Hotel Be Live Playa La Arena ****

Review geschreven door Felicia linders

Geweldige vakantie gehad!

Felicia linders
21-8-2016

Ik en mijn vriend hebben hier vanaf 7 augustus tm 19 augustus vakantie gevierd met mijn vriend, we kwamen binnen geholpen door een Nederlands meisje, goede uitleg gehad over het hotel, wij hadden een Aduld club kamer geboekt dit was echt super een echte aanrader je betaald wat meer maar dan heb je ook wat! Personeel erg vriendelijk. Animatie team super leuk voor de kinderen. Ze gaven leuke shows, voor jong en oud. Eten was goed verzorgd en veel variatie. Ik vond het alleen jammer dat er geen stadje dichtbij was waar je kon winkelen of rond kon lopen. Wij hadden touroperator als reisorganisatie, alles was goed geregeld en erg tevreden, helaas hadden wij een exursie geboekt met een duikbuik de yellow submarine dit is geen aanrader! we hebben 1 rog gezien en 2 verschillende soorten vissen, je betaald veel geld voor niks. Het siam park en het loro park is zeker een aanrader! We hebben een erg toffe en leuke vakantie gehad! Een vakantie om nooit meer te vergeten dus!