Aparthotel La Quinta Park Suites

Aparthotel La Quinta Park Suites

7.4Goed

Spanje, Tenerife, Santa Úrsula

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 455p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Keulen
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna
Meer aparthotel info

24 reviews over Aparthotel La Quinta Park Suites

• 0Marjan van den Bosch28-04-2008

Het verblijf in La Quinta Park is ons uitstekend bevallen. Een nadeel vonden wij dat het balcon en dus ook het appartement pas heel laat op de dag in de zon lag. De andere vleugel van het gebouw (vanaf het zwembad gezien links) heeft vroeger zon. Het is een zeer compleet complex met luxe uitstraling, buiten de grote toeristische drukte. Supermarktje met Nederlandse krant schuin tegenover complex. Vriendelijk personeel. 's Avonds meestal levende muziek in de bar. Vanaf het complex rijdt regelmatig een gratis bus naar Puerto de la Cruz

Gereisd met partner in april 2008

• 6P. Buis16-12-2007

In de gids staat 6 persoons app., maar het app. heeft 1 twee pers. kamer, 1-1 persoons en de rest moet in de woonkamer slapen op de bank die uitschuifbaar was, en de 6 persoon krijgt een camping bed ook in de woonkamer. VOOR ca 3200,00 EURO is dat veel te veel geld, (Eten was goed).

Gereisd met vrienden in december 2007

• 8Roland en Astrid25-08-2007

Inderdaad fraai gelegen. Vanaf een hoge klif kijk je uit over Puerto Cruz en El Teide. Veel gevarieerd groen op de noordzijde van Tenerife. Een huurauto is aan te bevelen om bijvoorbeeld op bewolkte dagen de zon op de zuidzijde op te zoeken. Vele restaurants binnen een kwartier rijden, en ook een bruikbaar keukentje in het appartement met ruime woon/eetkamer en ook nog twee slaapkamers, dus veel eetmogelijkheden naast het hotelrestaurant. Alleen de airco krijgt een vette onvoldoende. Geen enkele bungalow heeft airco(ofwel afwezig of alle overige kapot). Alleen in het hoofdgebouw op een aantal kamers functionerend, maar dan alleen in de woonkamer maar niet op de slaapkamers waar het juist prettig zou zijn. De capaciteit is te gering op warme dagen. Klagen hierover wordt met een hoop gejok door de directie begeleid. Na renovatie van de airco zouden we het zeker weer terug willen komen.

Gereisd met familie in juli 2007

• 10melle van arkens11-08-2007

een mooi complex iedereen was vriendelijk behalve de barpersoneel was niet vriendelijk.de omgeving was mooi alleen was het bewolkt veel. maar met een auto ben je overal zo.ook hebben ze een eigenbus en die brengt je ergens anders. ze maakte elke dag schoon en altijd schone handoeken en van kakkerlakken je zag ze wel eens op straat lopen maar dat was ook alles. er was elke avond iets te doen.er waren winig nederlanders het meest komen er spanjaarden.als er iets was stonden ze verder meteen voor je klaar.er is een tennis baan tafeltennis en midgetgolf.er zijn veel mooie dorpen en plaatsen in de buurt en ook stranden.en je kan er heerlijk winkelen in el corte ingles in santa cruz.

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Marc05-08-2007

We hebben een heerlijke vakantie gehad in La Quinta Park. Het hotel is zeer kindvriendelijk en de service is uitstekend. Alhoewel er voldoende keus was tijdens het ontbijt en het dinner viel de kwaliteit van het eten een beetje tegen. Een volgende keer zouden we zo weer naar La Quinta Park gaan.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9familie van hemert05-03-2007

Een prachtig aparthotel, goede service en maaltijden. Perfecte appartementen met airco!En ook onze kinderen hebben er een leuke vakantie gehad.Goede verbinding met de gratis hotelbus naar Puerto de la Cruz

Gereisd in maart 2007

• 9Marco Dikken02-08-2006

We hadden een gweldig 3k.app.met zeezicht, uitzicht op puerto de la cruz en de pico del teide. Heerlijk eten, met als hoogtepunt de gala-avond op dinsdag. Tevens gaat er ieder heel uur een bus naar puerto de la cruz, waar je kan winkelen of naar het strand kunt gaan. Natuurlijk kun je ook weer terug met de hotelbus. Bij een volgend verblijf op Tenerife, kiezen we weer voor La Quinta

Gereisd in augustus 2006

• 9jeff31-07-2006

een erg mooie accomodatie en mooi en stijlvol ingericht maar je moet er wel een auto bij hebben om ergens te komen o.a het stand en de boulevard is op 8 km van het plaatsje santa ursela te vinden.

Gereisd in juli 2006

• 8mellinie09-08-2005

Het appartement was perfect we hadden een geweldig uitzicht. Prima eten er is altijd wel iets wat je lekker vindt. Het personeel is heel erg vriendelijk en altijd bereidt om even te helpen of een praatje te houden. Onze bagage werd zelfs naar ons appartement gebracht het is echt een aanrader!!!!!!

Gereisd in augustus 2005

• 10W. Floor28-03-2005

Echt een prachtig hotel en heel netjes van alle gemakken voorzien. Mooi zwembad, fitness, nette appartementen. Met de bus ben je zo in het stadje, dus alles bij de hand!

Gereisd in maart 2005

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald