Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta

9,6

149 reviews over Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta in het Nederlands

Culinair genieten.

Patricia & Arno, 19-5-2018

Deze B&B uitgekozen vanwege de ligging en de goede recensies. De ontvangst door Inge & Jan is zeer hartelijk. Mooi complex met dito uitzicht naar de bergen. Uitstekende kamers met heerlijke bedden. Inge & Jan bieden de mogelijkheid, tegen betaling natuurlijk, om 's avonds een 3 gangen diner te nuttigen. Elke avond is het een verrassing wat er op je bord wordt aangeboden. Heerlijk.

Wij komen zeker terug ook vanwege onze zoektocht naar een huis in Spanje.

Gr. Patricia & Arno

We hebben genoten.

Evert en Melanie, 13-5-2018

Gastvrij ontvangst, gezellige kamer ,mooie ligging fijn zwembad ,en het eten is fenomenaal!!!!!

Je voelt je er helemaal thuis, rustige sfeervolle B&B wat gerund word door Jan en Inge die de betekenis kennen van het woord verwennen, want dat word je daar van het begin tot het einde.

Ik kan dan ook niets bedenken dat we niet goed vonden.

we gaan zeker nog eens terug.

Geweldig en alle reden voor herhaling.

Hanny en Toon Vermeulen, 13-5-2018

Deze B&B is rustig gelegen waarbij het nodig is om over een auto te beschikken.

Voor ons was het het tweede bezoek aan La Huerta waarbij de eigenaren Jan en Inge de hoge verwachtingen die we na ons eerste bezoek hadden weer meer dan volledig waarmaakten.

Prima kamers met goede sanitaire voorzieningen, geweldig ontbijt en het eten ‘s-avonds was elke keer weer een feestje. Ook de bergwandeling onder leiding van Jan was meer dan de moeite waard en leidde tot verrassende ontdekkingen en uitzichten. Met daarnaast de gastvrijheid en hartelijkheid die Jan en Inge uitstraalden mag ook dit verblijf weer als geweldig worden ervaren. Een ervaring die ook gedeeld werd en wordt door onze reisgenoten en de andere gasten die we troffen in La Huerta.

Geweldig en fantastisch. We komen zeker weer terug

Hans en Conny van de groep just fore fun, 30-4-2018

Heerlijke rustige omgeving met mooie golfbanen. Erg gastvrij en aandacht voor iedereen van Jan en Inge. Culinaire eten, erg lekker en met liefde bereid!

Hier ga je zeker terug komen.

Boudewijn, 23-4-2018

La Huerta, oftewel Inge en Jan:

Bijzonder gemoedelijk, gemakkelijk en gastvrij. Een warm thuisgevoel.

Rustig landelijk gelegen, geen overlast van geluid, vliegen of muggen,

een heerlijk prive ontbijt, naar keuze een voortreffelijk (!!) driegangen diner.

Goed gelegen voor allerlei uitstapjes waarbij je goede raad krijgt van Jan en Inge of van de andere gasten.

Culinaire oase

Anja Notten, 12-4-2018

Geweldige rust. Relaxt, schoon en ontspannen. mooie golfbanen in de buurt. En elke avond culinair afronden met geweldig diner. Gastvouw en gastheer in het kwadraat.

Onze verwachtingen werden ruimschoots overtroffen

Toon & Peggy, 2-4-2018

Een heerlijk rustige en mooie accommodatie waarbij de gastvrije Jan en Inge hun gasten een fantastische tijd bezorgen. Alles is tot in de puntjes verzorgd. De kamers zien er prachtig uit, fijne bedden en een heerlijke badkamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid waarbij ook vers fruit in overvloed aanwezig is. Ook verzorgen Jan en Inge het dinner met een drie gangen menu waarbij maar weer eens blijkt dat deze mensen het zelf ook heerlijk vinden te koken. Er werd ook een avond Paella gemaakt. Echt smullen!! Ook helpen Jan en Inge als gasten vragen hebben over de bezienswaardigheden in de streek en helpen ook om routes uit te zetten. Jan en Inge wisten precies wanneer zij er wel en wanneer niet hoefden te zijn.

Aanrader!

Michelle, 30-3-2018

Een warm welkom, ultieme (Brabantse) gastvrijheid, een culinair feest! In een prachtige omgeving kun je hier tot rust komen tussen de cactussen, in combinatie met 's avonds heerlijk dineren met fijn gezelschap, onder wie de gastheer en gastvrouw zelf!

Wat een fijne plek om te genieten!

Janny, 7-1-2018

Een mooie B&B in een landelijke omgeving. Voor ons is de ligging perfect. Rustig maar met de auto ben je zo in de mooiste steden en dorpen. Het achterland is werkelijk fantastisch met mooie bergen waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. De gastvrijheid is geweldig net als het eten en het ontbijt. Mooie ruime kamers en een mooi zwembad. Wij komen zeker terug!!! Jan en Inge bedankt voor alles!

Perfect om enkele dagen helemaal tot rust te komen

Jos Havekotte, 19-11-2017

Gastvrijheid ten top. En heerlijk eten. Gewoon optimaal genieten dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta in Albatera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta scoort een 9.61 uit 10 op basis van 151 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: