Hotel Be Live Playa La Arena

Hotel Be Live Playa La Arena
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Playa La Arena voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Be Live Playa La Arena in het Nederlands

Heerlijk licht, ruim, modern en vooral wit gestyled hotel( muv de podiumzaal (die is niet gerenoveerd ) (op Zoover alleen maar oude foto's, check hun eigen site!) waar je je snel thuis voelt. Vriendelijke personeel. Altijd wel plek om ergens neer te ploffen, ook bij het zwembad (ondanks het handdoek leggen) Meubels zien er overal mooi, schoon uit, wat komt doordat het kunststof is. Zweet wel. 2-pers.kmr was ruim genoeg, ook voor 3. Jammer dat de douchekop in de douche vastzit ad muur en nogal laag hangt. Wel een fijne straal water.

Wifi in de lobby is prima. Buffetrest. druk, lawaaiig, ongezellig. Ga buiten zitten!

Eten is oké, voor ieder wat wils maar kwaliteit en smaak kan echt beter. Cocktails en sapjes mierzoet, echt vies, thee en koffie uit automaat bahbahbah!

Reserveer in a la carte restaurant bij zwembad; heerlijk!

redelijk goed

Jan
5-4-2018

redelijk goed hotel, prachtige ligging voor wandelaars maar eten kon beter

Het zeezicht was prachtig en de verzorging was uitstekend, eten had wat meer gevarieerd mogen zijn

Heerlijke vakantie!

Linda
7-5-2017

Echt genoten in dit prachtige hotel. Het eten in het buffetrestaurant is van uitstekende kwaliteit en erg gevarieerd met bijna dagelijks een thema. Er werd altijd vis en vlees vers bereid. Buiten zat je heerlijk rustig met een mooi uitzicht. Veel Fransen, Britten en Polen in het hotel, vrij weinig Nederlanders. Opvallend was wel het vele Nederlandse personeel bij de receptie en in het (zeer enthousiaste) animatieteam. Personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam!

Oude reviews (archief)

Dit Nooit meer!

Hans
20-10-2016

Veel te veel kamers voor kleine oppervlakte van terrein, je zit op elkaar gepakt overal, zwembad, restaurant, bar etc.

Gasten zijn voornamelijk Engels en Poolse mensen met serieus overgewicht en overdaad aan tatoeages. Zelfs een paar elektronische enkelbanden waargenomen!! Natuurlijk aan de bier om 10 uur in de ochtend.

Personeel super onvriendelijk, zelfs arrogant!

Alle extra's kosten geld, gratis internet in hal werkt niet, betaald internet (20 euro) is super langzaam. 3 euro per dag voor kluisje! 1 onveilige (ongediplomeerd) handboogschieten en schietbaan voor 1200 mensen.

Alleen maar buffet en 1 extra restaurant!

Maar ergste, super arrogant en onbekwaam personeel, inclusief leidinggevenden en veel onnodige regeltjes!

Prachtige vakantie!

Mike Diesveld
18-9-2016

Wij zijn inmiddels 2 dagen terug van een werkelijk ware fantastische vakantie! Wij kwamen aan in de avond.Bij de receptie zijn wij goed geholpen en konden ook nog wat eten in het restaurant. Wij hadden een kamer geboekt met zeezicht! Dit is zeker de moeite waard om bij te boeken! Alles is goed geregeld en verzorgd. Animatie was top! Nadeel was wel dat om 23:00uur de schuifdeuren dicht gingen terwijl het animatie nog bezig was met hun show. Verder kan je geenNL nieuws zien. Enkel alleen Frans, duits, Engels en Poolse zenders. Toch belangrijk! Playa la arena is een rustige plaats! Kom je voor winkeltjes, dan zit je hier niet goed. Playa la Amerika was levendiger.Ook hier doen ze aan handdoekje leggen aan het zwembad! Tip:huur een auto voor een week! Kost je €64,- voor een hele week exclusief brandstof maar kan je wel gaan en staan waar je wil.Vraag dit aan de receptie van het hotel!

Mocht je naar het Loro Parque willen gaan, boek dit dan niet via de reisorganisatie maar regel het via de receptie. Mocht je dan een auto hebben gehuurd, is dit veel voordeliger om er zelf heen te rijden als een kaartje te kopen met bus reis! (€53,- entree+busreis). Mocht je het toch via de reisorganisatie boeken, houdt er dan rekenening mee dat je in totaal meer als 5,5uur in de bus zit.

Geweldige vakantie gehad!

Felicia linders
21-8-2016

Ik en mijn vriend hebben hier vanaf 7 augustus tm 19 augustus vakantie gevierd met mijn vriend, we kwamen binnen geholpen door een Nederlands meisje, goede uitleg gehad over het hotel, wij hadden een Aduld club kamer geboekt dit was echt super een echte aanrader je betaald wat meer maar dan heb je ook wat! Personeel erg vriendelijk. Animatie team super leuk voor de kinderen. Ze gaven leuke shows, voor jong en oud. Eten was goed verzorgd en veel variatie. Ik vond het alleen jammer dat er geen stadje dichtbij was waar je kon winkelen of rond kon lopen. Wij hadden touroperator als reisorganisatie, alles was goed geregeld en erg tevreden, helaas hadden wij een exursie geboekt met een duikbuik de yellow submarine dit is geen aanrader! we hebben 1 rog gezien en 2 verschillende soorten vissen, je betaald veel geld voor niks. Het siam park en het loro park is zeker een aanrader! We hebben een erg toffe en leuke vakantie gehad! Een vakantie om nooit meer te vergeten dus!

fantastisch hotel

inge en andy
17-4-2016

Wat een prachtig hotel!! Wij reizen 3 keer per jaar en nemen meestal iberostar hotels en sentido. Wij hebben nog nergens zulke vriendelijke bediening gehad en enorm propere omgeving. In hotel was alles op en top proper en verzorgd. Wij hadden promokamer geboekt met vermelding liefst rustig. We hadden er zelfs eentje met zeezicht gekregen en niet vlakbij de animatie. De keuze van het eten was enorm gevarieerd zowel smiddags als savonds. Geen overrompeling, dranken worden aan tafel bediend!! De bar had een lounge terras met sofa's en stoelen met zicht op zee. Elke morgen en avond mogelijkheid om buiten te eten Kortom, wie hier negatieve commentaar over schrijft raad ik aan om de volgende keer te boeken met vip selection of touroperator en voor 5 sterren hotels te kiezen. De omgeving rondom is zeer heuvelachtig en niet echt geschikt voor mensen die slecht te been zijn. Ook zeer rustig, maar heel mooi vlakbij de kliffen van los gigantes. Niet veel winkels in de buurt!

Fijne vakantie

Yanic
8-9-2015

In dit hotel verbleven we met vrienden. Een optimaal onderhoud, gevarieerde maaltijden, de klantgerichtheid en -vriendelijkheid van de medewerkers, de animatie en de goede services maken van dit hotel een gewaardeerd en kwaliteitsvol vakantieverblijf waar het heerlijk vertoeven is. Toeristisch is Playa la Arena (als badplaats dan) eerder kleinschalig in vergelijking met het drukke Playa de las Americas dat tevens een betere uitvalsbasis vormt voor diverse excursies en markten. In Playa la Arena kan je tot rust komen.

In de Pianobar, die zowat het kloppend hart van het hotel vormt, kan wat meer capaciteit Ingezet worden in de vorm van èèn of meer bijkomende kelners. Dat is mijns inziens het enige verbeterpunt voor dit vakantieoord. Wat mij betreft lijkt dit hotel een ideaal concept voor een deugddoende en verkwikkende vakantie, zowel individueel als met fijne vrienden, tegen een interessante prijs.

Fantasitsch hotel

E. Snel
6-9-2015

Goed hotel, mooi van opzet. Super hygienisch. Eten was prima, er staat dat heren alleen met een lange broek mogen deelnemen aan het diner, hier let men echt op.

Genoeg te doen en mooie omgeving. Ze vragen wel tijdens het inchecken of je een kamer met zeezicht/zwembadzicht wilt, dit kost 10 euro per dag extra. Wij deden dit niet omdat wij niet de hele dag op de kamer zitten, maar dat is een keuze.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Playa La Arena in Puerto de Santiago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Playa La Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Be Live Playa La Arena scoort een 8.36 uit 10 op basis van 53 reviews.