Bed and Breakfast Finca Bilou

Bed and Breakfast Finca Bilou

13 reviews over Bed and Breakfast Finca Bilou in het Nederlands

Ilona,
20-4-2018

De dag ervoor een taxi besteld en de beste chauffeur stond klaar netjes met bordje. Kosten naar Finca Bilou was € 52.00 ongeacht het aantal personen. Het is wel aan te raden om een auto te nemen. Er rijd wel een bus maar die gaat 1x.per.dag heen en 1x per dag terug.

Eenmaal aangekomen bij Finca Bilou een oase van rust. Prachtig uitzicht. Hele lieve mensen Birgitta en haar ma Miep.

Het ontbrak ons aan niks bij vragen waren zij snel ter plaatse en elke vraag werd serieus en netjes behandeld. Birgitta en Miep zijn hele lieve mensen die begrijpen wat gastvrijheid inhoudt. De kamers zijn keurig, de badkamer is keurig het is allemaal schoon en verzorgt. Ik vond het echt een super fijn verblijf. De eekhoorntjes kwamen ook langs de bomen dat vind ik echt bijzonder mooi.

Grote keuken waarin alles aanwezig is echt heel erg fijn.

Prachtige locatie, perfect schoon, super service

E. Konijn,
26-3-2018

Schitterende accommodatie, waar we met een groep van 10 personen vier top dagen hebben beleefd. Alles was tot in de puntjes verzorgt door de eigenaresses Miep en Birgitta, voor wie niets te veel is om je een heerlijk relaxed verblijf te verzorgen.

We werden ongelofelijk gastvrij ontvangen met een volledig verzorgd diner, waarbij allerlei lokale gerechten waren bereid…perfect, de vakantie was voor ons allemaal direct begonnen.

De 2-persoons slaapkamers waren lekker schoon met heerlijke bedden.

Het zonne-terras met fantastisch uitzicht over de vallei is echt een aanrader. De BBQ en goed uitgeruste keuken hebben overuren gedraaid!

Voor elk wat wils, heerlijke rust op het complex, wandelen of mountainbiken in de omgeving en met de auto ben je in nog geen 15 min in het dorp, waar genoeg tentjes zijn te vinden of een mooi strand.

Eigenlijk niets aan te merken, absoluut een aanrader.

Wij komen ieder geval volgend jaar weer terug!

Geweldig verblijf om helemaal tot rust te komen

Edward en Saskia,
11-1-2018

Rond kerst naar B&B geweest. Geheel leuk in kerstsfeer en kamers super gezellig met oog voor detail ingericht. Op aanvraag ontbrak zelfs de zwaan op het bed niet! Niets is te gek of teveel voor deze twee fantastische gastvrouwen. Buiten rondom de bar en het zwembad fijne zitjes om heerlijk te genieten van de zon, die hier bijna altijd wel lijkt te schijnen. De omgeving is mooi, bergachtig en gevarieerd en nodigt uit om te ontdekken. Met Benidorm, Alicante, de grotten van Busot en het leuke strand van El Campello in de buurt valt er meer dan genoeg te beleven. We komen hier snel weer!

Echt een aanrader!

Joke van Foeken,
19-11-2017

Wat een prachtige locatie. Gelegen in de bergen. Goede kamers met een fijn bed en ruime badkamer met inloopdouche. Klein zwembad met jacuzzi. Mooie keuken waar je zelf kunt koken en gezellige grootte eettafel buiten. Super gastvrij en heerlijk ontbijt. Mooie grootte buitenplaats met meerdere zithoekjes. Zelfs een BBQ/haard. Vijgen en amandelen verkrijgbaar uit eigen tuin. Het is een prachtige plek waar je heerlijk kunt genieten van de Spaanse zon. Met volop fiets-, wandel of andere sportmogelijkheden in de buurt.

Slechts een paar km verwijderd van het prachtige strand, gezellige winkeltjes en restaurantjes met haar overheerlijke Spaanse keuken.

Bij Birgitta en Miep Schuijt ( dochter en moeder) eigenaressen van Finca Bilou voel je je erg welkom! Ze laten je écht genieten van je vakantie.

Uitmuntend

Corry Dijkhuizen,
14-11-2017

Geweldige locatie en van alle gemakken voorzien. Zwembad met onverwarmde jacuzzi, kamers met koffie& thee faciliteiten.Badkamer incl.shampoo& badschuim en een lekkere föhn. Scheelt een hoop gesleep en koffer ruimte.locatie voorzien van verschillende gezellige zitjes privacy genoeg.Mooie olijfboom, amandelbomen, vijgenboom en palmen.kortom het was een aangenaam verblijf en raad het anderen ten sterkste aan.

De beide gastvrouwen maken het dat je je er thuis voelt.

Heerlijke plek in de bergen maar toch vlakbij het

Marco, Eline en Mika,
29-10-2017

Deze B&B ligt op een schitterende locatie, rustig gelegen in de bergen maar op toch maar 15 minuten rijden van het lekkere strand van El Campello. Onze kamer voldeed prima! Netjes, schoon en goede bedden en een uitstekende badkamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid, gevarieerd en erg lekker. De eigenaressen, Birgitta en Miep, doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Niks is ze te veel. Zelfs het mooie weer hadden ze geregeld ... :-)

Kortom een aanrader en we komen zeker terug. Marco, Eline en Mika.

Heerlijke plek voor veel doelgroepen

Fam Pluim,
7-9-2017

Ruim 2 weken van onze zomervakantie verbleven in het mooie Finca Bilou.Gerunt door 2 enthousiaste dames die iedereen tot in de puntjes willen verzorgen.Zeer gastvrij en veel tips gekregen om uitstapjes te maken in de omgeving oa Guadalest,Benidorm,mooie watervallen.Heerlijk om met de huurauto de bergen in te rijden.....wat een prachtige natuur.Dicht bij het strand met een aparte snorkelplek.Een gezellige boulevard met restaurants en winkels.Wij komen zeker terug bij Finca Bilou!

Heerlijke plek bij fantastische mensen!

Annemieke,
4-9-2017

Fantastische plek waar je helemaal tot rust kan komen. Mooie kamers, fijn zwembad. Heerlijk (afwisselend) ontbijt dat met alle aandacht en liefde iedere dag weer klaarstaat. In de omgeving genoeg mooie dingen te vinden die nooit kunnen vervelen. Van strand naar bergen. Van moderne stad tot heerlijke bergplaatsjes. Alles binnen handbereik. En wat ook erg fijn is dat de eigenaren je hier uitgebreid over kunnen informeren. Kortom een heerlijke plek, ook om nog eens naartoe te gaan. Aanrader!!

Leen en Marga,
20-5-2017

Het prachtige, Spaanse landhuis ligt in een mooie, rustige omgeving. Het complex is van alle gemakken voorzien en we werden zeer gastvrij onthaald door moeder en dochter. Mooie, comfortabele kamers, ruime badkamer met toilet en heerlijk ontbijt. Ook heeft het complex een prachtig gelegen zwembad met jacuzzi. Op de binnenplaats zijn verschillende zitjes gerealiseerd om te ontbijten, een drankje te drinken, of te relaxen. In het dorpje Aigües kun je alle dagelijkse boodschappen doen, die je kunt bereiden in de uiterst professionele keuken van het complex. In het dorpje Aigües kun je ook heerlijk eten. Het strand is met de auto binnen 15 minuten te bereiken. Een heel mooi complex, prachtig gelegen, zeker een plek om weer terug te keren.

Een geweldige ervaring.

Fam. De Jong,
17-5-2017

Finca Bilou is een prachtig Spaans landhuis met alle denkbare moderne voorzieningen. Het is direct te zien dat de nieuwe eigenaars, Birgitta en haar moeder Miep, kosten noch moeite hebben gespaard om deze B&B locatie in topconditie te brengen.

Deze ondernemende dames zorgen ervoor dat elke gast zich direct thuis voelt. Ze staan hun gasten met raad en daad bij onder het motto "Er is geen vraag of probleem of er is een antwoord op of oplossing voor" . Een unieke ervaring voor ons als toerist in Spanje !

De locatie is prachtig gelegen in de heuvels met mooie wandel- en fietsroutes en ook ideaal als tussenstop of uitgangspunt om de vele mooie plekken aan de Costa Blanca te bezoeken.

Wij komen vast nog eens terug !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca Bilou in Aigües, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca Bilou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.