Appartement El Sombrero

7.9Goed

Spanje, Tenerife, Puerto de Santiago

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar El Sombrero?

7.9Goed

• 7.9Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

10 reviews over Appartement El Sombrero

• 2019
    8Jan23-04-2019

Lekker rustige vakantie. Weekje weg in de zon

Aan de rustige kant van Tenerife gezeten. Los Gigantos. Zeker de excursie Teide by Night gaan doen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

7Jens16-05-2011

ruime appartments op een prima locatie

In Los Gigantes op een prima locatie (loopafstand van het dorpscentrum, de haven en een strand). Ons appartment had ruime kamers en was eenvoudig maar redelijk goed ingericht (met keramische kookplaat, oven, waterkoker, broodrooster, genoeg extra dekens en hoofdkussens). Jammer alleen dat de televisie niet was aangesloten (kost 25,- Euro/week!!!) en de wasserette erg duur was (4,- Euro per wasbeurt zonder zeep). Parkeren bij het appartmentcomplex was nooit een probleem. Recht tegenover de achteringang ligt o.a. een (afhaal-)chinees, daarnaast de bushalten van Los Gigantes, erg makkelijk... Wij hebben geen last gehad van andere gasten, verkeer op straat of bars in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 8Nellie12-05-2008

Schone en ruime appartementen. Zwembad open tot slechts 19:00. Aardig personeel, 's nachts staat er altijd wel iemand op wacht op het appartement te bewaken. Kluisje in kamer aanwezig (tegen betaling, niet zo duur) Poolbar: elke dag open, veel patat voor weinig geld! Lekkere tosti's en lekker vers vis. Ruime keus aan ijsjes. Aardige werkster en spreekt goed Engels! Appartement elke dag schoongemaakt en om de 2 dagen nieuwe handdoeken. In de keuken heb je kookpitjes, pannentjes en zelf een blikopener e.d. Veelal Spaanse, Britse en Nederlandse gasten, veel met familie. Goed en groot strand wel op een zeker afstand, maar al met al kan ik niks anders conluderen dat het echt mijn geld waard was!

(p.s.: (ALGEMEEN) neem altijd je eigen (tafel)ventilator mee! Mijn ervaring leert dat ventilatie altijd duurder is dan bij boeking vermeld! Neem ook altijd extra handdoeken mee)

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 7S.P.F.F. Ng-A-Tham24-12-2007

Ligt langs drukke uitgaande weg. Waren mooie ruime appartementen. Erg klantvriendelijke service.

Gereisd met familie in november 2007

• 6M. van Opstal30-08-2007

leuk appartement, maar niet echt mooi schoon, bijvoorbeeld stinkende toilet en schimmel bij de rand van het bad. verder een erg goede service

• 7E. Kuipers30-08-2007

Het is een leuk appartement. De mederwerkers zjn vriendelijk en staan klaar (in Engels en/of Duitse taal) voor als je wat wilt doorgeven.

Alleen is ons niet doorgegeven op Tenerife in een appartement je huis dagelijks wordt schoongemaakt en dat er al handoeken en bedlakens liggen etc, want in Nederland moet je dit zelf regelen (daar zijn wij dus ook van uitgegaan)

• 8H. van Hal28-08-2007

mooie, ruime appartementen met ruim balkon. helaas geen koffiezetapparaat en de tv moest je huren.Alles rondom de appartementen was prima in orde zoals:mooi onderhouden tuin,klein maar schoon zwembad,tafeltennis met batjes en balletjes .Strand op 10 min. lopen.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8R Jozic26-08-2007

Erg mooie accomodatie, goede ligging, vriendelijke mensen.

• 7S.C. Pijl26-08-2007

De omschrijving van D-reizen dat deze accomodatie rustig is (een van de belangrijkste redenen voor ons om deze te kiezen) is misleidend. Het stadje is redelijk rustig, maar de accomodatie ligt direct aan de uitgaande weg van het stadje, waardoor er dus redelijk veel verkeer is. Bovendien rijden er buslijnen, en die hebben hun eindpunt enkele tientallen meters van de accomodatie. Ze staan hier meerdere malen per uur met draaiende motor te wachten tot ze hun volgende rit kunnen maken. Verder is het wel een prima accomodatie met vriendelijk personeel. Tenerife is een eiland met veel bergen, dus wees erop bedacht dat als je minder goed ter been bent dit een probleem kan zijn. Wij moesten bijvoorbeeld een klein kwartier naar de supermarkt lopen bergop en -af, meestal geen probleem maar met veel boodschappen en bijvoorbeeld liters water soms wel lastig.

• 8N. von Meijenfeldt31-07-2007

Wij hadden met z'n tweeen een 2-kamer appartement wat onzettend ruim en aangenaam van opzet was. Appartementen zijn sober doch prettig ingericht en er wordt 5 dagen in de week schoongemaakt. De algemene sfeer is erg vriendelijk en behulpzaam en het is overigens erg gunstig om bij hun een auto te huren. Het appartementencomplex is een beetje gehorig maar van echt geluidsoverlast is naar onze ervaring geen sprake. Kortom, een zeer prettige plek voor een aangename en ontspanne vakantie. P.S.: we waren er niet in het hoogseizoen.

Gereisd met partner in juli 2007

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Tennisbaan informatieBuiten