Hotel Semiramis

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag23°16°
Hotel Semiramis
7,8

25 reviews over Hotel Semiramis in het Nederlands

Geweldig hotel op een verkeerde plek voor jongeren

Mitchell
19-8-2018

Prachtig hotel met mooie kamers met een geweldig uitzicht op zee. Het eten was ook goed en voldoende keuze en variatie. Enige wat tegenviel is dat soms de glazen niet al te schoon waren en bij 1 van de 2 zwembaden liggen veel steentjes los iets wat ik niet zo erg vond. Het animatie team is ook top en gezellig. Prima hotel op de verkeerde plaats. er is in de omgeving weinig te doen voor mensen van 20 tm 40. Dan moet je aan de zuidkant van Tenerife wezen en er is weinig zon te vinden .maar met het hotel is echt niets mis. en het stadje puerto de la cruz is ook wel leuk. Ondanks dat is het hotel wel een aanrader.

Het management, General Management, Fri Oct 05 2018 15:23:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Mitchell,

We zijn blij te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en ik waardeer ten zeerste uw goede waardering via deze site. Dank u ook voor de positieve opmerkingen over ons prachtige hotel, de uitzichten, de kamers, het goede en gevarieerde eten, het entertainment, de zwembaden en we zullen uw suggesties opmerken en als u nog eens terugkeert zal dit een grote voldoening voor ons allemaal zijn.

Ik stuur je een warme groet,

Hert management team

3 sterren maximaal! Geen 5 sterren waard! Waanzin!

D
18-7-2017

Eten vaak niet warm, ook niet als het rechtstreeks uit de keuken komt. Vies servies. Salades vaak lauw.. Weinig tot geen variatie in alle 3 de maaltijden. Vaak maar 1 drink gelegenheid geopend, soms zelfs geen(!). Hier betaal je voor(?) WIFI alleen bij receptie. Kluisje vragen ze 2,5 euro per dag voor. Terwijl de 1e instelbare kluiscode eenvoudig was namelijk 4x het het cijfer wat voor de 2 komt. (Bespaar uw kosten ;) ) 60% van de tegeltjes in het zwembad zijn los, 2 avonden achter elkaar was er geen show in de avond omdat de mini-disco uitliep, en de zanger er vervolgens de bruil aan gaf. Tafels worden amper afgeruimd, te weinig personeel. Kamer wel dik in orde net gerenoveerd, Iedere ochtend om 09.00 uur gingen ze verbouwen in de kamer boven ons! Wat een ellende, boren, timmeren alles! Tot overmaat van ramp de laatste 2 dagen zelfs naast het restaurant nog renoveren. Ik raadt dit hotel iedereen af! Weggooien van je geld. Belachelijk! Samen het beste er van gemaakt. NOOIT meer.

Hotel Direktie, General Management, Tue Jul 25 2017 10:30:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Familie D,

Eerste en vooral bedankt voor het delen van uw opmerkingen over ons hotel. Gelieve onze oprechte excuses voor er niet in geslaagd te zijn geweest om u een vakantie te bieden zoals verwacht. We nemen uw opmerkingen mede met het oog te blijven verbeteren en een maximale tevredenheid voor onze klanten te bereiken.

Alejandro Rodriguez Manager Hotel

Verzorgingstehuis.

André
22-6-2017

Bij ons verblijf bestond 80% van de gasten uit Spaanse bejaarden. Het servies is inderdaad niet schoon te noemen. Eten was onder de voor ons normale temperaturen. Poolbar was "nog" gesloten. Te weinig mensen achter de bar, die overigens hun uiterste best deden. Ook complimenten voor de andere medewerkers, attent en behulpzaam. Meerdere balkons hebben aan de onderkant van de balustrade last van betonrot.

Gereisd Met partner in juni 2017
Hotel Direktie, General Management, 27-6-2017

Beste Andre,

Eerst en vooral bedankt voor het delen van uw opmerkingen over ons hotel. Gelieve onze oprechte excuses voor u niet een vakantie aan te bieden zoals verwacht. We nemen uw opmerkingen op om te blijven verbeteren en een maximale tevredenheid van onze klanten te bereiken.

Alejandro Rodriguez Director Hotel

niet goed, niet slecht

LiesL
3-2-2017

uitzicht vanuit kamer: geweldig,
all-inn: goed en ruime keuze
kamer: netjes, elke dag goede service personeel: snel

glas-borden- bestek: heel vaak onzuiver (Koop nieuwe vaatwasser !!!!!!)

veel wanden ogen vettig gestreept plafonts bladderen wat

Gereisd Met partner in januari 2017
Hotel Direktie, General Management, 8-2-2017

Geachte Liesl,

Hartelijk dank voor het delen van uw beoordeling door middel van Zoover en voor de goede algehele beoordeling gemaakt over onze faciliteiten en diensten en ook voor het wijzen op wat we moeten verbeteren.

Met een vriendelijke groet vanuit Tenerife.

Alejandro Rodriguez Manager

Optimale prijs kwaliteit.

Wim Stoppelenburg
27-1-2017

Prima hotel. Schoon, vriendelijk, uitstekende buffetten, fijne binnen- en buitenbaden en mooie ligging. Kortom, een fijn hotel waar je je vrienden gerust naar toe zou sturen. Top

Gereisd Met partner in januari 2017
Hotel Direktie, General Management, 31-1-2017

Geachte gast,

Ik ben U zeer dankbaar om uw mening te delen met andere reizigers na uw recent verblijf bij ons en de goede algehele gemaakte evaluatie van onze faciliteiten en aangebodendiensten. We zijn blij dat U genoten hebt van uw verblijf in het Best Semiramis hotel en we hopen u snel weer te zien.

Met vriendelijke groeten.

Alejandro Rodriguez Hotel Manager

nooit meer

rob palmen
6-11-2016

Nog nooit in mijn leven zo een slecht hotel gehad. we hadden all inn geboekt. het eten was ijskoud. ieder dag opnieuw. het bestek borden kopjes en glazen waren zo smerig dat je er beslist niet van wilde eten of drinken. Als je dit melden bij het personeel kwamen ze met bijvoorbeeld nieuwe kopjes of wijnglazen die net zo smerig waren. als je iets te drinken wilde bestellen was je ongeveer een half uur tot drie kwartier kwijt voor je iets had . zowel in de poolbar als in de bar. Mijn schoonzus dronk bij het eten alleen zoete witte wijn, die kreeg ze alleen tegen betaling ondanks onze all inn . te gek voor woorden. Het enige positieve was de vriendelijkheid aan de receptie en de schone kamers. Ik raad iedereen af om hier zijn geld niet aan uit te geven , is gewoon weg gegooid geld. laat staan de ergernis, terwijl vakantie toch ontspanning moet brengen.

Gereisd Met partner in september 2016
hotel direktie, General Management, 14-11-2016

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Onze excuses omdat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en voor het ongemak dat u tijdens uw verblijf zou kunnen hebben meegemaakt. Wij hopen dat u ons nog een kans geeft om uw vertrouwen te herstellen bij een toekomstige bezoek.

Beste groeten,

Alejandro Rodriguez

Hotel Manager

Vreselijk

Karin
11-10-2016

Nog nooit zo'n vakantie gehad!! Vreselijk!! Eten koud! Echt ijskoud! Glazen bestek en servies ontzettend vies!!! Allin is ook niks want je staat zeker 20 min aan de bar voordat je aan de beurt bent! Veel dingen moet je bij betalen en buiten de maaltijden is er vrijwel niks te krijgen! We waren met 2 koppels van middelbare leeftijd dus voor ons hoeft er niet perse animatie te zijn,maar dat ze je 5 keer per week uit de bar jagen omdat er bingo is ging ons wat ver!! Bar liep echt leeg en er zaten ong. 10á15 mensen bingo te spelen! Kamers waren wel mooi met een prachtig uitzicht! Vriendelijk personeel aan de receptie! Voor ons NOOIT meer!! Hele vakantie waar we na een jaar hard werken zo aan toe waren was een drama!!

Gereisd Met partner in september 2016
Hotel Direktie, General Management, 15-10-2016

Beste Karin,

Bedankt voor de tijd die je hebt gewijd aan het delen van uw mening over uw verblijf in ons hotel. Wij betreuren dat uw verblijf in het hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen nota van de bevindingen en bestuderen deze om te proberen te verbeteren.

Alejandro Rodríguez Manager Best Semiramis

goed en net hotel op mooie locatie

Henk van Megen
16-9-2016

Ontbijt is super en lunch en avondeten ruime keuze en elke avond wel een ander vleessoort dat aangeprezen wordt. Bediening in restaurant en receptie, Sandra, zeer behulpzaam. Kamers schoon en ruim en op onze verdieping, 3, volgens ons pas geverfd. Zwembaden schoon en spa ziet er ook keurig uit. Alleen snappen we niet dat de poolbar op onregelmatige tijden open ging en elke dag om 5 uur sloot, omdat het buiten nog prima vertoeven was. En de bediening achter de bars was in onze ogen langzaam[drankjes zijn wel top en goed verzorgd] . En wat wij heerlijk vinden in de buitenlucht eten. Een zeer groot buitenterras

Gereisd Met vrienden in september 2016
Hotel Direktie, General Management, 23-9-2016

Geachte heer Van Megen,

Ik waardeer de goede waardering die ons hotel gekregen heeft van uwentwege, en vooral de zeer gedetailleerde beschrijving van onze faciliteiten en diensten die u maakt. Ze zijn echt een goede afspiegeling van wat wij te bieden hebben. Reacties als de uwe zijn erg belangrijk voor ons en een grote aanmoediging om hard te blijven werken. Ik let op de negatieve noties om te proberen om deze te verbeteren.

Ik stuur hartelijke groeten vanuit Tenerife!

Alejandro Rodriguez Manager

Geweldig, zeer vriendelijk personeel,eten,top!

Mick Mijnes
26-4-2016

De ontvangst was jammer genoeg niet zo fijn,we kwamen om 22.30 aan, en hadden vreselijke honger,hebben all incl. Bijgeboekt, maar er was niets meer te eten vertelde de man aan de balie.wat ook jammer is is dat er geen waterkoker met twee kopjes op de kamer was, heerlijk, s'morgens n kopje thee of koffie op je balkon! Voor de rest is het een prima hotel,mensen zijn er erg vriendelijk en behulpzaam.Het eten was heerlijk in 1 woord! Zeer gevarieerd, altijd genoeg, ook waren er naamkaartjes boven elk gerecht! De man die elke ochtend ons eitje bakte, deed dat altijd met een glimlach op zijn gezicht,terwijl t toch behoorlijk warm was achter die bakplaat.Jammer was t ook, dat we achteraf toch voor t kluisje moesten betalen, 15€ voor 1week, terwijl we toch een kamer geboekt hadden waar de prijs in zat, misschien een misverstand van onze kant. Ik zou meteen weer terug gaan naar dit hotel!!! Uitzicht......waanzinnig ! Bedankt mensen van Best Semiramis, voor n hele fijne vakantie!

Gereisd Met vrienden in april 2016
Hotel Direktie, General Management, 2-5-2016

Beste Mick,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw opinie op Zoover!

We zijn blij om te weten dat je genoten hebt van uw verblijf in het Best Semiramis hotel en in naam van al het personeel, bedankt voor uw vriendelijk en oprecht commentaar. We kijken ernaar uit om u binnenkort terug te mogen verwelkomen.

Alejandro Rodriguez ManagerHotel

Geweldig hotel

Wels
18-11-2015

Geweldig hotel, schone kamers, goede bedden, geweldig uitzicht, heerlijk eten, vriendelijk personeel

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2015
Alejandro Rodriguez, General Management, 14-12-2015

Geachte Familie Wels,

Bedankt om over hotel Best Semiramis te schrijven op Zoover. Wij waarderen ten zeerste uw aanbeveling over ons hotel. Nogmaals bedankt en hopelijk zien we U snel weer terug.

Met Vriendelijke groet

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Semiramis in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Semiramis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.