Hotel Barceló Tenerife

7.8Goed

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Aan de rand van de kleine badplaats Golf del Sur vind je Sandos San Blas Nature Resort & Golf. Met het strand op een paar honderd meter is dit de ideale plek voor zonliefhebbers. Ook rondom het hotel is er genoeg te doen om van de Spaanse temperaturen te genieten. Benieuwd wat dit hotel verder te bieden heeft? Lees met ons mee.

Het vriendelijke personeel van Hotel Sandos San Blas Nature Resort & Golf krijgt opvallend veel complimenten. Met problemen en vragen kun je altijd terecht bij de Nederlandstalige receptie. Volgens reviewers doen ze er alles aan om de gasten een ontspannen verblijf te geven. Ook het eten verdient volgens reviewer Dominique complimenten: ‘In het buffetrestaurant is er een deel van de gerechten die dagelijks gewijzigd wordt zodat je elke avond iets anders kan eten. In de 3 bars die verspreid liggen over het domein heb je voldoende keuze uit dranken van bekende merken.’ Bij het eten mag je zelfs je eigen wijn kiezen.

Wel schrijven sommigen dat het hotel aan renovatie toe is. Zo zijn de ligbedden en de badkamer wat verouderd. Ook is het internet op je kamer niet goed bereikbaar. Vakantieganger Femme schrijft in een review: ‘Wat een fijne plek om even helemaal te ontspannen, kamer zeer ruim en goed verzorgd. Alles erop en eraan. Prachtige ligging aan de kust. Mooie zwembaden ook adults only!’ Uitslapers hoeven niet te vrezen dat er geen ligbedje meer vrij is. Volgens jullie is er zelfs na de middag nog plaats om te genieten van de zon. Geen echte zonliefhebber? Rondom de acht zwembaden van Hotel Sandos San Blas Nature Resort & Golf waan je je in tropische sferen en kun je ook genieten van de schaduw.

Liever iets actiefs tijdens je vakantie? Doe dan mee met een potje beachvolleybal, basketbal of tafeltennis. Of train je spieren op de klim- en klautermuur van Sandos San Blas Nature Resort & Golf.

Ligging

Hotel Sandos San Blas Nature Resort & Golf ligt aan de rand van het kleine badplaatsje Golf del Sur. Op een paar honderd meter van het hotel vind je al winkels, restaurants en barretjes en op dezelfde afstand ligt het strand.

Playa de Las Américas bereik je makkelijk met de gratis bus van het hotel. Hier geniet je samen met veel andere toeristen van de gezellige winkeltjes in het centrum, terwijl natuurliefhebbers helemaal goed zitten bij het natuurgebied Montana de Guaza. Dit is de perfecte uitvalsbasis voor wandel- en fietstochten. Of bezoek de haven van Puerto Colon waar je vanuit je boot het hele eiland verkent. Vaar bijvoorbeeld door naar de oude vissershaven van Puertito waar je met schildpadden zwemt.

Zie jij jezelf al liggen aan een van de acht zwembaden van Hotel Sandos San Blas Nature Resort & Golf? Pak dan snel in en wie weet zit je binnenkort in het vliegtuig.

110 reviews over Hotel Barceló Tenerife

• 2019
    5Jacqueline20-10-2019

4 sterren Hotel. Rustige ligging. Hygiëne slecht.

Het hotel heeft goede punten maar ook verschillende slechte punten. Overall is hotel San Sablas géén 5 sterren hotel. Wij verblijven altijd in 5 sterren hotel over de gehele wereld. Goede punten: * mooie architectuur. Palmbomen bij entree, fonteinen, vijvers en verschillende zwembaden.  * geweldig uitzicht. * goede WiFi (gratis) ook in de kamers. * goed eten. * dichtbij vliegveld en gratis bus naar Playa. * de spa/massages zijn erg goed.

Slechte punten: * het hotel is erg vies. Kamers worden niet goed schoon gemaakt. Ook hebben de kamers veel stof in het bed, bed hoofdboord, losse kussens en gordijnen erg veel stof en huisstofmijt. Voor allergische mensen is dit erg vervelend. * bedden zijn heel erg hard. Een topper (die we gelijk kregen na vraag receptie) bood maar klein beetje verlichting. * hotelkamers zijn erg basic en geen drankjes op de kamer, roomservice is erg duur. * geen strand aanwezig. Zwemmen in zee niet mogelijk.

Deputy Hotel Manager, Marketing, 29-10-2019

Dear Jacqueline;

In the name of Sandos San Blas Nature Resort & Golf we would like to give you our thanks for taking your time and writing a review about your experience here with us.

We would like to apologise if our hotel not make up your expectations, particularly concerning the cleanliness, aspect that get a very positive feedback from the majority of our guests.

Please be sure that we will take very good care of every suggestion you made, and we will keep on working hard to try to improve our guests’ satisfaction day by day.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Sarina06-08-2019

Heerlijke relaxte vakantie

Een mooi schoon luxe hotel. Het personeel is super vriendelijk. De familiekamer is groot en schoon. 2 wastafels, aparte douche, apart toilet, een bubbelbad, kluisje, tv. Iedere dag wordt het bed opgemaakt en schone handdoeken geleverd. 8 zwembaden en een klein kiezelstranden. Voor strandliefhebbers is dit hotel niet aan te bevelen. Badlakens krijg je van het hotel. Het is verboden om ligbedjes te reserveren. Helaas doen sommige mensen dat toch. Wij hadden geen zin om tijdens de vakantie te stressen voor een bedje. Er zijn er voldoende en anders kun je om een bedje vragen! Er is voldoende entertainment ‘S-avonds. Free WiFi (belangrijk voor pubers!). Vooral omdat er niet zoveel voor deze doelgroep te doen is. Een gratis shutle bus rijdt naar Playa de las America. Genoeg keuzemogelijkheden voor evt. excursies. Vulkaan Teide is een aanrader. Evt. een auto huren om het eiland te verkennen. Wij vonden het een heerlijke relaxte vakantie!

Deputy Hotel Manager, Marketing, 11-08-2019

Dear Sarina;

In the name of Sandos Blas Nature Resort & Golf we would like to thank you for taking your time and sharing your evaluations about your recent experience with us, they help us to continue improving all our services.

We are looking forward to seeing you here in the Sandos San Blas Nature Resort & Golf again soon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Serge Derveaux02-08-2019

Voor herhaling vatbaar.

We verbleven in prachtig hotel, rustig gelegen, met uitstekende service. Ook de omgeving is mooi en leent zich tot verre wandelingen in duinen en op strand. Het mini natuurreservaat naast het hotel is de moeite om te bezoeken onder begeleiding van een plaatselijke goed geinformeerde gids. Het gehele eiland loont zeker de moetie om te bekijken.

Dear Serge;

Dear guest;

Many thanks for sharing your ratings with us. We will take note of your suggestion and we will continue working hard to maintain the satisfaction of our guests. Once again thank you very much, and we hope to see you at Sandos San Blas Resort & Golf soon.

Gereisd met partner in september 2018

• 7Cora couwenberg31-07-2019

Leuk hotel maar aan de dure kant.

Leuk hotel,maar vind t toch aan de dure kant voor wat ze bieden.. restaurant meubilair is echt aan vervanging toe. Slechte bedden en t eten is oke,veel keus maar wel bijna iedere dag hetzelfde. In de omgeving zeer weinig te doen maar dat wisten wij..

Dear Cora;

On behalf of our entire team, I would like to thank you for taking your time and sharing your impressions of your last experience with us. We are happy that you have enjoyed your holidays and also we would like you to know that we will take good care of all your suggestions. We will keep on working hard to improve day by day.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Lieke Kers30-07-2019

Fantastisch!

Fantastisch hotel! Meerdere schone zwembaden met meer dan genoeg ligbedjes en continu toezicht van een lifeguard. Het eten in het restaurant is zeer smaakvol met veel variatie. Het restaurant is gezellig ingericht. Kamers zijn schoon en mooi ingericht. Een whirlpool bad, stortdouche, dubbele wastafel, groot en schoon bed en een schuifdeur naar je eigen terrasje. Iedere avond is er genoeg live animatie
    ( zanger/zangeres, acrobatiek, magicshow etc). Je kunt er heerlijk buiten zitten met een drankje. In de nabije omgeving is niet echt een centrum maar via de gratis shuttle service van het hotel kun je naar Playa de las Americas waar het meer toeristisch is. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Dear Lieke;

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ed28-06-2019

Super hotel en voor herhaling vatbaar

Super hotel, zeer vriendelijk personeel, gevarieerd eten van hoge kwaliteit, prima assortiment drank dat valt onder het arrangement en mogelijkheid tegen beperkte bijbetaling eventuele andere dranken te bestellen. Mooie goed onderhouden kamers, ligging vlak bij luchthaven waardoor korte transfer. Meerdere buiten zwembaden zowel zoet- als zoutwater en verwarmd en onverwarmd met tijdens opening continu toezicht van badmeester(s). In de avond afwisselend en leuk entertainment binnen of buiten. Afhankelijk van windrichting is de aanvlieg route voor de landing meestal over hotel wat eigenlijk weinig geluidsoverlast geeft, slechts twee van de 10 dagen lag hotel in de baan van opstijgende vliegtuigen en dit geeft wel wat meer geluidsoverlast. Wij hebben dit hotel ook in 2018 bezocht en overwegen zeker nog eens terug te gaan.

Deputy Hotel Manager, Marketing, 20-07-2019

Dear Ed;

In the name of Sandos San Blas Nature Resort & Golf we would like to express our many thanks for taking your time and writing a review about your experience here with us.

We appreciate very much you to share your positive experience here with us and your recommendation of our hotel to our potential guest. We promise to keep on working hard to maintain the same quality.

We are looking forward to seeing you here in the Sandos San Blas Nature Resort & Golf again very soon.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Edo B.14-02-2019

Heerlijk relaxen in de winterzon !! 🌞🍸🍹

Rustig gelegen resort, fijne kamer ( suite is een aanrader) met prima eten.

Deputy Hotel Manager, Marketing, 17-02-2019

Dear Edo B;

First of all, in the name of Sandos San Blas Nature Resort & Golf we would like to express our many thanks for taking your time and writing a review about your recent experience here with us.

We are very grateful to read all your positive comments about your stay in our hotel.

Sincerely, we are very glad you to have had a lovely holiday and we are looking forward to seeing you here at the Sandos San Blas Nature Resort & Golf again soon.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    8Jasri11-12-2018

Voor de 3e keer in Sandos San Blas

We hebben het weer heerlijk gehad. Sinds 2013 komen wij hier. Eten voor elk wat wils.Alles even lekker en van goede kwaliteit. Met een goed glas wijn erbij. Keuze uit diverse soorten waar heb je dat? Vriendelijk personeel, niks is te veel. Leuk animatie team. Maar het hotel is nu wel op sommige punten aan een revisie toe voor een * hotel. B.v de stoelen in de eetzaal zitten vol met vlekken en de ligbedden bij het zwembad zijn verkleurd, wat het een beetje armzalig aan doet. Ook kan de badkamer wel een flinke schoonmaak beurt gebruiken. De concurrrent even verder gelegen is net open , let dus op Sandos....

Deputy Hotel Manager, Marketing, 16-12-2018

Dear Jasri;

In the name of the Sandos San Blas Nature Resort & Golf let me thank you for taking your time to write a review about your experience here with us.

We are very pleased to read all your kind comments and suggestions that make us obliged to keep on improving our services day by day.

We are looking forward to seeing you here at the Sandos San Blas Nature Resort & Golf again soon.

Gereisd met partner in december 2018

• 8Thomas26-11-2018

schitterend eiland

5 dagen relax, het hotel als basis en overdag met de huurauto het eiland verkennen

Deputy Hotel Manager, Marketing, 15-12-2018

Dear Thomas;

Thank you very much for taking the time to write about your holidays here with us at Sandos San Blas Reserva Ambiental Hotel.

We would like to thank you for your positive comments, they are really helpful to keep on improving, we will be looking forward to see you and your family here at Sandos San Blas Reserva Ambiental again soon.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Femme02-10-2018

Top! Zeker 5 sterren!

Wat n fijne plek om even helemaal te ontspannen, kamer zeer ruim en goed verzorgd. Alles erop en eraan. Prachtige ligging aan de kust. Mooie zwembaden ook adults only! Goed voor de ontspanning. Eten was echt prima, niets te klagen. Kort om zeker een keer terug. Ook prima als je alleen bent. Geen opdringerig personeel allemaal heel correct en vriendelijk.

Hotel Assistant Manager, Marketing, 09-10-2018

Dear Femme;

In the name of Sandos San Blas we would like to thank you for taking your time and writing a review about your experience here with us.

It has been specially nice to read all your warm and personal comments, and we are so glad you have had such a fantastic holiday.

All the staff from Sandos San Blas will be waiting for you next year.

Diego Otamendi Hotel Assistant Manager

Alleen gereisd in september 2018