Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta

158 reviews over Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta in het Nederlands

Top B&B

Jackie
8-10-2018

Samen met vrienden uit Belgie een weekje mogen genieten in deze zeer propere B&B van de ontzettend vriendelijke en behulpzame eigenaren Inge & Jan. De B&B heeft een mooi zwembad met een heel gezellig barretje en iedere avond kan er indien gewenst genoten worden van een zeer goed 3 gangen diner. Jan & Inge organiseren hele leuke wandeltochten in de verrassend mooie natuur in de omgeving van Albatera. Raden wel aan om een auto te huren gezien de ligging van de B&B, lekker rustig maar best wel achteraf.

Geweldige B & B

Eric en Monique
2-10-2018

Je verblijft in een oase van rust en wordt in de watten gelegd door Jan en Inge. Ook geven ze je advies over de mogelijke uitstapjes. Ze hebben veel documentatie beschikbaar over de omgeving en begeleiden je ook bij wandeltochten.

Werkelijk een fantastische locatie om te verblijven. Zorg dat je op tijd terug bent voor het avondeten. 1 woord Verrukkelijk

Pedro en Anne
24-9-2018

Jan en Inge het was fantastisch! We hebben echt enorm genoten en raden dit zeker iedereen aan.

N1950
17-9-2018

Na een mooie zomer in Nederland even heerlijk nazomeren in deze geweldige B en B van Jan en Inge Keijzers in Albatera. Heerlijk genoten van deze lieve gastvrije mensen in een sfeervolle en fijne ambiance . Fantastisch

Chapeau! Helemaal top!

Ad & Maureen
14-8-2018

Jan & Inge zijn echte kanjers. Op en top genoten van hun gastvrijheid, vriendelijkheid en niet te vergeten van hun beider culinaire prestaties. 's Morgens begint het al met een uitgebreid ontbijt. Goede tips voor trips naar bezienswaardigheden, mooie stranden, boulevards met leuke eettentjes. Super gezellige avonden, zittend aan één grote tafel met de overige gasten terwijl Jan & Inge ons weer verwennen met een culinaire verrassing. Een B & B op een mooie locatie, goed verzorgde kamers, mooi zwembad. Een plaats waar je door "toppers" verwend wordt. Voor herhaling vatbaar. Chapeau!!!

Fantastisch !!!!!!!!!!

Joyce en Kees
13-8-2018

Ondanks de hitte hebben wij een onvergetelijke vakantie gehad, alle avonden waren TOP. Jullie kookkunsten en gastvrijheid waren super.

We hadden een heel leuke en fantastische vakantie!

Vanneste - Santens
8-8-2018

Heel lekker eten, mooie grote kamer, gezellige eigenaren, heel veel te zien ook, heel aangename tot plezierige avonden in top gezelschap.......

Hebben eigenlijk geen minpunten om aan te merken.

Pure verwennerij, voor herhaling vatbaar!

Renate
8-7-2018

Rustig gelegen B&B.

Inge en Jan ademen Gastvrijheid.

Werkelijk alles is tot in de puntjes verzorgd. Op de kamers hangt een badjas, in de badkamer liggen voldoende handdoeken én washandjes (nog nooit eerder in het buitenland gezien!) De kamers zijn voorzien van airconditioning.

Het is schoon, netjes, gezellig, verzorgd met oog voor detail.

Om nog niet te spreken van de kookkunsten van Jan en Inge. Zo zalig gegeten, elke avond weer. Ik eet geen vlees, dat heb ik van tevoren toevallig een keer per mail vermeld, daar werd met elk gerecht rekening gehouden. Daarnaast houd ik van zoete witte wijn, hup... de volgende dag was dit in huis!

Eigenlijk schieten woorden te kort om uit te drukken hoe fantastisch een verblijf in La Huerta is.

La Huerta was mijn eerste logeeradres van deze vakantie, ik was binnen een dag 'ontstresst', dit geeft misschien nog het best weer wat een heerlijke belevenis een verblijf in La Huerta.

Voor herhaling vatbaar!

Verwenfestijn

Maria & Frans
20-6-2018

Hoe vertellen we hier ons verhaal zonder de zoveelste herhaling van superlatieven? We doen toch een poging. We konden maar drie nachten blijven en dat maakte de ervaringen beperkt, maar zeker voldoende voor een oordeel. Ter illustratie, het was ons eerste bezoek hier, we kenden Inge en Jan uit de Geldrop en we waren met de eigen auto.

Het ontvangst voelt alsof we uitverkoren gasten zijn.Kamer en bed heerlijk ruim en prima van kwaliteit. Grote badkamer met inloopdouche. Al deze zaken zijn al beschreven.

‘s Avonds eten in het restaurant van Jan is natuurlijk een feestje. Ooit is De Zwaan geweest? Weet je genoeg. Met een grote gezellige groep aan tafel, heerlijk eten en drinken, ervaringen uitwisselen. Je doet jezelf tekort als je het niet uitprobeert.

Dan de wandeling die Jan aanbood was adembenemend; de b&b staat in een vlak fruitbomengebied,per auto naar het berggebied (20min) en dan 7,5km door de bergen en langs een zoutrivier, TOP

Culinair genieten.

Patricia & Arno
19-5-2018

Deze B&B uitgekozen vanwege de ligging en de goede recensies. De ontvangst door Inge & Jan is zeer hartelijk. Mooi complex met dito uitzicht naar de bergen. Uitstekende kamers met heerlijke bedden. Inge & Jan bieden de mogelijkheid, tegen betaling natuurlijk, om 's avonds een 3 gangen diner te nuttigen. Elke avond is het een verrassing wat er op je bord wordt aangeboden. Heerlijk.

Wij komen zeker terug ook vanwege onze zoektocht naar een huis in Spanje.

Gr. Patricia & Arno

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta in Albatera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.