Hotel Spa Villalba

Hotel Spa Villalba

Wellness hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag23°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Spa Villalba voor je op een rij gezet:

Kras

1 review over Hotel Spa Villalba in het Nederlands

Prachtig hotel

Harry
10-12-2016

Prima hotel met mooie (gratis) wellness- en fitnessfaciliteiten. Het restaurant is super en ze hebben een ruime kaart tegen vriendelijke prijzen.

Het personeel in het hotel is nog ouderwets vriendelijk en wil alles voor je doen (je voelt je nooit teveel)

De kamer waarin wij zaten (aan de tuinzijde, eerste verdieping met groot balkon) was erg groot, ruime zithoek hoek een zeer breed (goed/stevig) bed. De badkamer was van alle gemakken voorzien en zelfs een dubbele wastafel was aanwezig.

Het ontbijt (was inclusief) is gewoon goed, maar wel de hele week hetzelfde, maar omdat de keuze groot was kun je prima variëren in wat je eet.

Het hotel ligt ruim een half uur rijden van de kust (las Americas) waar het in deze periode 10 graden warmer is. Een huurauto beveel ik zeker aan.

De omgeving van het hotel is bergachtig en als je van wandelen houdt is het een goede keuze. Wil je vanuit je bed het strand op, kies hier dan zeker niet voor.

Resume; fantastisch hotel met vriendelijk personeel en in een mooie omgeving!

Gereisd met partner in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spa Villalba in Vilaflor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spa Villalba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.