Hotel Be Live Playa La Arena

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°17°
Hotel Be Live Playa La Arena
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Playa La Arena voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Be Live Playa La Arena in het Nederlands

Heel mooi, groot, luxe en schoon hotel in een rustige omgeving. Kamers zijn ruim en schoon, goede bedden. Het zwembad is mooi, er zijn bedjes genoeg. Zoals de meeste, legde wij onze handdoek op het bedje voordat we gingen eten. Het is een mooi zwembad, een drukke en wat rustige. Het personeel en de mensen bij de receptie zijn heel vriendelijk. De animatie is soms leuk. Eigenlijk nergens iets op aan te merken, behalve het eten viel ons erg tegen. Niet heel veel keuze en het is vaak niet warm, te snotterig, te droog, smaakloos en ziet er niet altijd even lekker uit. Wij zijn 3 dagen uit eten geweest. Ontbijt is prima, lekker brood. De lunch is ook niet heel veel soeps, wat op dat moment wel veel beter is bij het zwembad. Fruit stond er genoeg, maar van het verse geschilde, was alleen de meloen vers en de rest uit blik. Alle sapjes verdund, mierzoet en echt vies. Chocomelk verdund. Thee en koffie prima. Aanrader, behalve het eten, helaas!

Heel leuk. Rustige plaats. Hygiene was super.

Ingeborg,
25-7-2018

Ligging:

Naast het hotel ligt er een leuk centrum met winkeltjes en eettentjes, waar je leuk een drankje kunt doen.

Eten;

Elke avond is er een ander thema zoals spaans of italiaans. Het eten is er heel goed.

Zwembad;

Er zijn 2 zwembaden het ene zwembad is rustig hier mag je bijv. ook geen balletje overgooien. Het andere zwembad mag je dit wil en mag je ook met bijv opblaasbare ligbedden het zwembad in. Er word inderdaad handoekje gelegd door andere mensen, wij deden dit niet omdat er altijd wel bedjes vrij waren.

Strand;

Op de foto lijkt het strand een stuk kleiner dan het is. Als het 30 graden is zou ik niet met blote voeten over het zand lopen omdat het er erg warm is. De ondergrond van de zee bestaat uit stenen.

Kamers;

Elke dag nieuwe handdoeken en wordt er schoongemaakt. Ruim genoeg.

Activiteiten;

Als je iets boekt wordt je altijd opgehaald door een busje. Als je ergens heen wilt de taxi is heel goedkoop.

Koos,
25-7-2018

Ruime moderne kamers, avondeten is te doen. Genoeg plek aan het zwembad leuke animatie. De ligging is vrij rusig leuke winkeltjes in de buurt en een leuke irisch pub. Leuke plaatjes dichtbij het hotel om een keer een activiteit te doen bijv. Jetskiën. Wij hebben prima genoten zou er zo nog een keer naar toe gaan.

Floow Travel

Heerlijk licht, ruim, modern en vooral wit gestyled hotel( muv de podiumzaal (die is niet gerenoveerd ) (op Zoover alleen maar oude foto's, check hun eigen site!) waar je je snel thuis voelt. Vriendelijke personeel. Altijd wel plek om ergens neer te ploffen, ook bij het zwembad (ondanks het handdoek leggen) Meubels zien er overal mooi, schoon uit, wat komt doordat het kunststof is. Zweet wel. 2-pers.kmr was ruim genoeg, ook voor 3. Jammer dat de douchekop in de douche vastzit ad muur en nogal laag hangt. Wel een fijne straal water.

Wifi in de lobby is prima. Buffetrest. druk, lawaaiig, ongezellig. Ga buiten zitten!

Eten is oké, voor ieder wat wils maar kwaliteit en smaak kan echt beter. Cocktails en sapjes mierzoet, echt vies, thee en koffie uit automaat bahbahbah!

Reserveer in a la carte restaurant bij zwembad; heerlijk!

redelijk goed

Jan,
5-4-2018

redelijk goed hotel, prachtige ligging voor wandelaars maar eten kon beter

We hebben genoten van een week met vele priveleges

Elly,
21-10-2017

Het zeezicht was prachtig en de verzorging was uitstekend, eten had wat meer gevarieerd mogen zijn

Heerlijke vakantie!

Linda,
7-5-2017

Echt genoten in dit prachtige hotel. Het eten in het buffetrestaurant is van uitstekende kwaliteit en erg gevarieerd met bijna dagelijks een thema. Er werd altijd vis en vlees vers bereid. Buiten zat je heerlijk rustig met een mooi uitzicht. Veel Fransen, Britten en Polen in het hotel, vrij weinig Nederlanders. Opvallend was wel het vele Nederlandse personeel bij de receptie en in het (zeer enthousiaste) animatieteam. Personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam!

Dit Nooit meer!

Hans
20-10-2016

Veel te veel kamers voor kleine oppervlakte van terrein, je zit op elkaar gepakt overal, zwembad, restaurant, bar etc.

Gasten zijn voornamelijk Engels en Poolse mensen met serieus overgewicht en overdaad aan tatoeages. Zelfs een paar elektronische enkelbanden waargenomen!! Natuurlijk aan de bier om 10 uur in de ochtend.

Personeel super onvriendelijk, zelfs arrogant!

Alle extra's kosten geld, gratis internet in hal werkt niet, betaald internet (20 euro) is super langzaam. 3 euro per dag voor kluisje! 1 onveilige (ongediplomeerd) handboogschieten en schietbaan voor 1200 mensen.

Alleen maar buffet en 1 extra restaurant!

Maar ergste, super arrogant en onbekwaam personeel, inclusief leidinggevenden en veel onnodige regeltjes!

Prachtige vakantie!

Mike Diesveld
18-9-2016

Wij zijn inmiddels 2 dagen terug van een werkelijk ware fantastische vakantie! Wij kwamen aan in de avond.Bij de receptie zijn wij goed geholpen en konden ook nog wat eten in het restaurant. Wij hadden een kamer geboekt met zeezicht! Dit is zeker de moeite waard om bij te boeken! Alles is goed geregeld en verzorgd. Animatie was top! Nadeel was wel dat om 23:00uur de schuifdeuren dicht gingen terwijl het animatie nog bezig was met hun show. Verder kan je geenNL nieuws zien. Enkel alleen Frans, duits, Engels en Poolse zenders. Toch belangrijk! Playa la arena is een rustige plaats! Kom je voor winkeltjes, dan zit je hier niet goed. Playa la Amerika was levendiger.Ook hier doen ze aan handdoekje leggen aan het zwembad! Tip:huur een auto voor een week! Kost je €64,- voor een hele week exclusief brandstof maar kan je wel gaan en staan waar je wil.Vraag dit aan de receptie van het hotel!

Mocht je naar het Loro Parque willen gaan, boek dit dan niet via de reisorganisatie maar regel het via de receptie. Mocht je dan een auto hebben gehuurd, is dit veel voordeliger om er zelf heen te rijden als een kaartje te kopen met bus reis! (€53,- entree+busreis). Mocht je het toch via de reisorganisatie boeken, houdt er dan rekenening mee dat je in totaal meer als 5,5uur in de bus zit.

Geweldige vakantie gehad!

Felicia linders
21-8-2016

Ik en mijn vriend hebben hier vanaf 7 augustus tm 19 augustus vakantie gevierd met mijn vriend, we kwamen binnen geholpen door een Nederlands meisje, goede uitleg gehad over het hotel, wij hadden een Aduld club kamer geboekt dit was echt super een echte aanrader je betaald wat meer maar dan heb je ook wat! Personeel erg vriendelijk. Animatie team super leuk voor de kinderen. Ze gaven leuke shows, voor jong en oud. Eten was goed verzorgd en veel variatie. Ik vond het alleen jammer dat er geen stadje dichtbij was waar je kon winkelen of rond kon lopen. Wij hadden touroperator als reisorganisatie, alles was goed geregeld en erg tevreden, helaas hadden wij een exursie geboekt met een duikbuik de yellow submarine dit is geen aanrader! we hebben 1 rog gezien en 2 verschillende soorten vissen, je betaald veel geld voor niks. Het siam park en het loro park is zeker een aanrader! We hebben een erg toffe en leuke vakantie gehad! Een vakantie om nooit meer te vergeten dus!

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Playa La Arena in Puerto de Santiago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Playa La Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.