Aparthotel Turquesa Playa

Meer aparthotelinfo

21 reviews over Aparthotel Turquesa Playa

• 9Fam. Kuiper/ Wekema14-08-2019

Super vakantie!

Een super vakantie gehad! Het hotel/ appartement is ruim en schoon(ruikt er echt heerlijk). De kamers worden iedere dag schoon gemaakt en voorzien van schone handdoeken.

Het eten(ontbijt, lunch en diner) is goed, gevarieerd en iedere dag wat anders.

Bij het zwembad is altijd wat te beleven(animatie) en ook altijd genoeg ligbedjes.

Kortom, wij hebben genoten en vinden dit een echte aanrader.

Met oudere kinderen

• 8Anne13-08-2019

Fijn hotel aan een prachtig strand.

Erg mooie locatie, direct aan het prachtige strand. Zee is wel erg wild, niet geschikt voor kleine kinderen. 15 minuten lopen naar het levendige stadje puerto de la Cruz. Hotel heeft een mooi fijn zwembad met genoeg ligbedden. Kwaliteit van het eten is niet zo best.. wel veel keus. Cocktails komen uit de tap, maakt ze niet echt lekker. Animatie stelt niet veel voor. Personeel is erg vriendelijk.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Ilona van Ardennen31-07-2019

Heerlijke vakantie!

Leuk spaans appartm/hotel! Iets verouderd, maar wij hebben ons hier niet aan gestoord. Lekker tussen de spaanse families. Leuk entertainment, zelfs aan het zwembad... schuimparty, modeshow, muziek, stormbaan.... Wij hebben amper een Nederlander gezien hier.

Ligt iets buiten het centrum van Puerto de la cruz. Wij hebben een auto gehuurd... wij wilden toch het eiland over. Goede prijs/ kwaliteit verhouding!

Toen mijn zoontje een avond niet lekker was, mochten wij zelfs eten van het buffet meenemen naar ons appmt. Top service! Aardig personeel en iedere dag schoonmaak!

• 6Opa Frank03-03-2019

Formule Zoekend Groot Complex Vol Hoog Bejaarden

Geboekt All Inclusive. Score:Tekst 3:Hotel vol 70 plussers (en wij).Thuisbasis van Duitse (levensvreugde) en Spaanse (super senior) bejaarden clubs 6:Er zijn voor app. 2 liften, 1 is kapot 8:Kamer 4e OK 9:Schoonmaak OK 8:Personeel OK 7:Zwembaden mooi. Kindbad 2 bodemroosters allebei kapot, je duwde het zo naar binnen, een NoNo 2:WiFi 1 eur/30min 3:"overal" voor bijbetalen, irritant 5:Het animatie meisje deed haar best. Volksdansje leuk maar bassist te luid 8:Kind speeltuin OK maar donker 50% TL brandde 5:Ballenbak had 1 laag ballen, rubber tegels zichtbaar 5:Eten.Spaans,doorgekookt(steriel),zoutloos want oudjes. 3 eetmomenten 3:Automaat koffie bar slecht 9:Bladerdeeg gebakjes super 4:Viezig zwart strand(je) op 200m. grote golven, altijd rode vlag.Taxi naar leuk centrum 3.15 eur 8:Autohuur 81 eur/3 dagen. Benzine 1 eur/L. Teide=doen 4:Receptie aankomst nok. Bagage 2x sjouwen want verkeerde plek 4:Drinkwater gedoe via bar voor mini flesjes

• 6Bart van den Berg15-01-2019

Prijs kwaliteit verhouding slecht

De kamers zijn aan renovatie toe, redelijke service keuken niet echt goed. All included gasten worden in de bar niet bediend HP gasten wel. Riekt naar discriminatie.

• 2018
    3Peter Verweij27-11-2018

Tenerife heerlijk, dit hotel nooit meer!

Ik zou dit hotel zeker niet aanbevelen. Allereerst kwamen we om half 12 bij het hotel aan, en bleek dat je pas in je kamer kon vanaf 2 uur. Er werd ook geen enkele moeite gedaan om dit te versnellen, ondanks dat we met een huilend kind zaten. We zaten all-inclusive, maar voor heel veel zaken moest je zelf dik bijbetalen. Bijvoorbeeld zwembad, sportruimte, recreatie, kluisje alles tegen betaling. Het eten was ook ronduit slecht. Het restaurant is met elk eetmoment maar beperkte tijden geopend, en er zitten een paar honderd mensen dicht opeen te eten. De tafeltjes staan dichter bij elkaar dan de McDonalds, om over de kwaliteit van het eten maar te zwijgen. Het is eten is al koud voordat het bij je tafel is, na 3 dagen klaar mee! Het hotel is ook zeker niet kindvriendelijk: de kinderspeelplaats was de eerste drie dagen gesloten omdat er 'schoongemaakt' werd, en toen we erom gingen vragen bij de receptie kon de boel ineens wel open.

• 8René19-11-2018

Gewoon een prettig hotel. En zeer schoon.

Het verblijf in dit hotel was zeer aangenaam.

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

6loulou21-05-2007

dit hotel app complex is zeer proper, het eten is uitstekend veel keus vooral echt spaans. zeer geschikt voor ouderen(rolstoel vriendelijk) maar qua animatie voor kids echts 3 x niks en savonds om de 3 dagen herhaling. zee op 5 min afstand maar te gevaarlijk om te zwemmen ivm stroming, loro park op 10 min echt de moeite waard verder 30 min van puerto zelf vergane glorie met kids zou ik naar een ander hotel gaan, net te ver van alles.service niet super zelfs als je spaans spreekt hotel wordt wel goed schoongemaakt bedden okee kamer okee aan straatzijde
    bij all kan niet bij elke bar je drinken halen,veel ouderen weinig gezinnen met kinderen reisperiode juli
    2006

Anders

• 7mariona10-08-2006

dit is een zeer groot hotel wat zeer schoon is en het eten een 9 verdiend veel variatie wel zeer spaans, daar in tegen ligt het 5 min. van het strand berg af en 30 min van het centrum kinderanimatie nog nooit zo slecht gezien zo saai ze bleef de hele tijd alleen maar zitten tekenen zelfs avond programma niet veel beter om 3 dagen de zelfde show, personeel ondanks spaans niet erg vriendelijk koel en afstandelijk leuk hotel voor oudere mensen waar je goed kan verblijven maar als je een beetje meer van bruisend houd niet geschikt. wel 8 min van loro park verwijderd zeer de moeite waard. zee altijd met rode vlag te gevaarlijk hoge golven en branding.kortom qua klimaat en locatie matig.veel bewolking en zeer vochtig. veel betere hotels gezien, de omgeving is een beetje in het verval aan het raken

Familie

• 9Co en Toos,Ans en Gert09-05-2006

We zijn eind maart 2006 in dit hotel geweest, een heel goed hotel,gunstige ligging, veel engelsen en duitsers,goed eten, vriendelijk personeel een aanrader.

Anders

• Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandDonker
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald