Villa Rosalva

Villa
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag17°9°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Rosalva voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Villa Rosalva

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Rosalva in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Rosalva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.