Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag21°15°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Tamaimo Tropical voor je op een rij gezet:

70 reviews over Aparthotel Globales Tamaimo Tropical in het Nederlands

Leuk, maar huur een auto

Jeroen,
1-12-2018

Het hotel is net als op de foto’s, gewoon mooi met meerdere grote en kleine zwembaden, iedere dag en de hele dag is er entertainment, avondeten is redelijk, niet super veel variatie maar er is meer dan genoeg, ontbijt, lunch en de snacks bij het zwembad zijn goed, de omgeving is schitterend, wel heuvelachtig dus voor invaliden of slecht ter been is het een No go. Er is een stukje strand, niet heel groot, maar het is er en je kan met een boot de zee op en naar dolfijnen kijken ( echt heel dichtbij ) het enige wat ontbreekt zijn de winkels, barretjes en restaurantjes, daarvoor moet je echt met de taxi naar een ander stadje. Verder kan je uiteraard diverse excursies doen.

Dus hou je van liggen aan het zwembad, de hele dag drinken, eten en vermaakt worden dan zit je hier goed. Maar wil je savonds over de boulevard, beetje winkelen of wat drinken in een barretje dan moet je hier echt niet zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

gemotiveerd en leergierig

rowena van loon,
25-9-2018

alles is goed behalve de bedden

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

goed maar niet voor herhaling vatbaar

dave,
11-9-2018

harde muziek bij het zwembad voor de rest wel goed

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Personeel

Niet aardig!

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer hier heen, wat een drama

Jolanda,
27-8-2018

We kregen op de dag van aankomst een 2-kamerappartement ipv een 3-kamerappartement. Gelijk terug gegaan naar de receptie. Daar werden we weer weggestuurd met de mededeling kom morgen maar weer terug. We hebben gelijk met touroperator gebeld. Deze zijn gaan bellen met het hotel en die werd ook vertelt kom morgen maar terug.

Volgende dag kregen we dan toch een 3-kamerappartement. Van touroperator een compensatie gekregen dmv een huurauto voor 3 dagen.

De kamer die we toen kregen was vreselijke. Alle deuren klemmen, het was niet schoon, douche kwam zo goed als geen water uit en de bedden waren zeer slecht.

Ook gemeld bij de reisleiding. Die wilde wel kijken of we naar een andere kamer konden. We hebben het zo gelaten, want verwachtte niet dat andere kamers beter zouden zijn.

Het eten was ook niet om over naar huis te schrijven. Weinig variatie. Vieze borden. En je bord werd veel te snel weggehaald.

Zwembaden waren prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Super vakantie.

Veraart,
11-8-2018

Na de slechte recensies te hebben gelezen , toch benieuwd hoe wij het zouden vinden.

Nou wij hebben een SUPER vakantie gehad.

Wij zijn 15 dagen geweest.

We hadden alleen logies geboekt maar daar aangekomen boden ze ons allinclusive aan voor heel veel minder geld dan de reisorganisatie.

Wij akkoord natuurlijk. En zeker geen spijt van gehad. Lekker en voldoende eten , drinken en ijsjes.

Overal wordt er goed schoongemaakt.

Leuk entertaimentteam.

We hebben wel 2 minpuntjes :nr 1; in de buurt niks te doen zoals terrassjes en winkeltjes nr2; In de ochtend is het echt rennen voor een plaatsje aan het zwembad. Het gaat hier meer om je plekje en een parasol dan om een bedje want die waren er genoeg.

Als mijn kinderen huilend naar huis gaan kan ik wel zeggen dat wij een goede vakantie hebben gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima vakantie gehad, jammer vd Engelsen

Familie,
29-7-2018

Na de laatste recentie gelezen te hebben, toch een beetje huiverig die kant op gegaan. Maar alles viel reuze mee. Wij haden een 2 kamerappartement aan het verwarmde zwembad, eenvoudig maar alles was schoon en de douche was vrij nieuw. Op de all- inclusive niks aan te merken, eten en drinken voldoende. Wat het lawaai betreft: de Engelsen komen inderdaad rond 3.00 's nachts lallend terug uit de pub en om 7.00 uur 's ochtends staan ze alweer bij het zwembad voor een parasol/bedje. Dit was eigenlijk het enige minpuntje, ben je niet ook zo asosociaal, om 9.00 uur geen bedje meer te krijgen voor het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit weer

Jose,
14-2-2018

Het enige wat goed was, was het weer. Appartement vies, beddengoed vies,servies vies, bank meer dan vies, ik wil niet weten wat voor vlekken 😕 Badkamer vol (ik hoop tandpasta) vlekken . Kraan vol kalkaanslag dus weinig water. Lawaaiig tot rond middernacht en vanaf 6 uur .

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Totaal niet wat we hadden verwacht

Angela,
14-2-2018

Meerdere malen op Tenerife geweest maar nog nooit zo slecht gehad.

Smerig appartement, bankstel met vlekken zo verschrikkelijk vies, lakens met vlekken, alles stoffig en vies, kraan die het niet doet, lampen die het niet doen, servies nog vies in de kast!

Inventaris is erg karig.

4pers appartement en maar 2 stoelen op balkon.

Erg gehorig tot laat en het begint weer voor 7 uur.

Bij zwembad meegemaakt op een middag dat er geen water, bier, of wijn meer te krijgen is.

Openbaar sanitair erg vies.

Kan geen positief ding benoemen, dit was jammer van ons geld.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Heerlijke meivakantie voor een week

Familie Bleek,
7-5-2017

Fijne week gehad op basis van logies, geboekt bij touroperator. De Lidl met verse broodjes etc. is nl vlakbij. Wij hadden een 3-kamer apt aan de zwembadzijde en dat is fijn qua geluid. Handdoeken worden dagelijks verschoond, strandlaken moet je zelf meenemen, in de keuken krijg je een handdoek maar geen theedoek/sponsje/afwasmiddel. Er is douchegel en handzeep in de badkamer, niet in de keuken, de magnetron is prima (geen oven) en er is een waterkoker en broodrooster. Er is geen echt scherp mes of schaar. Het zwembad is niet verwarmd maar erg prettig. Onze indruk is dat het goed onderhouden en schoon is, boven verwachting. Wij hebben een paar dagen een auto gehuurd. Perfect want je mag je auto bij het hotel achterlaten. Helaas wordt er wel elke dag vroeg door mensen een ligbed gereserveerd dmv de bekende handdoek; hier wordt niks aan gedaan. Triptips: el Teide, Playa del Duque & de las Teresitas, Masca. Uit eten bij restaurante el barco de nino en dichtbij pizza afhalen. De bedden zijn niet zoals thuis maar de 1-persoonsmatrassen zijn prettiger. En het incheckproces mag absoluut sneller, dit kunnen ze voorbereiden. Wij kwamen midden in de nacht met een bus vol Nederlanders aan en hebben ruim 3 kwartier moeten wachten om in te checken. Ze kunnen toch enveloppen met informatie, sleutel etc voorbereiden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Globales Tamaimo Tropical in Puerto de Santiago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Globales Tamaimo Tropical zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.