Hotel Be Live Playa La Arena

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Playa La Arena voor je op een rij gezet:

60 reviews over Hotel Be Live Playa La Arena

• 9Debbie16-08-2019

Fijn hotel in rustige omgeving.

Hotel is netjes, schoon en het personeel is er behulpzaam. Een huur auto is een aanrader, prima te regelen vanuit het hotel. Excursies zijn er genoeg, Siam park en Loro Park zijn leuk. Vraag aan het personeel welke lokale plekjes mooi zijn, dan kom je op minder toeristische plekjes! De vulkaan is prachtig om overheen te rijden, het eiland heeft veel verschillende ‘looks’ van vulkanisch tot groene bossen. Wij hadden een mooie kamer en het was er perfect schoon. Ook het eten was er prima, veel variatie. Het plaatsje zelf is niet super levendig, maar er zijn winkels, restaurantjes en een supermarkt. Als je van een rustige omgeving houdt zit je goed!

• 8Lysbeth Zorgdrager04-04-2019

Super

Prachtig hotel. We gingen er zonder verwachtingen heen, maar ze werden toch overtroffen. De bedden zijn wel hard. Lief personeel. Veel keuze tijdens ontbijt, lunch en diner. In het plaatsje is niet veel te doen. Ik zou het persoonlijk niet aanraden als je wilt uitgaan.

• 2018
    8Esther02-09-2018

Leuke vakantie gehad, maar het eten kan veel beter

Heel mooi, groot, luxe en schoon hotel in een rustige omgeving. Kamers zijn ruim en schoon, goede bedden. Het zwembad is mooi, er zijn bedjes genoeg. Zoals de meeste, legde wij onze handdoek op het bedje voordat we gingen eten. Het is een mooi zwembad, een drukke en wat rustige. Het personeel en de mensen bij de receptie zijn heel vriendelijk. De animatie is soms leuk. Eigenlijk nergens iets op aan te merken, behalve het eten viel ons erg tegen. Niet heel veel keuze en het is vaak niet warm, te snotterig, te droog, smaakloos en ziet er niet altijd even lekker uit. Wij zijn 3 dagen uit eten geweest. Ontbijt is prima, lekker brood. De lunch is ook niet heel veel soeps, wat op dat moment wel veel beter is bij het zwembad. Fruit stond er genoeg, maar van het verse geschilde, was alleen de meloen vers en de rest uit blik. Alle sapjes verdund, mierzoet en echt vies. Chocomelk verdund. Thee en koffie prima. Aanrader, behalve het eten, helaas!

• 9Ingeborg25-07-2018

Heel leuk. Rustige plaats. Hygiene was super.

Ligging: Naast het hotel ligt er een leuk centrum met winkeltjes en eettentjes, waar je leuk een drankje kunt doen. Eten; Elke avond is er een ander thema zoals spaans of italiaans. Het eten is er heel goed. Zwembad; Er zijn 2 zwembaden het ene zwembad is rustig hier mag je bijv. ook geen balletje overgooien. Het andere zwembad mag je dit wil en mag je ook met bijv opblaasbare ligbedden het zwembad in. Er word inderdaad handoekje gelegd door andere mensen, wij deden dit niet omdat er altijd wel bedjes vrij waren. Strand; Op de foto lijkt het strand een stuk kleiner dan het is. Als het 30 graden is zou ik niet met blote voeten over het zand lopen omdat het er erg warm is. De ondergrond van de zee bestaat uit stenen. Kamers; Elke dag nieuwe handdoeken en wordt er schoongemaakt. Ruim genoeg.

Activiteiten; Als je iets boekt wordt je altijd opgehaald door een busje. Als je ergens heen wilt de taxi is heel goedkoop.

• 9Koos25-07-2018

Ruime moderne kamers, avondeten is te doen. Genoeg plek aan het zwembad leuke animatie. De ligging is vrij rusig leuke winkeltjes in de buurt en een leuke irisch pub. Leuke plaatjes dichtbij het hotel om een keer een activiteit te doen bijv. Jetskiën. Wij hebben prima genoten zou er zo nog een keer naar toe gaan.

• 8Heidi16-05-2018

Heerlijk hotel, relaxte sfeer, eten kan beter.

Heerlijk licht, ruim, modern en vooral wit gestyled hotel( muv de podiumzaal (die is niet gerenoveerd ) (op Zoover alleen maar oude foto's, check hun eigen site!) waar je je snel thuis voelt. Vriendelijke personeel. Altijd wel plek om ergens neer te ploffen, ook bij het zwembad (ondanks het handdoek leggen) Meubels zien er overal mooi, schoon uit, wat komt doordat het kunststof is. Zweet wel. 2-pers.kmr was ruim genoeg, ook voor 3. Jammer dat de douchekop in de douche vastzit ad muur en nogal laag hangt. Wel een fijne straal water. Wifi in de lobby is prima. Buffetrest. druk, lawaaiig, ongezellig. Ga buiten zitten! Eten is oké, voor ieder wat wils maar kwaliteit en smaak kan echt beter. Cocktails en sapjes mierzoet, echt vies, thee en koffie uit automaat bahbahbah!
    Reserveer in a la carte restaurant bij zwembad; heerlijk!

Met jonge kinderen

• 7Jan05-04-2018

redelijk goed

redelijk goed hotel, prachtige ligging voor wandelaars maar eten kon beter

• 2017
    8Elly21-10-2017

We hebben genoten van een week met vele priveleges

Het zeezicht was prachtig en de verzorging was uitstekend, eten had wat meer gevarieerd mogen zijn

• 9Linda07-05-2017

Heerlijke vakantie!

Echt genoten in dit prachtige hotel. Het eten in het buffetrestaurant is van uitstekende kwaliteit en erg gevarieerd met bijna dagelijks een thema. Er werd altijd vis en vlees vers bereid. Buiten zat je heerlijk rustig met een mooi uitzicht. Veel Fransen, Britten en Polen in het hotel, vrij weinig Nederlanders. Opvallend was wel het vele Nederlandse personeel bij de receptie en in het (zeer enthousiaste) animatieteam. Personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam!

Met jonge kinderen

• Oude reviews

4Hans20-10-2016

Dit Nooit meer!

Veel te veel kamers voor kleine oppervlakte van terrein, je zit op elkaar gepakt overal, zwembad, restaurant, bar etc. Gasten zijn voornamelijk Engels en Poolse mensen met serieus overgewicht en overdaad aan tatoeages. Zelfs een paar elektronische enkelbanden waargenomen!! Natuurlijk aan de bier om 10 uur in de ochtend. Personeel super onvriendelijk, zelfs arrogant! Alle extra's kosten geld, gratis internet in hal werkt niet, betaald internet (20 euro) is super langzaam. 3 euro per dag voor kluisje! 1 onveilige (ongediplomeerd) handboogschieten en schietbaan voor 1200 mensen. Alleen maar buffet en 1 extra restaurant! Maar ergste, super arrogant en onbekwaam personeel, inclusief leidinggevenden en veel onnodige regeltjes!

Met oudere kinderen

3 tips over Hotel Be Live Playa La Arena

• Joke haagedoorn, 04-03-2012

Leuk plaatsje is gigantes is met de bus nog geen 10minuten. En je kan met de bus ook nog naar andere plaatsen. Zoals las americas, Los cristianos,puerto de la Cruz

• ann, 17-10-2012

Beneden tegenover het strand ligt de Ierse Pub The Blarney Stone, hier vind je de gezelligheid die het hotel mist en daarnaast kun je er nog heerlijk eten ook voor weinig geld. Aaanbeveling: de Peppersteak!!!!

• M.Diesveld, 23-09-2016

Ga geen georganiseerde rondreis boeken maar huur een auto en ga zelf ontdekken.(auto voor 34 euro per dag)

5 vragen over Hotel Be Live Playa La Arena

• m.diesveld, 15-06-2016

aankomst na 23.00 uur

als je pas na 23.00 uur aankomt is er dan nog iets te eten?

• gi, 26-01-2015

kamers

Welke kamer neem ik het beste?22 of 25 .Zicht aan de achterkant zie je dan de rotsen?MVG

• J.gerhartl, 22-01-2014

Draadloos internet

Is WiFi gratis en is dit ook op de kamer te ontvangen? Als het niet gratis is,wat zijn de kosten dan?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 4 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Soort gerechtenAziatisch, Caribisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Japans, Lactosevrij, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Spaans, Sushi, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald