Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta

Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta
9,6

19 tips over Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta

Hans, 11-8-2017
Een auto huren kan geen kwaad, vriendelijke lieve eigenaars en aan te raden om te logeren.
Wendy, 19-12-2014
Conny en Rudi hebben sinaasappelbomen en vijgenbomen staan, tijdens ons bezoek regelmatig ééntje afgetrokken van de boom, lekkerder kan niet, verse vijgen rechtstreeks van de boom...ik hoop dat er nog genoeg aangehangen hebben om confituur van te maken....
Heirweg Luc, 25-10-2014

Prachtige wandelingen ( GPS )

Kortbij treinstation voor trips naar de steden Alicante, Elche en Murcia die zeker een bezoekje waard zijn

Andries Nicole, 16-10-2014
Het domein ligt ver daarom is een huurauto wel aangeraden .Dit probleem is voor ons opgelost geweest door Rudy ,Hij zorgde voor de rit van en naar de luchthaven . Ook de rit naar het station zodat wij alle steden en bezienswaardigheden konden bezoeken waarvoor nogmaals dank !!
Ooms, 13-10-2014
Prijs/kwaliteit ok, echtgenoot is goede kok, echt van genoten.
Heidi, 28-8-2014
Rudy en Conny doen het met hart en ziel ! Zij geven tips en beantwoorden al je vragen !! Het is er super proper !!

michiels greta, 26-7-2014
bij zeer warm weer , binnencentrum
Lieve, 22-7-2014
een auto huren is wel aan te raden
Simon, 18-7-2014
(huur)wagen is wel nodig omdat de locatie waar je verblijft op een heel rustige en mooie plaats is gelegen, maar niet in een stadscentrum.
Paul Lebrun, 29-6-2014
Huur een wagen en trek er op uit. Er is echt veel te zien en te beleven in de typisch Spaanse steden en dorpen in de omgeving.