Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag22°16°
Hotel Be Live Family Costa Los Gigantes

We hebben een aantal aanbieders voor Be Live Family Costa Los Gigantes voor je op een rij gezet:

178 reviews over Hotel Be Live Family Costa Los Gigantes in het Nederlands

Een heerlijke vakantie

Fam Hallink,
21-2-2019

Wij zijn hier met de hele familie. 6 volwassenen en 7 kinderen. Dit resort heeft voor elk wat wils en het eten drinken en service is heel goed. Dus een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Heerlijk! Prachtig weer in december!

Marika,
22-12-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben wij! Iedere dag zo een 25 graden of meer. Heel veel te doen in het hotel en ook daarbuiten. Een bezoek aan strand el duque is een aanrader, met onze huurauto een half uur rijden . Prachtig luxe strand met ligbedden en parasols (19 euro per dag) en veel golven. Het eten in het hotel is prima, kamer wordt goed schoongemaakt en heel veel keuze uit drankjes en cocktails. Ook voor onze meid van 5 jaar leuke activiteiten en kidsclub. Voor onze jongste van 5 maanden hadden we een babypakket bijgeboekt (gratis) en hier zit zelfs een flessen steralisator bij. Al met al; niks dan lof!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

TOP vakantie!!!

Sandy,
14-12-2018

Wij hebben weer een heerlijke vakantie gehad!! Dit was ons tweede keer. 2017 in nov (heerlijk weer gehad!) en 2018 in dec (elke dag zon gehad en super warm!!) Om te beginnen met het eten; lekker en variërend!! Kamers waren schoon maar soms waren ze met een Franse slag schoongemaakt. Neem je eten mee naar je kamer.. tsja dan komen er insecten en kakkerlakken hè... Verder vind ik het geweldig dat ze verwarmd zwembad hier hebben. Vooral met kleine kinderen is dit super fijn. Wij lagen altijd bij het rustige zwembad (zonder muziek) en daar was ook het pierenbadje verwarmd. Onze kinderen konden letterlijk de hele dag hierin vertoeven zonder het koud te krijgen!! De medewerkers van het hotel zijn super aardig en klantvriendelijk.

Dus het enige minpuntje is de schoonmaak in de kamers..

Wij hebben al met al genoten en een top vakantie gehad!!! Ik raad dit hotel zeker aan.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Jeanine,
31-10-2018

Één erg mooie vakantie gehad hier, er zijn 3 plateaus op een berg en overal heb je zeezicht.

Er staan overal palmbomen en planten en launche zitjes, een drukke familie zwembad en een rustige zwembad.

Voor iedereen wat wils, kinderen hebben veel te doen.

Het personeel word goed behandeld en dat merk je ook in hoe ze met de mensen omgaan.

Ik zou dit zeker aanraden.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Nooit meer

Christina Kostopoulos,
11-10-2018

Het eten is matig alles is gericht op Engelse voor jonge kinderen is er niet veel te doen het is niet echt schoon

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Jorina,
11-10-2018

Het is een super kindvriendelijk hotel! Ze hebben lekker bedden. Goed eten. Vriendelijk personeel. Kortom wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Dit was onze laatste keer.

Jansen,
15-9-2018

Service en klant behulpzaamheid goed. Op diverse plaatsen redelijk veel kakkerlakken.

Gereisd met partner in september 2018

Top vakantie

Babbia,
16-8-2018

Top hotel met heel vriendelijk personeel.Mooie faciliteiten. Prima eten. Mooie en rustige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Never again, terrible hygiene!

Martijn,
25-7-2018

Beautiful hotel on a perfect location, but terrible hygiene. On two seperate occasions we found living insects on our diner plates (a caterpillar and a slug). The room crawled with ants and a kind of small, flee-like insects. For all this we were compensated with a bottle of wine... A family holiday we really looked foward to, completely ruined by this experience. touperator still has not come up with a solution. It has been 2 months.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Ervaring vakantie

Anja,
24-6-2018

Ze hebben er verschillende restaurants, waar het eten bij allemaal heel erg lekker is, en heel gevarieerd. Er is een heerlijk zwembad en ook aan de allerkleinste is hierbij gedacht. De kamers zijn schitterend en ook van alle gemakken voorzien en om niet te vergeten super schoon. Het personeel is heel erg vriendelijk en zeker heel erg behulpzaam, ze staan echt dag en nacht voor je klaar. Wat ons ook erg opgevallen is, was dat het hotel zowel binnen als buiten heel verzorgd en goed onderhouden was. Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Be Live Family Costa Los Gigantes in Puerto de Santiago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Be Live Family Costa Los Gigantes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.