gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Lisette05-05-2019

Fantastisch!

We hebben 4 heerlijke dagen doorgebracht in B&B La Huerta. Jan en Inge zijn heel gastvrij en behulpzaam. We zijn ‘s morgens verwend met een heerlijk ontbijt en iedere avond met een heerlijk diner. Echt geweldig!! We hebben Elche, Murcia en Alicante bezocht. La Huerta is een heel mooie authentieke B&B, waar je je meteen op je gemak voelt! Geweldig!! Een echte aanrader!

Gereisd met partner in april 2019

• 10marly mierlo12-04-2019

Top!!

Alle eerdere beoordelingen kan ik beamen. Alleen een advies, ga zelf de rust, gastvrijheid en heerlijke eten ervaren. Wij hebben een TOP verblijf gehad!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Janny12-04-2019

Geweldig!

Al meerdere malen hier geweest. Het blijft geweldig. Binnen een halfuur in de mooiste steden, mooie B&B, geweldige gastvrijheid, heerlijk eten en een mooie rustige omgeving. Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Irene Sluijs07-04-2019

Een stukje paradijs op aarde

Alhoewel het bijna te mooi leek om waar te zijn verdient deze bed & breakfast echt het hoge cijfer dat op deze site staat. Jan en Inge hebben hier met hard werken een paradijsje gemaakt, en ze blijven investeren; zo was er nu een mooie nieuwe keuken. Rustig gelegen tussen de wijngaarden in het achterland van Alicante is het een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Alicante, Murcia, de palmentuin in Elche... We hebben met de mountainbikes die ze gratis beschikbaar stellen heerlijk gefietst naar de watervogels en wuivende rietkragen bij het verrassend groene moerasgebied van natuurpark El Fondo. Met Jan als gids is er een prachtige wandeling gemaakt in de marmergroeve in de buurt. En dan het eten... het was elke avond weer een feestje! Met onze hele gezellige medegasten genoten we elke keer weer van andere heerlijke Spaanse gerechten, met liefde klaargemaakt en geserveerd. En dan Jans zelfgemaakte grapecello likeurtje na afloop...

Gereisd met partner in maart 2019

• 10John & Anja van den Berg31-03-2019

Een paradijs op aarde

Wij mochten het seizoen van 2019 openen als eerste gasten. Inge en Jan hadden speciaal voor ons gewacht met het avondeten ondanks onze late aankomst. We werden dagelijks verwend met een overheerlijk (voor mij glutenvrij) ontbijt en avonddiner. De kamers zijn netjes ingericht, mooie badkamer ruim voor zien van schone handdoeken. De dagelijkse hartelijke gastvrije ontvangst maakte het voor alle gasten een feest om hier te zijn. Een prachtige wandeling met Jan in de de nabije omgeving of adviezen van Inge waar mooie route's te rijden zijn, alles doen ze ervoor om het voor ons naar de zin te maken.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Jackie08-10-2018

Top B&B

Samen met vrienden uit Belgie een weekje mogen genieten in deze zeer propere B&B van de ontzettend vriendelijke en behulpzame eigenaren Inge & Jan. De B&B heeft een mooi zwembad met een heel gezellig barretje en iedere avond kan er indien gewenst genoten worden van een zeer goed 3 gangen diner. Jan & Inge organiseren hele leuke wandeltochten in de verrassend mooie natuur in de omgeving van Albatera. Raden wel aan om een auto te huren gezien de ligging van de B&B, lekker rustig maar best wel achteraf.

Gereisd met vrienden in september 2018

Bed and Breakfast La Huerta info