Aparthotel Los Dragos

14 reviews over Aparthotel Los Dragos in het Nederlands

Prima

Freek en Henny,
7-7-2018

Goed hotel, rustig gelegen, prachtig uitzicht. Prima supermarkt naast het hotel met normale prijs. Er is zelfs een wasmachine in het hotel, dus neem niet teveel kleding mee. Er is nu (6-7-18) een kermis voor het hotel met muziek evenement. We zitten eerste rang op het balkon.. Weinig Nederlanders in het hotel gezien. Ontbijt is prima, ruime keus. Er wordt een nieuwe lift geplaatst, beetje jammer in het hoogseizoen, maar 1 lift is wat krap.

Gereisd met partner in juli 2018

Super goed hotel!

Jildou Haijma,
10-8-2017

Goed hotel met goede service. Receptie is 24/7 open en de medewerkers denken met je mee.

Ontbijt was elke ochtend goed voor elkaar, veel keuze. Sommige producten waren wel iets beter bereid dan de andere maar het was dik in orde.

De supermarkt is om de hoek, ideaal!

Het hotel beschikt ook over een zwembad. Hier zijn genoeg bedjes en er is een bar waar je eten en drinken kunt halen. Het enige nadeel vonden wij dat je bij het zwembad niet je eigen eten en drinken mag nuttigen.

Puerto de santiago is niet een hele toeristische plek maar beschikt wel over voldoende restaurants en er zijn een paar winkeltjes.

Het strand is ongeveer 7 minuten lopen, hier kun je bedjes huren en een parasol. Het zwarte zand is wel erg heet.

In ong 20 min ben je met de auto bij de wat meer toeristische plekken zoals los christianos en playa de la america.

Verder zijn de kamers mooi schoon en ruim en beschikken zowel de slaapkamer als de 'woonkamer' over aan airco.

Ik zou dit hotel zeker aan iedereen aanraden!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heel goed

Mark van cauteren,
1-7-2017

Goed gelegen hotel, prima ontbijt, grote kamers

Gereisd met partner in mei 2017

Mooi hotel

C de Bruin,
6-6-2017

Goed gelegen en erg vriendelijk personeel. Heerlijke ruime kamer met uitzicht over de baai. Voor minder validen iets onhandig daar voor de lift eerst 3 treden op moet. Ik heb me prima vermaakt.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooie rustige plek

Gözde Duran
20-8-2016

Erg rustige omgeving zonder te veel massatoerisme. Erg leuke kleine strandjes op loopafstand. Openbaar vervoer naar grotere steden om bijvoorbeeld een avondje te stappen of te winkelen, goed te doen!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Ruime appartement. Met douche in bad ruime badkamer, ruime slaapkamer. Keuken met barretje.Airco in zowel slaapkamer als woonkamer. Ruim balkon met lekker zitje en tafeltje. Zwembad op 4de verdieping, ruim plek halverwege juni geen handdoekje legje, welk zo fijn. Ontbijt goed verwacht geen 5 sterren maar ruime keus. Hotel ligt iets minder toerisch maar dat vonden wij juist fijn, met huurauto grote dorpen al op 15 min rijden. Bushalte bijna voor het hotel, supermarkten op loopafstand. Zwart zandstrandje 5 min lopen naar links.Gratis WIFI in heel het hotel! dus niet alleen in lobby zoals de meeste hotels. Bij de balie kun je een code vragen en zo heb je heel de vakantie overal in het hotel gratis WIFI en goed bereik ook! Zwembad bar kun je drankjes en paar kleine hapjes halen maar kunt er niet lunchen. Drankjes gaan middels bonnetjes op rekening die je aan het einde van vakantie kunt betalen. Vriendelijk personeel, kofferweegschaal aanwezig. Winkeltjes en restaurantjes allemaal dicht in omgeving.

Kortom fijn hotel om zeker nog een keer terug te keren!

Huurauto hadden wij voor een week voor 125 euro via de reisleiding. Huur je zelf een auto?Ga dan zeker is naar de hoofdstad Santa cruz en bezoek daar het auditorio en het naast gelegen buitenzwembad en daarnaast gelegen palmentuin. aan het auditorio bevinden zich rotsen in zee met daarop honderden artiesten tekeningen! mooi om te zien! Zo heb je 4 dingen in 1 en nog naast elkaar gelegen ook!De bekende drakenboom zou ik over slaan is niet bijzonder en hoorde van veel mensen dat ze het vonden tegenvallen. Leuke markt in Adeje en los christianos overig wel dezelfde markt dus zou 1 van de 2 bezoeken. Veel kleding, tassen etc. Playa las americas vind je de meeste winkels mocht je met de huurauto gaan let goed op de parkeerplaats borden want ergens anders is een parkeerplek zoeken een ramp. Adeje heeft mooie kustlijn zeker aanrader om lekker te lopen aan de boulvard. Verder vind je in tenerife heeel veeel winkelcentra's. Voor de echte shopaholics geweldig eiland dus! Niet heel groot zwembad overigens maar voor ons groot genoeg, met een los rond kinderbadje.

Gereisd met partner in juni 2016

Verassend goed

Andrew
14-6-2013

Wij gingen in het voorjaar( eind mei) naar Tenerife. Vlucht geboekt en via internet een hotel geboekt die voldeed aan de eisen die wij stelde. Bij aankomst waren we meer dan verrast door de ligging, de grote van de (slaap)kamer(s) met ruim balkon en hoe keurig verzorgd het er allemaal uit zag. Ook een fitnessruimte, sauna en ontspannings ruimte aanwezig en op de vierde verdieping een buiten zwembad met barretje .... en uitzicht op zee. Rustig en geen lawaaierige toestanden. Onder in de lounge is vrij te gebruiken WIFI of twee PC's met een betaalautomaat. Je wandeld vanuit het hotel recht naar zee. Ongeveer 150 meter lopen naar een keurig verzorgd zwart zandstrand. Het buffet voor het avond eten was overigens geen aanrader. Kun je beter naar een van de vele restaurantjes op korte loopafstand gaan

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

vroeger leuk, nu waardeloos

r.a. mertens
6-2-2013

de ligging is mooi als je een kamer met zeezicht hebt; vroeger was dit een redelijk rustig hotel, maar tegenwoordig is er een invasie van Oostblokkers, die onbeschoft en luidruchtig zijn, en de kamers zijn dringend aan een opknapbeurt nodig; hier gaan wij nooit meer heen

Gereisd met partner in januari 2013

Een goed hotel

Francien
17-8-2011

Het hotel is gunstig gelegen en het is er redelijk schoon. Het eten is eveneens redelijk tot goed er is voor iedereen wel wat te vinden. Het is wel jammer dat het eten niet echt warm te noemen is.

Gereisd met partner in juli 2011

PRIMA!

Vellinga
28-2-2011

We zijn in de voorjaarsvakantie hier een week geweest en wij zijn erg tevreden! Verwacht niet veel luxe, maar gewoon een goed hotel voor een goede prijs. Bij ons elke dag schoongemaakt en vriendelijk personeel. Als er iets ontbreekt, gewoon vragen en het wordt geregeld.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Los Dragos in Puerto de Santiago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Los Dragos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.