• 1.229
      1.333
    1.116
    1.193

2.543

vakanties Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar)

Reviews over accommodaties in Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar)

Roland Rohan,
    10-12-2018

Ik begrijp ook niet wat mensen schrijven over het eten. Ik logeerde voor het werk in veel 5* hotels over gans Europa en vond bij dit hotel een benadering van het eten in verschillende 5* hotels die ik bezocht. Dus: niet tevreden: boek een 5* de volgende keer. Dat men sommige mensen soms eens een scheef antwoord geeft, daar kan ik soms inkomen. Al eens goed geluisterd op welke manier ZIJ die mensen behandelen? Positief nu. Bij sommige vragen op de website van touroperator wilde ik feitelijk een +10 willen geven. Veel van die mensen spreken Nederlands wat wij zeer appreciëren, maar wel degelijk zien als een dienstverlening. We zijn tenslotte in Spanje en schrijven dit als gast in hun land dus zeer hoog aan. De suite was buitengewoon. TV in de woonkamer, tv in de slaapkamer, 2 kleerkasten en een klein keukentje zelfs. En, en, en... Het schoonmaakpersoneel ook zeer vriendelijk, met een speciale vermelding voor Macarena, die de meeste van onze 21 dagen bij ons met dienst was. Het is een perfectioniste, in de positieve betekenis van het woord. Zeer spontaan vriendelijk. Het eten in ons verblijf was zeer goed, met een grote variëteit elke dag en zeer verzorgd. Daar we 3 weken halfpension geboekt hadden, kregen we bij onze aankomt een surplus, namelijk voor de laatste week volpension. Wij zaten op de 18e verdieping, hadden een superb uitzicht en zeer rustig. Terugkeren !

Jullie zijn een top klasse

Roberto,
    2-12-2018

Het onthaal gaat zeer vlug, en de kamers zijn prachtig. Je hebt een adembenemend zicht, maakt niet uit in welke kamer je zit.

Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben zeer genoten van onze vakantie en komen zeker nog terug.

Verhelle mireille serge platteeuw,
    1-12-2018

Super gezellig hotel benidorm gewoon super doen

Henricus Jozef Zwiers,
    1-12-2018

Geweldige ligging pal aan de boulevard en strand. prachtige zitkamer met aparte slaapkamer en mooie inloopdouche. Een hotel om terug te komen wat we ook zeker doen

Zeer goed.

Ber Mekes,
    1-12-2018

Goed hotel. Eten goed. Kamers zuiver. Vriendelijk personeel. Gaan al 4jaar naar dit hotel.