Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.

Hotel Be Live Playa La Arena ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Mike Diesveld

9

Prachtige vakantie!

Mike Diesveld
18-9-2016
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10

Wij zijn inmiddels 2 dagen terug van een werkelijk ware fantastische vakantie! Wij kwamen aan in de avond.Bij de receptie zijn wij goed geholpen en konden ook nog wat eten in het restaurant. Wij hadden een kamer geboekt met zeezicht! Dit is zeker de moeite waard om bij te boeken! Alles is goed geregeld en verzorgd. Animatie was top! Nadeel was wel dat om 23:00uur de schuifdeuren dicht gingen terwijl het animatie nog bezig was met hun show. Verder kan je geenNL nieuws zien. Enkel alleen Frans, duits, Engels en Poolse zenders. Toch belangrijk! Playa la arena is een rustige plaats! Kom je voor winkeltjes, dan zit je hier niet goed. Playa la Amerika was levendiger.Ook hier doen ze aan handdoekje leggen aan het zwembad! Tip:huur een auto voor een week! Kost je €64,- voor een hele week exclusief brandstof maar kan je wel gaan en staan waar je wil.Vraag dit aan de receptie van het hotel!

Mocht je naar het Loro Parque willen gaan, boek dit dan niet via de reisorganisatie maar regel het via de receptie. Mocht je dan een auto hebben gehuurd, is dit veel voordeliger om er zelf heen te rijden als een kaartje te kopen met bus reis! (€53,- entree+busreis). Mocht je het toch via de reisorganisatie boeken, houdt er dan rekenening mee dat je in totaal meer als 5,5uur in de bus zit.