Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta

156 reviews over Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta in het Nederlands

Chapeau! Helemaal top!

Ad & Maureen
14-8-2018

Jan & Inge zijn echte kanjers. Op en top genoten van hun gastvrijheid, vriendelijkheid en niet te vergeten van hun beider culinaire prestaties. 's Morgens begint het al met een uitgebreid ontbijt. Goede tips voor trips naar bezienswaardigheden, mooie stranden, boulevards met leuke eettentjes. Super gezellige avonden, zittend aan één grote tafel met de overige gasten terwijl Jan & Inge ons weer verwennen met een culinaire verrassing. Een B & B op een mooie locatie, goed verzorgde kamers, mooi zwembad. Een plaats waar je door "toppers" verwend wordt. Voor herhaling vatbaar. Chapeau!!!

Fantastisch !!!!!!!!!!

Joyce en Kees
13-8-2018

Ondanks de hitte hebben wij een onvergetelijke vakantie gehad, alle avonden waren TOP. Jullie kookkunsten en gastvrijheid waren super.

We hadden een heel leuke en fantastische vakantie!

Vanneste - Santens
8-8-2018

Heel lekker eten, mooie grote kamer, gezellige eigenaren, heel veel te zien ook, heel aangename tot plezierige avonden in top gezelschap.......

Hebben eigenlijk geen minpunten om aan te merken.

Pure verwennerij, voor herhaling vatbaar!

Renate
8-7-2018

Rustig gelegen B&B.

Inge en Jan ademen Gastvrijheid.

Werkelijk alles is tot in de puntjes verzorgd. Op de kamers hangt een badjas, in de badkamer liggen voldoende handdoeken én washandjes (nog nooit eerder in het buitenland gezien!) De kamers zijn voorzien van airconditioning.

Het is schoon, netjes, gezellig, verzorgd met oog voor detail.

Om nog niet te spreken van de kookkunsten van Jan en Inge. Zo zalig gegeten, elke avond weer. Ik eet geen vlees, dat heb ik van tevoren toevallig een keer per mail vermeld, daar werd met elk gerecht rekening gehouden. Daarnaast houd ik van zoete witte wijn, hup... de volgende dag was dit in huis!

Eigenlijk schieten woorden te kort om uit te drukken hoe fantastisch een verblijf in La Huerta is.

La Huerta was mijn eerste logeeradres van deze vakantie, ik was binnen een dag 'ontstresst', dit geeft misschien nog het best weer wat een heerlijke belevenis een verblijf in La Huerta.

Voor herhaling vatbaar!

Verwenfestijn

Maria & Frans
20-6-2018

Hoe vertellen we hier ons verhaal zonder de zoveelste herhaling van superlatieven? We doen toch een poging. We konden maar drie nachten blijven en dat maakte de ervaringen beperkt, maar zeker voldoende voor een oordeel. Ter illustratie, het was ons eerste bezoek hier, we kenden Inge en Jan uit de Geldrop en we waren met de eigen auto.

Het ontvangst voelt alsof we uitverkoren gasten zijn.Kamer en bed heerlijk ruim en prima van kwaliteit. Grote badkamer met inloopdouche. Al deze zaken zijn al beschreven.

‘s Avonds eten in het restaurant van Jan is natuurlijk een feestje. Ooit is De Zwaan geweest? Weet je genoeg. Met een grote gezellige groep aan tafel, heerlijk eten en drinken, ervaringen uitwisselen. Je doet jezelf tekort als je het niet uitprobeert.

Dan de wandeling die Jan aanbood was adembenemend; de b&b staat in een vlak fruitbomengebied,per auto naar het berggebied (20min) en dan 7,5km door de bergen en langs een zoutrivier, TOP

Culinair genieten.

Patricia & Arno
19-5-2018

Deze B&B uitgekozen vanwege de ligging en de goede recensies. De ontvangst door Inge & Jan is zeer hartelijk. Mooi complex met dito uitzicht naar de bergen. Uitstekende kamers met heerlijke bedden. Inge & Jan bieden de mogelijkheid, tegen betaling natuurlijk, om 's avonds een 3 gangen diner te nuttigen. Elke avond is het een verrassing wat er op je bord wordt aangeboden. Heerlijk.

Wij komen zeker terug ook vanwege onze zoektocht naar een huis in Spanje.

Gr. Patricia & Arno

We hebben genoten.

Evert en Melanie
13-5-2018

Gastvrij ontvangst, gezellige kamer ,mooie ligging fijn zwembad ,en het eten is fenomenaal!!!!!

Je voelt je er helemaal thuis, rustige sfeervolle B&B wat gerund word door Jan en Inge die de betekenis kennen van het woord verwennen, want dat word je daar van het begin tot het einde.

Ik kan dan ook niets bedenken dat we niet goed vonden.

we gaan zeker nog eens terug.

Geweldig en alle reden voor herhaling.

Hanny en Toon Vermeulen
13-5-2018

Deze B&B is rustig gelegen waarbij het nodig is om over een auto te beschikken.

Voor ons was het het tweede bezoek aan La Huerta waarbij de eigenaren Jan en Inge de hoge verwachtingen die we na ons eerste bezoek hadden weer meer dan volledig waarmaakten.

Prima kamers met goede sanitaire voorzieningen, geweldig ontbijt en het eten ‘s-avonds was elke keer weer een feestje. Ook de bergwandeling onder leiding van Jan was meer dan de moeite waard en leidde tot verrassende ontdekkingen en uitzichten. Met daarnaast de gastvrijheid en hartelijkheid die Jan en Inge uitstraalden mag ook dit verblijf weer als geweldig worden ervaren. Een ervaring die ook gedeeld werd en wordt door onze reisgenoten en de andere gasten die we troffen in La Huerta.

Geweldig en fantastisch. We komen zeker weer terug

Hans en Conny van de groep just fore fun
30-4-2018

Heerlijke rustige omgeving met mooie golfbanen. Erg gastvrij en aandacht voor iedereen van Jan en Inge. Culinaire eten, erg lekker en met liefde bereid!

Hier ga je zeker terug komen.

Boudewijn
23-4-2018

La Huerta, oftewel Inge en Jan:

Bijzonder gemoedelijk, gemakkelijk en gastvrij. Een warm thuisgevoel.

Rustig landelijk gelegen, geen overlast van geluid, vliegen of muggen,

een heerlijk prive ontbijt, naar keuze een voortreffelijk (!!) driegangen diner.

Goed gelegen voor allerlei uitstapjes waarbij je goede raad krijgt van Jan en Inge of van de andere gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta in Albatera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Rural La HUerta scoort een 9.62 uit 10 op basis van 156 reviews.