Hotel Be Live Playa La Arena

Hotel Be Live Playa La Arena
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Playa La Arena voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Be Live Playa La Arena in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

super

Miet en Lieve
21-8-2015

heerlijk eten,voor ieder wat wils.

Zeer proper hotel.

Prachtige kamer met zeezicht

Nooit meer!

J.I.
24-6-2015

Een mooi hotel op het eerste zicht, ruim, vlotte bediening, ... Wij hadden een standaardkamer gevraagd, maar een verouderde kamer gekregen, op 1e zicht proper, buiten de lichte schimmelvorming op de muren onder het behang. Het hotel is nog maar voor de helft vernieuwd..

1 e nacht hadden we onverwacht bezoek van 12!!! Kakkerlakken! Overal kwamen ze uit, nog nooit meegemaakt! In de kleerkast, onder bed, op de muren,... Pure horror! Uiteindelijk in paniek koffers gepakt en andere kamer gekregen, maar terug verouderde kamer, ook al was er niets te zien, vertrouwen was weg om daar nog te blijven! Uiteindelijk terug naar receptie en upgrade gevraagd en gekregen! Vernieuwde kamer, alles in orde, met zeezicht, proper, buiten enkeke miertjes geen problemen meer gehad. Ligging ook niet top, wel mooi zeezicht, maar winkelstraat naast hotel stelt niet veel voor.. Qua eten wel dik in orde. Maar keren na onze horrornacht nooit meer terug naar hier!

zeer goed hotel!

eric
2-3-2015

Goed en mooi hotel. Mooi uitzicht over zee. Dicht bij het strand. Zwart zand is zeker eens wat anders. erg leuk. Eten goed en afwisselend. Alleen...Wifi tegen betaling. Dat hoort niet meer in deze tijd bij een 4 sterren hotel.

fijn hotel !

NiMa
7-2-2014

overall een zeer goed hotel qua prijs/kwaliteit !

pluspuntjes : eten en drankjes overvloedig en goed - grote kamer met goed onderhoud - groot zwembad - matrasjes op de ligbedjes - parking rond het hotel - zeer vriendelijk personeel - uitgebreide all in - leuk vakantiehotel

minpuntjes : kamers gehorig (zeker dicht bij de receptie/hal) - geen BVN of andere Nederlandstalige TV zender (voor Tenerife toch ongewoon) - geen radiozender

betaal een surplus voor een kamer met zwembad/zeezicht = zeker de meerprijs waard !

Zeer goed hotel!

Jill
7-7-2013

Wij zijn naar dit hotel gegaan van 22 juni tot en met 29 juni en we hebben echt een fantastische vakantie beleefd! Het hotel ligt wel wat ver van de luchthaven, maar puerto santiago en los gigantes zijn echt gezellige dorpjes en rustig gelegen, niet zo druk als playa las americas en los cristianos, maar voor ons was dit wel goed, we houden niet zo van die drukte.

We hadden ook een mooi uitzicht op onze kamer over het strand en over puerto santiago.

Ik snap niet dat er mensen reclameren over het eten , er is echt veel keuze voor iedereen,.. Ik weet niet wat die mensen nog meer kunnen doen dan dit!

Het enige minpunt is dat het animatieteam niet zo goed was, maar voor de rest was het echt een super goed hotel met lekker eten en vriendelijk personeel die echt voor jou in de weer zijn.

Gewoon boeken !!

Perfecte vakantie

Jan & Angela
2-2-2013

Prachtig gelegen(alles dicht bij)aan een klein en rustig zwart lavastrand(sommigen houden daar niet van)met hoge golven(leuk om in te stoeien)in een rustig vissersdorpje(voor sommigen iets te rustig want ontbreekt een beetje aan nightlife!.De rest was wel aanwezig restaurants-bars-winkeltjes... Schitterend hotel met luxueuze afwerking receptie & lobby!Mooi opgezet in terassenvorm.Iedere kamer heeft zonnescherm. Wij hadden zicht op de zwembaden en de oceaan.Voldoende privacy op het balkon door de bouw en door de begroeiing!Heel proper complex,kamers waren rond 09:30u reeds clean gemaakt.Vriendelijk en attentvolle staf zowel in de F&B,cleaning dept,receptie en onthaal. Niet opdringerige & vriendelijke animatie door de Franse ploeg van Lookea. Minpunt op de kamer:Tv met meer sneeuw dan beeld en geen BVN!(enkel voor het nieuws hoor!).

Geen 4 sterren waard

Frank
30-1-2013

We hadden dit hotel geboekt voor een leuke prijs. Helaas is het zo dat je krijgt

waarvoor je betaald. De locatie is leuk, niet te druk en niet te rustig. Lekker wandelen naar Los Gigantes over de boulevard. Het hotel schiet echter in vele opzichten te kort voor een 4 sterren hotel. Gaten in de lakens. Hard bed waarbij de veren in je rug prikken. We konden er niet op slapen en heb een paar dagen op de bank geslapen. Tevens is het interieur aan een opknapbeurt toe. Alles kraakt en gaat zwaar of zit los. Eten redelijk, elke dag een ander thema maar steeds hetzelfde eten. Personeel vaak chagrrijnig, er is een personeels tekort en je kunt merken dat ze er geen plezier in hebben. Ik geef ze geen ongelijk. Dit is geen 4 sterren hotel, een echt viersterren hotel is Lopesan in Maspalomas te Gran Canaria. Wat een verschil met dit hotel. Wij komen hier nooit meer.

Mooie ligging, mist ambiance

ann
17-10-2012

Hotel ligt prima, kamers zijn goed en schoon. Eten is acceptabel (wel erg Engels) maar zonder enige vorm van variatie. Zwembaden zijn prima. Waar het niet zo goed gaat in dit hotel is de service en gezelligheid. Veel te weinig personeel, zodat je soms een kwartier in de rij moet staan voor een biertje en een wijntje. Mocht je 's avonds nog op het terras bij de bar iets willen drinken bereid je er dan op voor dat dit uit plastic bekers moet, niet echt gezellig!!! Wat ook jammer is dat alle lokale dranken van derderangs kwaliteit zijn.

Geen 2e keer meer.

Joke haagedoorn
4-3-2012

We zijn hier 2 weken geweest. Ligging is prima mooi uitzicht op de zee en zwembad. De kamer was goed en ruim.werd goed schoon gemaakt.

1 min punt het eten was erg slecht veel te vet en weinig variatie en het eten was vaak koud.

We zijn ook 2 dagen ziek geweest van het eten terwijl we wel wat gewent zijn.

Heeft het allemaal net niet

spic
10-1-2012

Pompeuze gemeenschappelijke ruimten: onpersoonlijk. Vriendelijk en hulpvaardig baliepersoneel. Grote kamer, goede bedden. Gaten in lakens. (Te) dunne wanden. Iedere avond veel rumoer tot 24.00 uur vanuit o.a. Pianobar en lobby. Kamerschoonmaak: matig. Gebruikte handdoeken werden weer teruggehangen, of ingenomen en niet ververst. Voldoende plaats rondom zwembaden, waarin véél met ballen gespeeld werd. Verder plezierige hotelgasten. Hebben geen all-in maar LO genomen (ontbijt prima!) omdat we graag restaurantjes in de buurt willen ontdekken. Tips: Flora del Drago en Toscana. Ook terrasje bij Neptuno leuk bij zonsondergang. Keurig strand, heel dicht bij, met vaak erg wilde branding. Be Live Playa de la Arena is geen weerkomertje, heeft het allemaal net niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Playa La Arena in Puerto de Santiago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Playa La Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Be Live Playa La Arena scoort een 8.15 uit 10 op basis van 54 reviews.