Aparthotel La Quinta Park Suites

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor La Quinta Park Suites voor je op een rij gezet:

24 reviews over Aparthotel La Quinta Park Suites

• 2018
    8Kim van den Oord14-11-2018

Netjes, gastvrij en voor de prijs zeker aanrader

in dit hotel kun je van enkel ontbijt tot all inclusive boeken en alles ertussenin. Wíj hadden half pension waarbij het eten prima was, veel keuze en continue aangevuld. Het hotel is niet meer het nieuwste hotel maar heel netjes, en erg gastvrij. Zo kwamen wij pas om 23.30u aan en was er nog wat eten voor ons klaar gezet in het geval dat we nog niet gegeten hadden. fijn verblijf gehad.

• 2017
    1Mariska30-07-2017

Zeer slecht hotel

Heerlijk genieten op vakantie met all inclusive met onze 2 dochtersi in een 4 sterren hotel werd even anders. De kamer was oud en er liepen overal mieren, zelfs in de kledingkasten. Wij hadden all inclusive wat heel prettig is met 2 kinderen, helaas bleek het eten zeer beperkt, het was niet vers en het hetgeen er was, was het meeste niet eetbaar.. Tijdens het ontbijt waren de broodjes niet vers en de croissants zelfs oud, meloen met schimmel er op. Na 1,5 dag zijn we buiten het hotel gaan eten, zelfs de broodjes in de supermarkt waren verser. Het zwembad is heel klein, past bijna in onze achtertuin. De bediening is niet vriendelijk en al helemaal niet voor kinderen, overdag weinig animate, alleen 's avonds om 20.30 -21.30.

Met jonge kinderen

• 9John06-03-2017

Prima om eventjes aan de winter te ontsnappen!

Niet meer het allernieuwste hotel, maar alles goed en netjes onderhouden. We hadden een appartement in de onderste 'ring' met prachtig uitzicht op zee. Tweede bed in de woonkamer iets aan de krappe kant. Sanitär prima in orde. Alles goed schoon. Bij manco's direct iemand om te herstellen. Ontbijtbuffet prima in orde, voldoende keus. Avondeten in ruim voldoende buffetvorm, ieder dag andere maincourse, meer lokaal eten dan het vaak volkomen overdone aanbod. Inclusief galadiner iedere dinsdag met alles d'rop en d'raan. Uitermate vriendelijk personeel, vaak meertalig. Uitstekende service. Gratis shuttlebus van en naar Puerto de la Cruz. Goede busverbindingen naar de rest van het eiland. Huurauto aan de receptie besteld, stond 20 min. later voor de deur. Free wifi in de lounge, op kamer / in appartment ca. € 4,50 / dag. Rustige (matige) animatie in de lounge. Drankjes niet duur (b.v. cocktail voor € 3,50, cola € 1,50). Veelal oudere gasten (in februari/maart!). Heel fijne en hartstikke schone, lauwwarme zwembaden. Kortom: prima onderkomen in het low saison (onze aanbieding was vlucht vanaf Keulen/Bonn, halfpension incl. transfer naar/van hotel met zeezicht voor € 550,- pp.)...en klagen kan altijd.

• Oude reviews

5Ruud17-01-2016

Geen Quinta park meer

Quinta park is oud en heeft zijn tijd van glorie wel gehad. De animatie is goedkoop en de eerste beste amateurs Koelkast met loshangende deur wordt pas vervangen na lang aandringen. Hij werkt toch vertelde men. Alleen was hij zo lek dat hij vol zat met ijsafzetting binnen een paar uur. Terrasdeuren zonder op slot te kunnen en dat terwijl je op de beganegrond zit geeft ook geen veilig gevoel. Personeel is verder wel aardig, maar dat is ook het enige wat positief was.

• 4Mariska01-01-2016

Nooit meer

Hotel is prima maar gedateerd. Klantvriendelijk is men niet overal. We hadden all inclusive maar daar hebben ze hier toch een andere definitie van. Voor veel geld kun je een gala diner ( kerst, oudejaarsavond) reserveren. Doe je dit niet dan is er geen alternatief.

• 4Prijs/kwaliteit zeer slecht30-07-2015

Geen aanrader

Voor de prijs die wij hebben betaald voor dit hotel hadden wij meer verwacht van het gebodene. Het hotel is zeer gedateerd, dit is met een likje verf niet te verbergen, De bar is oud, de eetzaal zit in de kelder en de kwaliteit van de buffetten ver onder de maat, geen afwisseling. Het ontbijt was prima, maar wat kan je daar aan verprutsen?. De frisdranken in de bar komen allemaal uit een post-mix machine, deze is een week kapot geweest wat resulteerde in warme frisdranken die ook met een klontje ijs niet te drinken waren. Personeel/bediening spreekt niet of slecht Engels en maakte soms werkdagen van 10 tot 15 uur. Ook dit kwam de vriendelijkheid en service niet altijd ten goede!. Al met al een vakantie die wij ons iets anders hadden voorgesteld

• 8I. Z.04-06-2010

super vakantie

Afgelopen maand hier een weekje doorgebracht met 2 personen in een appartement met uitzicht op zee. Was heerlijk, mooi zwembad bij hotel. Er ging dagelijks een bus naar het centrum, wij hadden een auto dus hebben hier geen gebruik van gemaakt. Omdat we een appartement hadden konden we zelf koken. Hebben 2 keer gegeten bij het buffet in het hotel, dat was de eerste keer prima, maar de tweede keer wat minder. Toen werden we ongeveer de zaal uitgejaagd omdat we een van de laatste gasten waren. Dat is wel erg jammer voor zo'n mooi hotel. Personeel was verder prima, aardige barman vooral, met leuke grappig. Ook de wellness is heerlijk, wel jammer dat je daar apart voor moet betalen.

• 8Albert en Esmee26-08-2008

Wij zijn erg tevreden !

Deze maand 15 dagen in dit hotel geweest. Een prima hotel vlak bij de snelweg (maar die hoor je niet), afrit 29. Wij zaten in het hoofdgebouw. Aanrader: kamer 3023. Uitzicht op zwembad, zee en Teide. Zeer ruime kamer, nette badkamer, prima balkon, lekkere bedden, wat mindere kussens. Hadden halfpension meegeboekt. Ontbijt super, avondeten in thema's. Niet iedere dag naar onze smaak, maar voldoende variatie. Service in het hotel is uitstekend. Dames van Public Relations kunnen je alles vertellen (Ginette spreekt vloeiend Nederlands). Van je diner kan je een lunch maken en ontbijten kan al vanaf 04:30 uur ! Houd er wel rekening mee dat in juli en augustus er dagelijks passaatnevel hangt, waardoor je nauwelijks blauwe luchten hebt. Een normaal verschijnsel en in het voor- en naseizoen heb je dit probleem niet. Shuttle-service naar Puerto de la Cruz is ook een prima service. Bus van het hotel brengt je in hartje centrum en ook weer terug voor de deur van het hotel. Kortom: een aanrader !

• 9Raymond17-08-2008

Aanrader!!!

Mooi complex, rustig gelegen, hadden een auto, zeker aan te raden. Hadden een bungalow, erg netjes met zeer mooi uitzicht op zee. Bedden wat minder (vandaar de 7 voor de kamers). 3 eenpersoonsbedden + bedbank is niet ideaal. Personeel erg vriendelijk, goede service, voor de kinderen ook genoeg te doen. De Spa is ook zeer goed. In het complex een mini-markt, even daarbuiten nog een iets grotere supermarkt. Op 5 minuten rijden een echte supermarkt (Santa Ursula). Winkelen kan in winkelcentrum Alcampo (afslag 36) of in Santa Cruz. Veel keuze. Hadden geen all-inclusive, hebben hier ook niet gegeten. Eerste dag wel ontbeten, erg goed, veel keuze, maar wel een stevige prijs (24 euro). Al met al hebben wij een hele relaxte vakantie gehad, gaan zeker nog een keer terug.

Familie

• 9mark 01-07-2008

prachtig hotel, vriendelijke mensen en gasten,99% zijn vriendelijke oude duitsers. Leuke Nederlandse vrouw bij de receptie.Gratis bus is een fantastische service. Wij hadden een huurauto maar hebben toch heel veel gebruik gemaakt van de bus van het hotel. Eten goed, ontbijtbuffet grandioos. Aanrader

Anders

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald