Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta ****

Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta
Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta
9,6

141 reviews over Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta in het Nederlands

Wat een fijne plek om te genieten!

Janny, 7-1-2018

Een mooie B&B in een landelijke omgeving. Voor ons is de ligging perfect. Rustig maar met de auto ben je zo in de mooiste steden en dorpen. Het achterland is werkelijk fantastisch met mooie bergen waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. De gastvrijheid is geweldig net als het eten en het ontbijt. Mooie ruime kamers en een mooi zwembad. Wij komen zeker terug!!! Jan en Inge bedankt voor alles!

Perfect om enkele dagen helemaal tot rust te komen

Jos Havekotte, 19-11-2017

Gastvrijheid ten top. En heerlijk eten. Gewoon optimaal genieten dus.

Subliem!

Piet en Anne-Marie, 30-10-2017

We zijn een week te gast geweest bij Jan en Inge met een vriendengroep. We hebben geweldig genoten omdat werkelijk alles in orde was: de kamers, zwembad, eten, noem maar op. Door de persoonlijke aandacht voelde ons verblijf aan als een warme deken.

Zeer aan te raden!

Geweldig volgend jaar gaan we weer👍👍👍

Jan Knuever, 28-10-2017

Prima verblijf, heerlijke bedden en mooie kamers, de gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, geven je goede tips waar je naar toe kan gaan,

Ontbijt zeer goed, en het 3 gangen Diner heerlijk (voor een kleine vergoeding), je blijft eten en iedere avond iets anders op de tafel. (Dus pas op de kilo’s vliegen eraan🤔😉👍👍)

De hacienda ligt mooi met leuke terrasjes waar je in de zon heerlijk kan vertoeven, van het zwembad hebben helaas geen gebruik kunnen maken ivm de temperatuur, met een schitterende uitzicht op de elefant mountain, en de sinasappelvelden,

Het ligt wel wat afgelegen (een auto is een must), je heb ook niet echt restaurants in de buurt om naar toe te lopen, maar dat is met de kookkunsten van de gastheer geen gemis of straf😉😀😀👍👍👍👍.

Er is genoeg te beleven in de buurt op een half uur rijden ligt Allicante, Elx en Murcia, ook het strand is een half uurtje rijden,

Wij gaan volgend jaar er weer naar toe👍👍👍

Geweldig genoten!

Ellen, 22-10-2017

In de herfstvakantie hebben we hier met familie genoten van een mini-zomervakantie. Wat een heerlijk weer en prachtige omgeving waar je mooi kunt wandelen door het ruige landschap en fietsen door de lieflijke boomgaarden. De kamers zijn ruim en gezellig en in het huis en de tuin kun je overal gezellig zitten of relaxen op de ligbedden bij het zwembad of het dakterras. De dag begon met ‘n lekker ontbijtje op ‘n zonnig plekje in de tuin, het eitje altijd goed 🍳🥚en met vers sap van sinaasappels uit eigen tuin. Na onze dagwandeling was het lekker afkoelen in het zwembad. En wat is het dan fijn dat je niet meer op pad hoeft voor het avondeten maar kunt aanschuiven aan de grote dinertafel op de veranda om je samen met de andere gasten te laten verrassen door de culinaire en gastvrije kwaliteiten van Jan en Inge. Zij weten met lokale producten de Spaanse keuken naar een hoger niveau te tillen zodat het Bourgondisch genieten wordt met tot slot een huisgemaakte limoncello bij de koffie!

geweldig

Carin & Will, 15-10-2017

Wederom een enorm genot om hier te mogen verblijven. Wat een warm nest!

Lieve mensen, geweldig eten en een oase van rust waar je je accu helemaal kunt opladen.

Subliem

Marja en Joost, 15-10-2017

La Huerta was voor ons een paradijs waar wij na een bewogen tijd op adem zijn gekomen !

Een mooie lokatie, heerlijk ontbijt en culinair diner wat sterrenkwaliteit heeft wat ons betreft!

Voor mij met dieetwens vegetarisch was het geen enkel probleem .

Jan en Inge hebben gezorgd voor een onvergetelijke vakantie en wij gaan graag terug !

Fantastisch!! Een Oase van Rust!

Francois en Sylvie Kluijtmans, 5-10-2017

Een geweldige B & B een heerlijke rustige omgeving, je hebt wel een auto nodig om er op uit te gaan, Ontbijt is geweldig lekker en S'avonds koken ze Heerlijk voor een eerlijke prijs.De gasten worden met open armen ontvangen en op en top in de watten gelegd!! Al met al voor herhaling vatbaar!! Jan en Inge bedankt voor een fantastische tijd !!

Het was voor ons een heerlijk uitje

Rene van den Nieuwenhof, 27-9-2017

Wij vonden alles goed en een grote pluim voor B&B eigenaar Jan & Inge

Een TOP vakantie!!

Ben & Thea, 24-9-2017

LA HUERTA moet je met hoofdletters schrijven. Dat verdienen Jan en Inge en hun B&B.

Wij hebben genoten van hun gastvrijheid, goed verzorgd ontbijt en heerlijke maaltijden.

Ons wandelavontuur onder leiding van Inge was fenomenaal. Zeker een aanrader!

Kortom een plek om terug te komen.

Jan en Inge jullie maken de wereld een stukje mooier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta in Albatera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta scoort een 9.63 uit 10 op basis van 143 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: