Hotel Trianflor Dania Magec

Kenmerken
Airco
Restaurant
Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Trianflor Dania Magec voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Trianflor Dania Magec in het Nederlands

2008

Dania en Magec zijn twee grote hotels van dezelfde eigenaar die tegenover elkaar zijn gelegen in het centrum van Puerto de la Cruz. Magec is van de twee de minst slechte, maar beide zijn nauwelijks geschikt voor waar het in een hotel toch vooral om gaat: lekker slapen. De matrassen zijn totaal doorgelegen (banaanvormig) en keihard geworden. Interieur is kaal, oud, en versleten. Enig voordeel is de zeer centrale ligging. Ontbijt was redelijk. Er waren ook mensen die zich zo te zien vermaakten in het zwembad op het dak en in de swingavond op de begane grond van het Dania, maar ik ben naar geen van beide zelf geweest dus kan er verder niets over zeggen. Hotel alleen aan te raden in geval van nood.

Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trianflor Dania Magec in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trianflor Dania Magec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.