Hotel Be Live Playa La Arena ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door inge en andy

fantastisch hotel

inge en andy,
17-4-2016

Wat een prachtig hotel!! Wij reizen 3 keer per jaar en nemen meestal iberostar hotels en sentido. Wij hebben nog nergens zulke vriendelijke bediening gehad en enorm propere omgeving. In hotel was alles op en top proper en verzorgd. Wij hadden promokamer geboekt met vermelding liefst rustig. We hadden er zelfs eentje met zeezicht gekregen en niet vlakbij de animatie. De keuze van het eten was enorm gevarieerd zowel smiddags als savonds. Geen overrompeling, dranken worden aan tafel bediend!! De bar had een lounge terras met sofa's en stoelen met zicht op zee. Elke morgen en avond mogelijkheid om buiten te eten Kortom, wie hier negatieve commentaar over schrijft raad ik aan om de volgende keer te boeken met vip selection of touroperator en voor 5 sterren hotels te kiezen. De omgeving rondom is zeer heuvelachtig en niet echt geschikt voor mensen die slecht te been zijn. Ook zeer rustig, maar heel mooi vlakbij de kliffen van los gigantes. Niet veel winkels in de buurt!