Hotel Be Live Family Costa Los Gigantes

Hotel Be Live Family Costa Los Gigantes

8.7Fantastisch

Spanje, Tenerife, Puerto de Santiago

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 675p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

188 reviews over Hotel Be Live Family Costa Los Gigantes

• 10FRANS ERKENS14-03-2020

geweldig

een mooi en schoon hotel, een geweldige keuken, vriendelijk personeel,grote verwarmde zwembaden, en een GEWELDIG ANIMATITEAM. kortom een aanrader, wij komen hier ook al jaren met veel plezier

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    10Martine19-08-2019

Het is werkelijk waar een geweldig hotel! Zo schoon alles, restaurants, kamers, zwembad, rondom het zwembad en openbare ruimtes. Elke dag in de gym geweest ook deze was schoon. De kamers van alle gemakken voorzien. Als er iets stuk is wordt het meteen gemaakt, maakt niet uit hoe laat je het meldt. Sportanimatie super team. Al met al gewoon een geweldig hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Nietje02-08-2019

Zeer goed reis.

Zeer groot hotel, maar doordat wij op de onderste etage lagen ver weg van alle animatie. Zeer grote en propere familiekamer. Een aanrader met een 11 en 13-jarige. Zelf in juli hadden we altijd plaats aan het zwembad. Restaurant is zeer groot, maar wij hebben 8 op de 10 dagen buiten op het kleine terras kunnen eten. Daar is het rustig en onbegrijpelijk dat iedereen daar binnen wil zitten. De temperatuur is er aangenaam. Wij zaten graag in deze badplaats. Met een huurwagen zit je direct bij de Teide, Masca en het Noorden van het eiland. Begin juli zijn er dorpsfeesten en kermis. Sommige dagen is er dan vuurwerk. Wij vonden het personeel zeer vriendelijk. Het eten ook heel afwisselend en lekker. De temperatuur is zalig op dit eiland, ook geen muggen te bekennen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Hilda29-07-2019

Een echt familie hotel

Het hotel was over het algemeen prima, veel families en kinderen uiteraard waarvan veel Engels en Duits taligen ( bijna geen Nederlander) veel entertainment ( ook voor volwassenen) en diverse zwembaden voor ieders wil ( rustige en drukke) kwa eten was er een ruime keus ( was niet onze smaak en veel vlees vonden wij droog maar goed dat is persoonlijk) ik zal dit hotel wel aanraden als je gezellig met de familie op vakantie wilt

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Jonker-de Boone Ria01-04-2019

Heerlijk en mooi weer

Geweldig. Mooi Hotel en kamers. Alleen een min munt was de reis van het vliegveld naar het hotel.

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Remko27-03-2019

Heerlijk!

Een heerlijk hotel in een iets minder toeristisch gebied op Tenerife. De kamers in her gerenoveerde deel zijn er mooi en hebben een mooi uitzicht op de zee. Je hebt de keuze tussen het rustige zwembad en het activiteiten zwembad. Het eten is goed. Veel keuze bij zowel ontbijt, lunch als diner. Aardig en behulpzaam personeel dat veel verschillende talen spreekt. Wij zouden hier zo weer naar terug gaan!

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Fam Hallink21-02-2019

Een heerlijke vakantie

Wij zijn hier met de hele familie. 6 volwassenen en 7 kinderen. Dit resort heeft voor elk wat wils en het eten drinken en service is heel goed. Dus een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    9Marika22-12-2018

Heerlijk! Prachtig weer in december!

Wat een heerlijke vakantie hebben wij! Iedere dag zo een 25 graden of meer. Heel veel te doen in het hotel en ook daarbuiten. Een bezoek aan strand el duque is een aanrader, met onze huurauto een half uur rijden . Prachtig luxe strand met ligbedden en parasols (19 euro per dag) en veel golven. Het eten in het hotel is prima, kamer wordt goed schoongemaakt en heel veel keuze uit drankjes en cocktails. Ook voor onze meid van 5 jaar leuke activiteiten en kidsclub. Voor onze jongste van 5 maanden hadden we een babypakket bijgeboekt (gratis) en hier zit zelfs een flessen steralisator bij. Al met al; niks dan lof!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Geboekt bij neckermann
  • 8Sandy14-12-2018

TOP vakantie!!!

Wij hebben weer een heerlijke vakantie gehad!! Dit was ons tweede keer. 2017 in nov (heerlijk weer gehad!) en 2018 in dec (elke dag zon gehad en super warm!!) Om te beginnen met het eten; lekker en variërend!! Kamers waren schoon maar soms waren ze met een Franse slag schoongemaakt. Neem je eten mee naar je kamer.. tsja dan komen er insecten en kakkerlakken hè... Verder vind ik het geweldig dat ze verwarmd zwembad hier hebben. Vooral met kleine kinderen is dit super fijn. Wij lagen altijd bij het rustige zwembad (zonder muziek) en daar was ook het pierenbadje verwarmd. Onze kinderen konden letterlijk de hele dag hierin vertoeven zonder het koud te krijgen!! De medewerkers van het hotel zijn super aardig en klantvriendelijk.

Dus het enige minpuntje is de schoonmaak in de kamers..

Wij hebben al met al genoten en een top vakantie gehad!!! Ik raad dit hotel zeker aan.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 9Jeanine31-10-2018

Één erg mooie vakantie gehad hier, er zijn 3 plateaus op een berg en overal heb je zeezicht. Er staan overal palmbomen en planten en launche zitjes, een drukke familie zwembad en een rustige zwembad. Voor iedereen wat wils, kinderen hebben veel te doen. Het personeel word goed behandeld en dat merk je ook in hoe ze met de mensen omgaan. Ik zou dit zeker aanraden.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald