Appartement
Appartement smartline Teide Mar

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Teide Mar voor je op een rij gezet:

20 reviews over Appartement smartline Teide Mar in het Nederlands

Hotel om naar terug te gaan.

fam. Jonker,
24-3-2019

Prima hotel, wel op een druk punt, veel verkeer. Bedden uitstekend, kleine funktionele keuken.

Gereisd met partner in maart 2019

Aanrader!

Chris,
17-1-2019

We hebben hier 8 dagen verbleven. Ligt centraal in een wat rustigere buurt. Alles is op loopafstand. Tip, huur een auto om heel het eiland te verkennen. Verder zeer vriendelijk personeel. Wij hadden een vernieuwde kamer, zwembad/tuinzicht. Deze kamers zijn groot en voorzien van een keukentje. De kamer was schoon, wat wij erg belangrijk vinden. De bedden lagen heerlijk. Enkel minpuntje was, dat de kamer wat gehorig was, vanuit de gang, je hoorde andere gasten soms voorbij komen. Desondanks stoorde ons dit niet. Wij hadden enkel logies. In de buurt zijn er genoeg restaurantjes om te ontbijten/lunchen/dineren. Ook is er een supermarkt in de straat.

Kortom een goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Prijs/kwaliteit: zeer tevreden!

Gereisd met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Personeel bij het zwembad was enorm strikt en had overal commentaar op om het zwembad en de tuin netjes te houden. Soms wat té streng.

De weg aan het hotel is ERG gehorig. Er stoppen om het kwartier tourbussen die de motor aan laten staan en doordat er geen airco is moet je de deur wel openhouden. De deur is trouwens ook niet echt geluiddicht, dus had ook geen zin gehad. De geluidsoverlast heeft er voor gezorgd dat wij geen enkele nacht rust hebben gehad. Handdoeken wissel was ook wel wat karig in de kamer.

Pluspunten:

Heerlijke groene tuin met zelfs in het hoogseizoen genoeg ligbedjes. Supermarkt is erg dichtbij en genoeg restaurantjes in de buurt. Receptiemedewerkers zijn erg vriendelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Floow Travel

Leuk appartement die er op het eerste gezicht schoon en knus uitziet. Wij waren met drie personen op vakantie en kregen een tweepersoonskamer toegewezen. Er werd verteld dat deze helemaal klaar was voorgebruik, echter waren er van allerlei spullen maar twee aanwezig, zoals handdoeken, bedden, stoelen etc. Na ongeveer 5 minuten kwamen er twee medewerkers een opklapbed brengen. Dit bed hebben we gedeeld en lag heel oncomfortabel, twee van ons hebben hier rugklachten van gekregen. Tevens is het aan te raden te allen tijde je koffer dicht en op slot te doen. Op het moment van thuiskomen kwamen twee van ons erachter dat er een kledingstuk uit de koffer mistte. Deze werden niet teruggevonden in de kast of tussen de was. Vermoedelijk dus gestolen uit onze koffers door het personeel, omdat we deze niet altijd op slot hadden gedaan. Verder prachtig uitzicht en een super leuk stadje beneden waarvoor je wel 227 treden op en af moet lopen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Heerlijk

Monique,
23-4-2018

Het apart hotel was prima en schoon. Alles wat je op vakantie nodig hebt.

In de buurt of de lange trap af zijn prima restaurantjes met heerlijkheden.

Maar het hotel heeft ook een heel klein nadeel

Er staat in de omschrijving 16+ maar dat klopt niet helemaal. Er staat ook dat er particulieren verhuurders zijn. Nou dat zijn er dan aardig wat. Er waren kleine kinderen en animatie en kinderbad en speeltuin.

Heb geen hekel aan kinderen hoor maar omschrijving zou ik aanpassen.

Maar buiten dit een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in april 2018
José Cruz, Hotel Director, Jefe de Ventas, 23-7-2018

Dear guests,

Thank you very much for your review. We are most pleased that on the whole you liked the hotel .

As for 16+ it is recommended.

Yes there are privately owned apartments.

Obviously, it depends on the season whether are are some children or not . In Autumn / Winter there generally no children. Anyhow, you are right next to the hotel there very nice restaurants and we try to offer our guests everything they need on holiday. It would be a pleasure to welcome you again in the future. Meanwhile, thank you for having been our guests.

Mooie appartementen, maar niets voor ons

Anja,
20-4-2018

Het zijn leuke appartementen, maar erg gehorig, en veel kinderen en luidruchtige jongelui, terwijl het een adults-only hotel is, maar doordat er appartementen privé gebruik zijn, mogen daar de kinderen van, wel in het hotel. De keuken is ook wel erg summier ingericht. Ik neem altijd wat dingen mee die er bijna nooit zijn, maar hier is geen schaar, afdruiprek, vergiet en geen maatbeker, waterkan of iets dergelijks, wat handig is om kleine flessen te vullen met water die in de koelkast kunnen.

Wat ook niet helpt is dat we eergisteren zijn aangekomen, gisteren veel wolken en regen gehad, en vandaag is het koud en grijs en heel veel regen..... Het ergste is dat het in Nederland prachtig weer is, maar daar kunnen ze hier natuurlijk niets aan doen.

Er zijn wel eettentjes in de buurt, en een hele grote supermarkt waar ze alles verkopen om te koken, maar een 3-gangen diner gaat hier dus niet lukken, ook geen magnetron of oven helaas

Gereisd met partner in april 2018

Dear guests,

We are sorry that the weather does not meet your approval. Indeed, it is unusual for this time of the year. Our reception desk already contacted yourself and offered you to get touch with them for whatever you need. We do not advertise a microwave, nor oven, but whatever the reception can, they will be more happy to help you.At this moment the hotel is quite full and perhaps, due to the fact the weather has not been optimal, you may appreciate more noise than on normal days.

We repeat our reception team is happy to help you for whatever you need We trust that you will enjoy the remaining stay.

José Cruz

Hotel Director

Super appartement

Isabelle,
22-2-2018

Goed appartementen hotel! Fijn verblijf gehad. Weinig gebruik gemaakt van faciliteiten van het hotel maar om het eiland te ontdekken een goede uitvalsbasis! Heerlijke bedden, goede schoonmaak en lekkere douche.

Gereisd met partner in februari 2018

Dear guests,

Although already a bit late, we do not want to miss to thank you for your excellent rating and above all for having been our guests. We are happy that you enjoyed your stay and liked our apartments. We would be happy to welcome you again in the future. Meanwhile thank you once more for having chosen our place for your holiday this time.

Top vakantie!!

Tim,
22-2-2018

Alles was erg goed bevallen van de reis er naartoe het verblijf en de thuiskomst kan niet beter wensen onze volgende vakantie met touroperator staat alweer vast

Gereisd met partner in januari 2017

Dear Tim,

We do not want to miss the opportunity to thank you for your stay with us and for the excellent rating given. It has been a pleasure to have you with us and we would be most happy to be able to welcome you again in the future. Me and my team are delighted that you enjoyed your holiday this time.Thank you!

Topvakantie

Eva Uyttenhove,
20-9-2017

Ik heb samen met mijn partner dit hotel last minute geboekt. We hadden het gevoel dat we er snel even tussen uit moesten en vonden al snel dit hotel. We wouden altijd al eens naar Tenerife voor een relaxvakantie maar ondertussen wouden we ook het eiland verkennen. We hebben dus gekozen voor de optie half pension.

We vonden dit hotel echt uitstekend! Het eten was zeer goed en er was voldoende variatie gedurende de hele week.

We hadden een gerenoveerde kamer met zicht op de schitterende tuin en het zwembad. Deze kamer werd altijd perfect schoongemaakt en was perfect voor onze noden.

Het personeel deed alles om onze vakantie tot een succes te maken. Ze waren echt super vriendelijk!

Het centrum van Puerto de la Cruz is de ideale plaats om iets te eten, te drinken en te verdwalen in de straten.

We hebben echt een topvakantie gehad met ons twee! We zijn helemaal relaxt teruggekomen van dit super hotel dat volledig naar onze verwachtingen was!

Gereisd met partner in september 2017
José Cruz, Hotel Director, Jefe de Ventas, 2-11-2017

Dear guest,

Thank you ever so much for your great evaluation and for your nice review. Me and my team are happy to read that you spent a relaxed holiday with us and that you liked our facilities, hotel, food and above our staff service. Yes , you are right, Puerto de la Cruz is a lovely place and offers a lot of places of interest, beside of its many small typical bars and restaurants. It would be a pleasure for us to welcome you again.

Meanwhile we thank you for having been our guests this time.

Qua prijs een stuk gunstiger dan vele andere hotels. En dat terwijl vrijwel alles positief uitpakte: rustig, zwembadzijde geeft uitzicht op Teide, goed en gevarieerd eten. Wel adviseer ik tegen een kleine bijbetaling een kamer zwembadzijde te nemen: mooiste uitzicht, rustig en geen last van verkeer. ´s Avonds live muziek, na 23h is het heel stil. Neem een gerenoveerde kamer, die zijn mooi en ruim en voorzien van keukentje. Zie je niet vaak bij hotels waar je HP kunt boeken.

Puerto de la Cruz is niet geschikt voor disco gangers en alleen zon-zee-strand, maar meer voor mensen die iets meer willen beleven en zien. Huur een auto. Afstand naar strand is 800 m maar wel via vele trappen. Pluspunt is echter dus de ligging met prachtig uitzicht. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Helpen en adviseren je goed als je vragen of problemen hebt.

Gereisd met partner in augustus 2017
José Cruz, Hotel Director, Jefe de Ventas, 7-9-2017

Dear Arjan,

Thank you ever so much for your kind review and excellent rating of our hotel. We are delighted that you enjoyed your stay with us and that we met your approval. Yes, indeed our pool garden view rooms do have great views and of course the newly renovated junior suites are great. Puerto de la Cruz is one of the tourist resorts of the Islands that still offers a lot of local flairs, typical restaurants and of course beautiful scenery. It would be a pleasure for us to welcome you again. Meanwhile, thank you for having been our guests this time.

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement smartline Teide Mar in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement smartline Teide Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.