Hotel Weare La Paz

11 reviews over Hotel Weare La Paz

• 2019
    9Rien Vos25-02-2019

Perfect

Heel plezierig hotel, zeer vriendelijk personeel, uitstekende keuken, super schoon, hebben ons uitstekend vermaakt.

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Fred van der Poel28-09-2018

Hele fijne en mooie vakantie gehad.

Fantastisch hotel, wij hadden een kamer superieur op de kop van het hotel. Op 2 kanten balkon met prachtig uitzicht. Je moet goed ter been zijn voor de gezelligheid en strand moet je naar beneden en dat zijn 230 traptreden. Wij deden dit dagelijks 1 x. Je kan ook voor € 4,00 met de taxi. Ontbijt was werkelijk grandioos, werkelijk voor ieders smaak was er iets. Zelfs gerookte zalm bij het ontbijt en wel 5 ei-mogelijkheden. Het is de minst zonnige plaats door de wolken uit zee die blijven hangen tegen de bergen, in de loop van de ochtend breekt de zon door. Met een auto zit je binnen een kwartier in de zon en de natuur is zeker het bekijken waard. Dus auto aan te bevelen.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Jochems van den heuvel15-09-2018

Mooi en goed onderhouden hotel. Maak de airco!

Prima hotel jammer van de airco

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 6fam. de Jonge09-07-2018

Nooit meer Tenerife

10 dagen in dit hotel logies + ontbijt. In dit hotel verbleven ongeveer 85% (in hoofdzaak oudere) Spanjaarden en 15% andere Europeanen. Weinig zon gehad! Goed: Onze hotelkamer was goed alsook een zeer uitgebreid ontbijt. Ook het zwembad was ruim voldoende. Het avondeten (1x gegeten) vonden wij minder zodat we de andere dagen ergens anders hebben gegeten. Niet goed: de ligging van het hotel is beslist niet voor personen dit minder goed ter been zijn. De weg naar het centrum alsmede het strand (zwarte zand met keien) was in ongeveer 20 minuten via trappen en steile hellingen te bereiken. Het strand kun je eigenlijk geen strand noemen. Ook vonden wij het personeel niet erg vriendelijk. Animatie team deed de aankondigingen alleen in het Spaans.....! Tips: excursie naar El Teide met een rit per kabelbaan (als het niet waait)en noordelijk gedeelte van het eiland (Taganana)

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Samantha08-02-2017

Top vakantie

Wij waren voordat we naar La Paz gingen een beetje onzeker. Op zoover was de laatste recensie niet recent, dit geeft helaas afbreuk aan het hotel. Het hotel is 6 maanden geleden heropend na een flinke renovatie en die is zeer goed uitgevoerd. Hotel ziet er erg modern uit en is overal erg netjes en schoon. Personeel is ontzettend vriendelijk en wil alles voor je doen. Zwembad was niet verwarmd. Wij verbleven hier van 10 tot 17 januari met volpension in kamer 244. Het eten is prima verzorgd en er wordt steeds gezorgd dat alles bijgevuld is. Zelfs wifi beschikbaar in het hele hotel. Directe omgeving van het hotel is ook erg gezellig en via een wandelpad kom je gemakkelijk (wel redelijk hoogte verschil) beneden bij de boulevard. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Karin08-09-2013

Waar Voor Je Geld !!!!!!!

een fijn hotel voor weinig geld

mooie ligging overal dichtbij Goed Eten !!! Kei vriendelijk personeel.

wij gaan zeker nog een keer !

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Robert04-09-2013

Helemaal goed

Voor die prijs een TOP vakantie voor weinig geld

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 7A.Bakker04-08-2013

prijs/kwaliteit redelijk goed

Hotel La Paz ligt kwa uitzicht prachtig, vanaf verschillende kanten kan je de zee en de bergen zien. Echter voor dit hotel moet je goed te been zijn! Om op de moderne boulevard en de zee te komen moet je een flinke hellende trap nemen (wij gingen af en toe voor€ 4,- met de taxi terug). Al met al een hotel wat ik zou scharen onder 2.5 sterren (netjes maar niet echt luxe). Zou er misschien in de winter nog eens heen gaan. Ligging is verder redelijk ( met wat winkeltjes ).Minder toerisme dan in het zuiden en prachtige natuur. Personeel is vriendelijk. Prijs en kwaliteit is in orde. Voor niet teveel geld naar Tenerife en genieten van de zon!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Peter26-07-2013

Prima hotel, eten kon beter

Ik klaag niet snel over het eten, maar de eerste drie dagen was het echt slecht. 'S morgens gortdroge broodjes, 's avonds vooral de eerste drie dagen erg slecht. Pasta met daarop een leeggeknepen fles ketchup met het kookwater er nog op (zo leek/smaakte het). De dagen erna was het beter, maar nog steeds niet super. De meeste dingen lagen er de volgende dag (in iets andere vorm, maar niet creatief) gewoon weer.

De kamerservice was prima, elke dag opgemaakte bedden en schone handdoeken. De paar losse voegen en kalkaanslag was niet iets om over te klagen.

Ligging was ok, het strand daar is toch niet super (lavastrand met grote rotsen waardoor je de zee bijna niet in kwam), en het zwembad en winkeltjes waren dichtbij.

Parkeren was bij het hotel niet mogelijk, aangezien de 8 plekken continu geereserveerd waren voor oa personeel. De baliemedewerkster vertelde dat we aan de straat ernaast konden parkeren, ging 's morgens prima, maar 's avonds was dat een ramp, aangezien alles vol stond.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8ritzen27-11-2008

mooie plek voor mensen op leeftijd

zeer rustig, weinig animatie, zeer groenen ligging in het noorden dus 3 graden kouder als in het zuiden. Leuk hotel, maar weinig in de omgeving te doen.

Gereisd met partner in november 2008

Hotel Weare La Paz info