Hotel Puerto De La Cruz

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto De La Cruz voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Puerto De La Cruz

• 4Margret28-09-2019

Vakantie verknald door de hotelmanager

Een reis met touroperator die failliet ging om nooit te vergeten, terwijl wij reeds betaald hadden wilde dit hotel alleen maar opnieuw geld zien het restaurant werd in de week dat wij op vakantie waren drie dagen gesloten voor iedereen, iedereen moest in een andere hotel gaan eten met een bonnetje in de hand, er was een begeleidster met 2 ms patienten die moest maar uitzoeken hoe ze in het andere restaurant kwam, het hotel ligt op een ontzettend steile helling, vanaf maandag 23 september werd er alleen maar gepusht betalen betalen of betalen. Systematisch werden er kamers gesloten zodat je je wel moest melden alleen om te betalen natuurlijk. De druk van wederom betalen was groot, terwijl sgr en andere touroperators geen akkoord gaven oftewel uren bellen en van het kastje naar de muur gestuurd worden zeker de helft van mijn vakantie niet kunnen genieten. Wat een drama daar, alles veroorzaakt door de vrouwelijke hotelmanager daar. Triest maar waar

• 4Jos Nelissen27-09-2019

Hotel nooit meer boeken

Ik ben normaal niet van het klagen, maar je leert dit hotel pas kennen als touroperator failliet gaat. 20.09.2019 aangekomen op 23.09 in de middag wordt er een brief onder de deur geschoven in je kamer graag betalen anders kunt u vertrekken. De volgende dag bellen in het totaal in 3 dagen 15 uur moeten vellen met touroperators en wederom discussie in het hotel Op woensdag worden de 1e 3 stellen buiten gezet na dat de toestemming op de kamer via kaart werd geblokkeert en onder politie begeleiding naar buiten. De laatste nacht moest dan wel nig even worden betaald. Donderdag ochtend waren wij aan de beurt na ontbijt geen toegang tot de kamer, daar zit je dan in een zwembroek zonder papieren en koffer. Als de politie komt sta je met je koffer weer buiten, vele malen de poli via via weer 2,5 eindelijk "akkoord" je mag betalen voor een vakantie die reeds betaald was. Nadat we betaald hadden waren ze in een keer vriendelijk het volgende Nederlandse stel was de avond voor vertrek De Klos deur gesloten en ze konden hun kamer niet meer op met een smoesje dat zijn vrouw ziek was en dat pillen op de kamer lagen maakten ze heel even de deur open ze zijn niet meer van de kamer afgekomen Er werd geklopt gebeld dat ze eraf moesten 's morgens vertrokken wij met drie stellen het stel wat op de kamer was geslopen zijn beneden tegengehouden en gesommeerd te betalen Ze wilde zelfs zijn id afnemen om vervolgens te voorkomen dat hij weg kon, zij zijn gelukkig zo naar buiten kunnen lopen zonder tussenkomst van politie Dit is geen service Dit is vakantiegangers plagen ten top, nogmaals nog nooit meegemaakt bij het vliegtuig aangekomen waren wij zo'n beetje de enigste reizigers die dit mee maken in plaats van meedenken van een hotel kreeg wij alleen maar tegenwerking

• 8B.D13-08-2019

Prima hotel!

Dit hotel is prima. Hotel mag wel een opknapbeurt hebben. Vriendelijk personeel en alles netjes, schone kamers. Eten is prima, alleen waren borden af en toe niet schoon.

Met oudere kinderen

• 8Stephanie26-07-2019

Prima hotel en all-in service

Nette moderne kleine kamers (zoals op de foto’s). Bij aankomst een glas cava. All-in is prima. Ontbijt best uitgebreid, lunch wel beperkt en diner ook uitgebreid en voorzien van een thema (die niet altijd terug te zien was) maar zoals in vele all-in plekken: een dagje ergens anders eten is wel zo lekker 😉 Het eten heeft wél smaak trouwens (ook wel eens all-in in Egypte gehad maar daar smaakte het allemaal hetzelfde). Elke dag schone handdoeken en de service is erg goed en netjes. Geen opdringerig gedoe. Altijd wel plek op een zonnebedje (bij het beneden of boven zwembad). Het bovenzwembad is iets warmer en kan je lekker baantjes trekken. De bar zit wel beneden dus wel even water mee (het is écht te ver om steeds drinken van de onhandige rotstrap te halen). Kluisje aanwezig (betaald) en badhanddoeken te huur. Soms werden we gek van de muziek van het entertainment buiten. Een kamer met zee-zicht op hoge verdieping is aan te bevelen.

Geboekt bij neckermann
  • 9H Prins20-07-2019

Kom zeker terug

Het was een fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel en schone kamers!

• 9Monique17-07-2019

Puerto de la Cruz is een leuk plaats. Met heel veel mooie flora en fauna. Een gezellige boulevard. Het hotel is mooi. De kamers worden elke dag schoongemaakt en elke dag nieuwe handdoeken. Het personeel is erg aardig. Het eten is erg lekker en afwisselend. De zwembaden zijn mooi. En er mogen geen bedjes van te voren gereserveerd worden, wat top is! We komen zeker nog eens terug.

Met oudere kinderen

• 7Susanna Schilpzand07-05-2019

prima hotel

Prima hotel. Eten is goed, kamer was netjes en schoon. Het hotel zelf ziet er ook netjes uit. Personeel is vriendelijk. Alleen de ligging van dit plaatjes is achter de berg waardoor er vaak bewolking is en geen zon. Dat was wel jammer, maar verder is er wel van alles te zien in de buurt.

• 8Ellie19-02-2019

Erg goed

Een heerlijk hotel. Goede service en goed eten. Veel te zien in de buurt

• 4Gt reizen21-01-2019

teleurstellend,

Ga niet naar dit hotel, het is onder nieuw management sinds een jaar en investeert niet meer in onderhoud van het hotel, dat is te merken aan de versleten bedden, het zwembad dat niet naar behoren werkt , het personeel vooral aan de receptie dat niet meer gemotiveerd is en daardoor gewoon onbeschoft is. Het hotel staat aangegeven als 4 sterren maar dat moet je zeer ruimdenkend nemen.

Zakelijk

• 2018
    7Anoniem28-07-2018

Prima hotel, maar niet meer dan dat.

Samen met een vriend ben ik hier 12 dagen geweest in Juli. Het hotel beoordeel ik over het algemeen met een voldoende. De kamers waren netjes, wat je ervan mag verwachten. De badkamer was netjes, het bed was groot genoeg en er is airco. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt, wat je dan ook krijgt. In de kamer was ook een tv aanwezig. Je kan zelf aangeven of je wilt dat je kamer wordt schoongemaakt, als je dit aangeeft gebeurt het ook goed. Je kan ook aangeven dat je niemand op je kamer wil hebben. Een goede service vindt ik zelf. Het ontbijt was goed, maar het avondeten vindt ik persoonlijk erg tegenvallen. Wij zijn een aantal keer uiteten geweest. Van het avondeten hoef je dus niet veel te verwachten.

De ligging is prima, vlakbij het centrum. Mensen die slecht te been zijn moeten wel rekening houden met steile hellingen en trappen. Voor de rest is er genoeg te doen in de omgeving, al raad ik iedereen wel aan een auto te huren.

1 tip over Hotel Puerto De La Cruz

• Nickj, 31-07-2014
    • Huur een auto om dingen te kunnen ondernemen, Puerto de la Cruz zelf is niet echt toeristisch georiënteerd.
    • Vulkaan (El Teide)
    • Zoutwaterbaden Lago Martinez (Puerto de la cruz loopafstand)
    • Zandstrand 'Teresitas'
    • Siam park (waterpark) (aanrader!)

0 vragen over Hotel Puerto De La Cruz

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • Verblijf voor kinderenGratis

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Bloemenwinkel, Cadeauwinkel, Duty Free shop, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
    • BalsportenBasketbal, Racquetball, Squash, Volleybal