Appartement Royal Tenerife Country Club

Appartement
Appartement Royal Tenerife Country Club
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Tenerife Country Club voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Royal Tenerife Country Club in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooi park

diana bergsma
28-2-2013

Een week met 4 kleine kinderen naar dit park geweest. Mooie ruime huisjes, prachtig aangelegd park met van de 3 mooie zwembaden 1 lekker verwarmd, de anderen echt koud( ook het peuterbad). Personeel is zeer behulpzaam. We hadden een probleempje met de stop van het bad, ze stonden direct aan de deur om dit goed op te lossen. Er vliegen regelmatig vliegtuigen laag over, het zou me niet weerhouden hier weer naar toe te gaan maar erg prettig is het ook niet. Prima kwaliteit prijs verhouding.

TOP

Joosten
20-1-2013

Mooi verzorgd resort. Altijd plaats bij het zwembad. Mooi verzorgd zwembad, Heel groot kinderbad ook met ligbedden.

Receptie zeer behulpzaam.

Altijd mooi weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Royal Tenerife Country Club in San Miguel de Abona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Royal Tenerife Country Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Royal Tenerife Country Club scoort een 8.67 uit 10 op basis van 2 reviews.