Appartement Vigilia Park

KinderhotelWeer vandaag27°20°
Appartement Vigilia Park
7,2

17 reviews over Appartement Vigilia Park in het Nederlands

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Laura
3-10-2018

Vorige week teruggekomen van een 10 daags verblijf in Vigilia park. We gingen met hoge verwachting hier naar toe door alle foto’s die we online hebben gezien. Het appartement was mooi, we hadden een standaard appartement geboekt en bij aankomst bleek dat we een 2 slaapkamer appartement hadden gekregen. Mooi ruim voor twee personen! Helaas was het qua schoonmaak niet top, in de badkamer hingen aan de muren en aan de spiegel lange damesharen, ook waren er diverse spinnenwebben te vinden. Het ontbijt viel ons vooral erg tegen, op foto’s hadden we een uitgebreid ontbijt gezien, maar dit viel erg tegen. Het ontbijt bestond uit een buffet met wit en bruin hard broodje, toast brood, gebakken ei en dat was het wel ongeveer. Tijdens ons verblijf meerdere keren gegeten bij Mar Y Monte (Belgische eigenaar), Pizzaria El Gourmet, the Flintstones (Nederlandse eigenaar) en bij Dutch Harbour (ligt in los christianos). Alle restaurants aan te raden!

Een geweldig verblijf

Chatarina
14-2-2018

geweldig genoten in Vigiliapark. Ik had de beschikking over een gerenoveerd

appartement met een uitzicht waar je alleen maar van kan dromen.Zo Mooi.

Als alles klopt is de gehele renovatie van het gebouw voor de zomer klaar.

Geen massatoerisme maar een heerlijk plek om je goed te kunnen ontspannen.

Boodschappen doen bij de lidl , wandelen langs de zeepromenade en een beetje luieren in een van de zwembaden.

De Schoonmaak was prima in orde. Kan niet over het eten oordelen want koken dat deed ikzelf.

Geschatte Chatarina,

Hartelijk dank voor uw opmerkingen, ik ben blij te weten dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft.

We hopen je snel weer te zien in Vigilia Park.

Met vriendelijke groet!

Gewoon hartstikke goed verblijf bij Vigilia Park!!

janny & henk
11-1-2017

Gewoon letten op prijs en kwaliteit, natuurlijk als je meer luxe wilt en dat alles tot in "the point"geregeld is moet je gewoon 5 of meer ***** kiezen ,maar voor ons als gewoon normale mensen is dit een hele goede bestemming en de service van Vigilia-Park is gewoon goed!! Ondanks dat de appartementen gerenoveerd werden toen wij daar waren hebben we daar geen last van gehad en aldus een heerlijke vakantie gehad met hele vriendelijke mensen om ons heen!!(en ook de omgeving en het uitzicht vanaf de bovenverdieping/zwembad/bar niet te vergeten,was gewoon prima!!).

Ook de Dames van de receptie,ToyToyToy hoor , geen verzoek of vraag was teveel voor hun en ze losten alles op binnen no time,Toppie....!(ook reparatie's / defecte kranen/verlichting etc.waren binnen no time opgelost!

Dan ook nog gekeken naar het ontbijt,ja als je het thuis beter hebt moet je snel naar huis gaan toch?? alles was voldoende ons inziens en anders dan maar 8********sterretjes..kiezen...??? Dus Prima verblijf gehad!!

Beste Sennie,

Heel erg bedankt voor je warme woorden, vooral van onze receptie medewerkers!

Het maakt ons blij om te weten dat ze genoten van hun vakantie bij ons.

Ik hoop je snel weer te zien!

Tjingo

prima met verrassend mooi uitzicht

anoniem
29-11-2015

Ons hoek appartement keek rondom uit over de zee, La Gomera en Los Gigantos. Genieten!

Keuken goed ingericht, bedden prima, schoonmaak goed. Wij hebben auto gehuurd en iedere dag ander strand bezocht en eiland rondgereden. El Teide indrukwekkende zwarte lava ervaring.We hebben zelf iedere ochtend verse broodjes bij de lidl gehaald, 100 meter verderop.

Gezellige restaurantjes in de straat erachter, dus niet in hotel gegeten.

De badkamer wordt goed schoongemaakt, maar is verouderd.

Advies: hang nieuwe douchestang op en vervang de hoes van de bank in de kamer. Dan is het volledig up to date.

Beste Aniniem,

Heel erg bedankt voor uw commentaar en uw aanbevelingen.

Wij nodigen u uit om ons opnieuw te bezoeken met onze gerenoveerde appartementen en nog veel meer comfortabel om te genieten van een heerlijke vakantie.

Tot snel!

Met vriendelijke groet

Zeer matig

Marielle
12-8-2015

Het heeft een grote renovatie nodig. Wij hadden een 2-kamer appartement met zeezicht. Zo krap, en ongezellig! \ Geen sfeerverlichting, maar felle lampen overal. De bedden waren vreselijk. We hebben op harde bulten gelegen, omdat de vering in het matras stuk was. Tevens ligt er een soort zeiltje onder wat elke keer kreukelt.

Het eten was goed, alleen veel vis. Er staan geen bordjes bij het eten dus je weet niet als je vis lasagne zit te eten i.p.v. gewone. Er is elke avond een soort animatie, waarvan 3 keer een stomme show met arme beesten die in de vrije natuur horen.

De locatie is ook niet echt gezellig. Het dorpje komt licht luguber over, alsof je niet 's avonds laat over straat wil lopen. Uiteindelijk valt dat wel mee, maar het geeft zo'n indruk. Echter circa een kilometer verder de heuvel af, en dat is echt een hele klim, kom je in Los Gigantos, wat een stuk gemoedelijker is.

Beste Marielle,

Het spijt ons zeer dat u niet genoten heeft van uw verblijf bij ons, we nodigen u uit om onze gerenoveerde appartementen opnieuw te proberen en te genieten van een onvergetelijke vakantie.

Bedankt voor uw aanbeveling over de plaats en voor uw volgende bezoek raden we u aan de taxi's te gebruiken, in het hele gebied kost het slechts € 3,50.

We hopen je in de toekomst nog een keer te zien!

Vriendelijke groeten,

Wij zijn hier in de voorjaarsvakantie geweest en hadden er een auto bij voor trips. Het appartement was ruim en schoon, het personeel heel vriendelijk. Ook zijn er op loopafstand voldoende eetgelegenheden en terrassen. Wij hadden gereserveerd op basis van halfpension. Verwacht voor de lage prijs geen haute cuisine, maar het eten kreeg van ons allen ( 5 pers) een dikke voldoende. Onder het app hotel ligt een winkelcentrum met allerlei winkeltjes. Puerto Santiago was voor ons bovendien een prima uitvalsbasis voor leuke dagtripjes ( o.a. El Teide).

Beste Bkloostra2,

Bedankt voor uw opmerkingen en aanbevelingen.

Als je helemaal gelijk hebt, is ons stadje Puerto de Santiago een ideale plek om ons prachtige eiland te bezoeken en te leren kennen!

Tot snel!

Vriendelijke groeten,

Wel aardig gezien de lage prijs

Stephanie ter Brugge-Alblas
18-1-2014

Vanaf dakterras prachtig uitzicht, vanaf onze matig schoongemaakte kamer echter, uitzicht op een smal, rumoerig straatje met veel verkeer. Erg gehorig appartement met een afschuwelijk slechte slaapbank en een vochtige badkamer zonder ventilatie. Kinderstoelen waren niet beschikbaar en slapen kan voor kinderen moeilijk zijn door de harde muziek 's avonds bij het zwembad en restaurant van het hotel. Personeel is overigens erg vriendelijk. Al met al prima voor een weekje, maar zou er niet langer heen gaan, laat staan overwinteren.

goede prijs/kwaliteit verhouding

annemieke
2-11-2012

We hebben in de herfstvakantie van 2012 een weekje doorgebracht in dit complex. Alhoewel het om een verouderd geheel gaat, wordt er dagelijks goed schoongemaakt en in het personeel meer dan vriendelijk en behulpzaam. De zgn. verwarmde buitenbaden is pas in november een feit en de genoemde gratis shutlle bus bestaat niet, want men dient (evt). gebruik te maken van een betaalde lijndienst. Kosten zijn echter goed te overzien. De prijs/kwaliteit verhouding is echter meer dan prima. Gelegen boven een "winkelpromenade" wat in de avond voor enige geluidoverlast kan zorgen. Wij, gezin, vier personen met oudere kinderen, hebben echter een heerlijke week gehad.

Heerlijke herfstvakantie gehad.

Henk
28-10-2012

Vigilia Park ligt wat hoger (dus heuvel op en af), maar biedt veel voor weinig geld. Wij waren met 4 personen en kregen een ruim 3 kamer appartement met riant uitzicht vanaf ons terras over het (dak-)zwembad en de zee met het eiland La Gomera. De sfeer is er ontspannen, de bediening vriendelijk en de prijzen zijn er verrassend laag. Leuke winkeltjes en supermarkt onder de appartementen. Helemaal goed!

2008

Goede prijs/kwaliteit verhouding!

saar_80
14-9-2008

Vooraf hebben we ons goed ingelezen dus het park viel niet tegen. Appartementen zijn bijzonder netjes, worden dagelijks schoongemaakt en nieuwe handdoeken, super! Wij keken zelfs uit op zee vanaf ons balkon! Door alle reacties hebben we het ontbijt niet eens geprobeerd en lekker eigen broodjes gekocht en deze op het balkon opgegeten.

Ideaal park wanneer je niet in het drukke toeristische gedeelte wil zitten. Het is hier vrij rustig (op wat lawaai van de straatkant na) en alles binnen handbereik. Je zit wel wat verder van b.v. Loro Park (hier doe je 2,5 uur over met de bus om er te komen) maar Vigilia Park is ideaal voor stelletjes en mensen die wat meer rust willen, twee zwembaden en vriendelijk personeel!

Kortom wanneer je niet teveel luxe verwacht maar gewoon "lekker weg" wil vind je hier alles wat je nodig hebt!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vigilia Park in Puerto de Santiago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vigilia Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.