Géén boekingskosten

SpanjeTenerifePuerto de la Cruz

7GoedScore uit 28 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

28 Reviews over Semiramis

• 9Diana27-10-2019

Goed hotel met vriendelijk personeel.

Fantastisch uitzicht, royale kamers en schoon.

Hotel Management, General Management, 04-11-2019

Beste Diana,

Heel erg bedankt voor je waardevolle feedback. We zijn blij te weten dat je een fantastisch verblijf hebt gehad in de Best Semiramis en dat je ons fantastische uitzicht, ruime kamers en goede netheid op prijs hebt gesteld. Het was ons een genoegen om u als onze gast te hebben en we zouden u graag in de nabije toekomst weer zien.

Met vriendelijke groeten

Het management team

• 6D. Kramers28-09-2019

Avondeten is varkensvoer.

Uitzicht van de kamers prachtig en vriendelijk personeel. Maar kom hier nu 4 jaar en dit jaar is het avondeten enorm slecht. Geen smaak, tot pap gekookte pasta's, oud vlees, groenten doorgekookt, wok enorm vet en pizza's aangebrand. Mensen zijn ziek en er wordt heel veel geklaagd, maar er veranderd niets.

Hotel Management, General Management, 03-10-2019

Beste D. Kramers,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven na uw verblijf in ons hotel. We zijn echt teleurgesteld dat we niet aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Het spijt ons dat ons eten niet naar wens was. Maar zelfs als het waar is dat er enkele negatieve beoordelingen over ons eten zijn, als u alle beoordelingen zorgvuldig leest, zult u zien dat ongeveer 90% van de opmerkingen over onze gastronomie eigenlijk positief zijn. We geven wel om de mening van onze gasten, maar helaas, zelfs als we er alles aan doen, is het niet altijd mogelijk om iedereen tevreden te stellen. We bevestigen dat we wekelijkse controles in de keuken doen om dergelijke beschuldigingen te voorkomen, en om deze te maken is zeer ernstig als het niet waar is. Uw klacht werd goed ontvangen door de receptie en er werd een alternatief voor het varkensvlees aangeboden.

Onza excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Hotel Manager

• 8Mitchell19-08-2018

Geweldig hotel op een verkeerde plek voor jongeren

Prachtig hotel met mooie kamers met een geweldig uitzicht op zee. Het eten was ook goed en voldoende keuze en variatie. Enige wat tegenviel is dat soms de glazen niet al te schoon waren en bij 1 van de 2 zwembaden liggen veel steentjes los iets wat ik niet zo erg vond. Het animatie team is ook top en gezellig. Prima hotel op de verkeerde plaats. er is in de omgeving weinig te doen voor mensen van 20 tm 40. Dan moet je aan de zuidkant van Tenerife wezen en er is weinig zon te vinden .maar met het hotel is echt niets mis. en het stadje puerto de la cruz is ook wel leuk. Ondanks dat is het hotel wel een aanrader.

Het management, General Management, 05-10-2018

Beste Mitchell,

We zijn blij te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en ik waardeer ten zeerste uw goede waardering via deze site. Dank u ook voor de positieve opmerkingen over ons prachtige hotel, de uitzichten, de kamers, het goede en gevarieerde eten, het entertainment, de zwembaden en we zullen uw suggesties opmerken en als u nog eens terugkeert zal dit een grote voldoening voor ons allemaal zijn.

Ik stuur je een warme groet,

Hert management team

• 2D18-07-2017

3 sterren maximaal! Geen 5 sterren waard! Waanzin!

Eten vaak niet warm, ook niet als het rechtstreeks uit de keuken komt. Vies servies. Salades vaak lauw.. Weinig tot geen variatie in alle 3 de maaltijden. Vaak maar 1 drink gelegenheid geopend, soms zelfs geen(!). Hier betaal je voor(?) WIFI alleen bij receptie. Kluisje vragen ze 2,5 euro per dag voor. Terwijl de 1e instelbare kluiscode eenvoudig was namelijk 4x het het cijfer wat voor de 2 komt. (Bespaar uw kosten ;) ) 60% van de tegeltjes in het zwembad zijn los, 2 avonden achter elkaar was er geen show in de avond omdat de mini-disco uitliep, en de zanger er vervolgens de bruil aan gaf. Tafels worden amper afgeruimd, te weinig personeel. Kamer wel dik in orde net gerenoveerd, Iedere ochtend om 09.00 uur gingen ze verbouwen in de kamer boven ons! Wat een ellende, boren, timmeren alles! Tot overmaat van ramp de laatste 2 dagen zelfs naast het restaurant nog renoveren. Ik raadt dit hotel iedereen af! Weggooien van je geld. Belachelijk! Samen het beste er van gemaakt. NOOIT meer.

Hotel Direktie, General Management, 25-07-2017

Geachte Familie D,

Eerste en vooral bedankt voor het delen van uw opmerkingen over ons hotel. Gelieve onze oprechte excuses voor er niet in geslaagd te zijn geweest om u een vakantie te bieden zoals verwacht. We nemen uw opmerkingen mede met het oog te blijven verbeteren en een maximale tevredenheid voor onze klanten te bereiken.

Alejandro Rodriguez Manager Hotel

• 7André22-06-2017

Verzorgingstehuis.

Bij ons verblijf bestond 80% van de gasten uit Spaanse bejaarden. Het servies is inderdaad niet schoon te noemen. Eten was onder de voor ons normale temperaturen. Poolbar was "nog" gesloten. Te weinig mensen achter de bar, die overigens hun uiterste best deden. Ook complimenten voor de andere medewerkers, attent en behulpzaam. Meerdere balkons hebben aan de onderkant van de balustrade last van betonrot.

Hotel Direktie, General Management, 27-06-2017

Beste Andre,

Eerst en vooral bedankt voor het delen van uw opmerkingen over ons hotel. Gelieve onze oprechte excuses voor u niet een vakantie aan te bieden zoals verwacht. We nemen uw opmerkingen op om te blijven verbeteren en een maximale tevredenheid van onze klanten te bereiken.

Alejandro Rodriguez Director Hotel

• 7LiesL03-02-2017

niet goed, niet slecht

uitzicht vanuit kamer: geweldig,
    all-inn: goed en ruime keuze
    kamer: netjes, elke dag goede service personeel: snel

glas-borden- bestek: heel vaak onzuiver (Koop nieuwe vaatwasser !!!!!!)

veel wanden ogen vettig gestreept plafonts bladderen wat

Hotel Direktie, General Management, 08-02-2017

Geachte Liesl,

Hartelijk dank voor het delen van uw beoordeling door middel van Zoover en voor de goede algehele beoordeling gemaakt over onze faciliteiten en diensten en ook voor het wijzen op wat we moeten verbeteren.

Met een vriendelijke groet vanuit Tenerife.

Alejandro Rodriguez Manager

• 9Wim Stoppelenburg27-01-2017

Optimale prijs kwaliteit.

Prima hotel. Schoon, vriendelijk, uitstekende buffetten, fijne binnen- en buitenbaden en mooie ligging. Kortom, een fijn hotel waar je je vrienden gerust naar toe zou sturen. Top

Hotel Direktie, General Management, 31-01-2017

Geachte gast,

Ik ben U zeer dankbaar om uw mening te delen met andere reizigers na uw recent verblijf bij ons en de goede algehele gemaakte evaluatie van onze faciliteiten en aangebodendiensten. We zijn blij dat U genoten hebt van uw verblijf in het Best Semiramis hotel en we hopen u snel weer te zien.

Met vriendelijke groeten.

Alejandro Rodriguez Hotel Manager

• 6rob palmen06-11-2016

nooit meer

Nog nooit in mijn leven zo een slecht hotel gehad. we hadden all inn geboekt. het eten was ijskoud. ieder dag opnieuw. het bestek borden kopjes en glazen waren zo smerig dat je er beslist niet van wilde eten of drinken. Als je dit melden bij het personeel kwamen ze met bijvoorbeeld nieuwe kopjes of wijnglazen die net zo smerig waren. als je iets te drinken wilde bestellen was je ongeveer een half uur tot drie kwartier kwijt voor je iets had . zowel in de poolbar als in de bar. Mijn schoonzus dronk bij het eten alleen zoete witte wijn, die kreeg ze alleen tegen betaling ondanks onze all inn . te gek voor woorden. Het enige positieve was de vriendelijkheid aan de receptie en de schone kamers. Ik raad iedereen af om hier zijn geld niet aan uit te geven , is gewoon weg gegooid geld. laat staan de ergernis, terwijl vakantie toch ontspanning moet brengen.

hotel direktie, General Management, 14-11-2016

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Onze excuses omdat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en voor het ongemak dat u tijdens uw verblijf zou kunnen hebben meegemaakt. Wij hopen dat u ons nog een kans geeft om uw vertrouwen te herstellen bij een toekomstige bezoek.

Beste groeten,

Alejandro Rodriguez

Hotel Manager

• 3Karin11-10-2016

Vreselijk

Nog nooit zo'n vakantie gehad!! Vreselijk!! Eten koud! Echt ijskoud! Glazen bestek en servies ontzettend vies!!! Allin is ook niks want je staat zeker 20 min aan de bar voordat je aan de beurt bent! Veel dingen moet je bij betalen en buiten de maaltijden is er vrijwel niks te krijgen! We waren met 2 koppels van middelbare leeftijd dus voor ons hoeft er niet perse animatie te zijn,maar dat ze je 5 keer per week uit de bar jagen omdat er bingo is ging ons wat ver!! Bar liep echt leeg en er zaten ong. 10á15 mensen bingo te spelen! Kamers waren wel mooi met een prachtig uitzicht! Vriendelijk personeel aan de receptie! Voor ons NOOIT meer!! Hele vakantie waar we na een jaar hard werken zo aan toe waren was een drama!!

Hotel Direktie, General Management, 15-10-2016

Beste Karin,

Bedankt voor de tijd die je hebt gewijd aan het delen van uw mening over uw verblijf in ons hotel. Wij betreuren dat uw verblijf in het hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We nemen nota van de bevindingen en bestuderen deze om te proberen te verbeteren.

Alejandro Rodríguez Manager Best Semiramis

• 8Henk van Megen16-09-2016

goed en net hotel op mooie locatie

Ontbijt is super en lunch en avondeten ruime keuze en elke avond wel een ander vleessoort dat aangeprezen wordt. Bediening in restaurant en receptie, Sandra, zeer behulpzaam. Kamers schoon en ruim en op onze verdieping, 3, volgens ons pas geverfd. Zwembaden schoon en spa ziet er ook keurig uit. Alleen snappen we niet dat de poolbar op onregelmatige tijden open ging en elke dag om 5 uur sloot, omdat het buiten nog prima vertoeven was. En de bediening achter de bars was in onze ogen langzaam[drankjes zijn wel top en goed verzorgd] . En wat wij heerlijk vinden in de buitenlucht eten. Een zeer groot buitenterras

Hotel Direktie, General Management, 23-09-2016

Geachte heer Van Megen,

Ik waardeer de goede waardering die ons hotel gekregen heeft van uwentwege, en vooral de zeer gedetailleerde beschrijving van onze faciliteiten en diensten die u maakt. Ze zijn echt een goede afspiegeling van wat wij te bieden hebben. Reacties als de uwe zijn erg belangrijk voor ons en een grote aanmoediging om hard te blijven werken. Ik let op de negatieve noties om te proberen om deze te verbeteren.

Ik stuur hartelijke groeten vanuit Tenerife!

Alejandro Rodriguez Manager

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (8)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne