Hotel Iberostar Grand Mencey

Hotel Iberostar Grand Mencey
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Grand Mencey voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Iberostar Grand Mencey in het Nederlands

Een pareltje midden in de stad van Santa Cruz de Tenerife, op wandelafstand van het centrum. Prachtig koloniaal gebouw met een heerlijke tuin. Je waant je helemaal niet in de stad van zodra je het hotel binnen komt. Onze kamer was een mooie ruime, moderne kamer met gevoel voor klasse. Ruime badkamer met inloopdouche en apart toilet. A la carte restaurant was de moeite en ook het ontbijt is een topper. Probeer zeker ook de Spa Sensations en de uitgebreide gym. Het hotel trekt veel zakenmensen maar ook toeristen vinden er hun gading. Je kan vanuit S/C heel goed het eiland verkennen met een huurwagen (hotel heeft een parking) of zelfs met het lokale treintje naar de UNESCO stad La Laguna gaan. Ideaal hotel voor rustzoekers die het groene noorden meer op prijs stellen dan het drukke en zeer toeristische zuiden. Hier zie je ons zeker nog terug!

Never Again !!

Etienne C
20-1-2018

je moet zeer goed opletten welke kamer je boekt, zo hebben wij een kamer naast het terrras gekregen waar we tot middernacht veel lawaai mochten ondervinden en dit voor een zeer duur hotel.

Legionella besmetting

cobievanekris
29-1-2017

Prachtig historisch hotel op centrale locatie in Santa Cruz. Het hotel is gelegen naast een stadspark. Raadzaam is om een auto te huren om uitstapjes te maken.Kamers zijn schoon en netjes. Bedden slapen goed. Ontbijt is goed verzorgd. Hotel is minder geschikt voor kinderen. Er zijn geen faciliteiten zoals een speelhoekje aanwezig.

Wij hebben met kerst een week in dit hotel verbleven. Bij thuiskomst is mijn man ziek geworden en in zorgwekkende conditie opgenomen in het ziekenhuis. Uit onderzoek kwam naar voren dat hij op basis van een legionella besmetting een longontsteking had opgelopen (zware variant / veteranenziekte). Door de behandelend specialist is er volgens de meldingsplicht een officiële melding gedaan over dit hotel. Teleurstellend is dat het hotel en de Iberostargroep totaal geen reactie geven op de meerdere e-mails die ik hun heb verzonden.

Goed hotel

Sjuul
16-9-2016

In 2011 gerenoveerd Hotel. Het ziet er allemaal erg mooi uit, goede keuken, goede voorzieningen en een goede locatie om de stad te verkennen. Ontbijt wordt in buffetvorm geserveerd en het Diner in een 3 gangen 3 keuze menu. Het personeel is erg behulpzaam maar erg gebrekkig in hun Engels. Het hotel wordt bezocht door zakenlui, toeristen en vooral de Spanjaarden zelf. Hou je van Cultuur, lekker eten en een levendige stad i.p.v. luieren op een strand dan is dit hotel perfect voor je.

Goed Hotel

Peter Colbers
2-11-2014

Ligt fantastisch vlak bij een heel mooi stadspark en het centrum. Avondeten is geen aanrader, wel allemaal vers, maar heeft niet de allure die je kunt verwachten van een dergelijk hotel. Het ontbijt is in orde.

Kamers zijn mooi en schoon, je hebt wel niet overal een mooi uitzicht.

Uitstekend met een paar schoonheidsfoutjes

Lea en Pierre
13-11-2013

Het hotel bevindt zich in een prachtig historich gebouw met heerlijk patio en mooie tuinen. De kamers zijn ruim en goed uitgerust, voorbeeldig onderhouden, met voldoende verlichting. Het balkon van onze kamer gaf uit op een redelijk stille zijstraat. Minder aangenaam was wel het gebrek aan privacy ten opzichte van de buren op hetzelfde niveau.Een minpuntje is dat er te weinig werd ondernomen om de binnendringende geluiden van de straat (flessencontainer) en de andere gasten op de balkons te onderdrukken.

Wat het eten betreft is er een schril contrast tussen de kwaliteit van het avondeten en het ontbijt. Voor een hotel van die standing was dat laatste ondermaats. Het avondeten daarentegen was superieur. Elke schotel een genot.

Het personeel aan receptie was vriendelijk, behulpzaam en dat met de gepaste reserve

Aanradar!

Elske123
17-2-2013

Super mooie plek om te verblijven! De kamer is heel modern en ruim, super schoonmaak. Ook de badkamer is echt mooi. Het uitzicht vanuit de kamer was heel mooi over de bergen. Het personeel doet alles om het je naar wens te maken, terwijl eigenlijk alles al helemaal in orde was. Restaurant was heel chique, echt top en heerlijk ontbijt en diner! Er zit een mooi zwembad bij het hotel met ligbedden, heerlijk relaxen. Vakantie om nooit te vergeten! Echt een aanrader.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Grand Mencey in Santa Cruz de Tenerife, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Grand Mencey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Grand Mencey scoort een 6.94 uit 10 op basis van 7 reviews.