Aparthotel Los Dragos

Meer aparthotel info

19 reviews over Aparthotel Los Dragos

• 2019
    7Jeroen Evers03-09-2019

Leuk appartement, wel gehorig.

Ruim appartement. Housekeeping is goed. Helaas zijn de kamers nogal gehorig. Minpunt is de aircounit op het balkon welke veel lawaai maakt, niet prettig als je ''s avonds op het balkon zit en tegelijkertijd je kamer wil koelen. Bij boeking werd aangegeven dat het hotel geschikt is voor kinderen, aan het zwembad merkten we hier maar weinig van (niet springen etc.). We waren hier de eerste week van augustus maar het zag er uit of het seizoen ten einde liep, lege winkels en gesloten restaurantjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Tessa26-07-2019

Heerlijke vakantie gehad

Bij aankomst in Puerto de Santiago hadden we moeite om onze huurauto dichtbij te parkeren. De helft van de vakantie was er een feest tegenover het hotel, wat zorgde voor enorme drukte (en lawaai 's nachts, de oordopjes gekregen van de receptie waren niet overbodig), parkeren was haast onmogelijk en we moesten een paar keer in een dorpje verderop parkeren om vervolgens met de bus het laatste stukje terug te rijden. Ook toen het feest eenmaal afgelopen was, was het nog erg zoeken en geluk hebben met een parkeerplek. Dat is eigenlijk ook het enige punt van kritiek, want de rest was top in orde. Enorm vriendelijk personeel, ontbijt was goed, de appartementen schoon en mega ruim! 5 dagen/week werd er schoongemaakt, de bedden weer opgemaakt etc. In de straat bij het hotel veel restaurantjes, maar ook lekker dichtbij de meer toeristische plekken als Las Américas. Zwembad bij hotel heerlijk; simpel maar rustig en fijn! Altijd een bedje gehad.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Freek en Henny07-07-2018

Prima

Goed hotel, rustig gelegen, prachtig uitzicht. Prima supermarkt naast het hotel met normale prijs. Er is zelfs een wasmachine in het hotel, dus neem niet teveel kleding mee. Er is nu (6-7-18) een kermis voor het hotel met muziek evenement. We zitten eerste rang op het balkon.. Weinig Nederlanders in het hotel gezien. Ontbijt is prima, ruime keus. Er wordt een nieuwe lift geplaatst, beetje jammer in het hoogseizoen, maar 1 lift is wat krap.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Jildou Haijma10-08-2017

Super goed hotel!

Goed hotel met goede service. Receptie is 24/7 open en de medewerkers denken met je mee. Ontbijt was elke ochtend goed voor elkaar, veel keuze. Sommige producten waren wel iets beter bereid dan de andere maar het was dik in orde. De supermarkt is om de hoek, ideaal! Het hotel beschikt ook over een zwembad. Hier zijn genoeg bedjes en er is een bar waar je eten en drinken kunt halen. Het enige nadeel vonden wij dat je bij het zwembad niet je eigen eten en drinken mag nuttigen. Puerto de santiago is niet een hele toeristische plek maar beschikt wel over voldoende restaurants en er zijn een paar winkeltjes. Het strand is ongeveer 7 minuten lopen, hier kun je bedjes huren en een parasol. Het zwarte zand is wel erg heet. In ong 20 min ben je met de auto bij de wat meer toeristische plekken zoals los christianos en playa de la america. Verder zijn de kamers mooi schoon en ruim en beschikken zowel de slaapkamer als de 'woonkamer' over aan airco. Ik zou dit hotel zeker aan iedereen aanraden!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Mark van cauteren01-07-2017

Heel goed

Goed gelegen hotel, prima ontbijt, grote kamers

Gereisd met partner in mei 2017

• 9C de Bruin06-06-2017

Mooi hotel

Goed gelegen en erg vriendelijk personeel. Heerlijke ruime kamer met uitzicht over de baai. Voor minder validen iets onhandig daar voor de lift eerst 3 treden op moet. Ik heb me prima vermaakt.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Gözde Duran20-08-2016

Mooie rustige plek

Erg rustige omgeving zonder te veel massatoerisme. Erg leuke kleine strandjes op loopafstand. Openbaar vervoer naar grotere steden om bijvoorbeeld een avondje te stappen of te winkelen, goed te doen!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9Claudia10-06-2016

Boven verwachting! Schoon, ruim, en vriendelijk!

Ruime appartement. Met douche in bad ruime badkamer, ruime slaapkamer. Keuken met barretje.Airco in zowel slaapkamer als woonkamer. Ruim balkon met lekker zitje en tafeltje. Zwembad op 4de verdieping, ruim plek halverwege juni geen handdoekje legje, welk zo fijn. Ontbijt goed verwacht geen 5 sterren maar ruime keus. Hotel ligt iets minder toerisch maar dat vonden wij juist fijn, met huurauto grote dorpen al op 15 min rijden. Bushalte bijna voor het hotel, supermarkten op loopafstand. Zwart zandstrandje 5 min lopen naar links.Gratis WIFI in heel het hotel! dus niet alleen in lobby zoals de meeste hotels. Bij de balie kun je een code vragen en zo heb je heel de vakantie overal in het hotel gratis WIFI en goed bereik ook! Zwembad bar kun je drankjes en paar kleine hapjes halen maar kunt er niet lunchen. Drankjes gaan middels bonnetjes op rekening die je aan het einde van vakantie kunt betalen. Vriendelijk personeel, kofferweegschaal aanwezig. Winkeltjes en restaurantjes allemaal dicht in omgeving. Kortom fijn hotel om zeker nog een keer terug te keren! Huurauto hadden wij voor een week voor 125 euro via de reisleiding. Huur je zelf een auto?Ga dan zeker is naar de hoofdstad Santa cruz en bezoek daar het auditorio en het naast gelegen buitenzwembad en daarnaast gelegen palmentuin. aan het auditorio bevinden zich rotsen in zee met daarop honderden artiesten tekeningen! mooi om te zien! Zo heb je 4 dingen in 1 en nog naast elkaar gelegen ook!De bekende drakenboom zou ik over slaan is niet bijzonder en hoorde van veel mensen dat ze het vonden tegenvallen. Leuke markt in Adeje en los christianos overig wel dezelfde markt dus zou 1 van de 2 bezoeken. Veel kleding, tassen etc. Playa las americas vind je de meeste winkels mocht je met de huurauto gaan let goed op de parkeerplaats borden want ergens anders is een parkeerplek zoeken een ramp. Adeje heeft mooie kustlijn zeker aanrader om lekker te lopen aan de boulvard. Verder vind je in tenerife heeel veeel winkelcentra's. Voor de echte shopaholics geweldig eiland dus! Niet heel groot zwembad overigens maar voor ons groot genoeg, met een los rond kinderbadje.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Andrew14-06-2013

Verassend goed

Wij gingen in het voorjaar( eind mei) naar Tenerife. Vlucht geboekt en via internet een hotel geboekt die voldeed aan de eisen die wij stelde. Bij aankomst waren we meer dan verrast door de ligging, de grote van de (slaap)kamer(s) met ruim balkon en hoe keurig verzorgd het er allemaal uit zag. Ook een fitnessruimte, sauna en ontspannings ruimte aanwezig en op de vierde verdieping een buiten zwembad met barretje .... en uitzicht op zee. Rustig en geen lawaaierige toestanden. Onder in de lounge is vrij te gebruiken WIFI of twee PC's met een betaalautomaat. Je wandeld vanuit het hotel recht naar zee. Ongeveer 150 meter lopen naar een keurig verzorgd zwart zandstrand. Het buffet voor het avond eten was overigens geen aanrader. Kun je beter naar een van de vele restaurantjes op korte loopafstand gaan

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 3r.a. mertens06-02-2013

vroeger leuk, nu waardeloos

de ligging is mooi als je een kamer met zeezicht hebt; vroeger was dit een redelijk rustig hotel, maar tegenwoordig is er een invasie van Oostblokkers, die onbeschoft en luidruchtig zijn, en de kamers zijn dringend aan een opknapbeurt nodig; hier gaan wij nooit meer heen

Gereisd met partner in januari 2013

Aparthotel Los Dragos info