Hotel Puerto De La Cruz

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°13°
Hotel Puerto De La Cruz
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto De La Cruz voor je op een rij gezet:

Laatste review

Samen met een vriend ben ik hier 12 dagen geweest in Juli. Het hotel beoordeel ik over het algemeen met een voldoende. De kamers waren netjes, wat je ervan mag verwachten. De badkamer was netjes, het bed was groot genoeg en er is airco. Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt, wat je dan ook krijgt. In de kamer was ook een tv aanwezig. Je kan zelf aangeven of je wilt dat je kamer wordt schoongemaakt, als je dit aangeeft gebeurt het ook goed. Je kan ook aangeven dat je niemand op je kamer wil hebben. Een goede service vindt ik zelf.

Het ontbijt was goed, maar het avondeten vindt ik persoonlijk erg tegenvallen. Wij zijn een aantal keer uiteten geweest. Van het avondeten hoef je dus niet veel te verwachten.

De ligging is prima, vlakbij het centrum. Mensen die slecht te been zijn moeten wel rekening houden met steile hellingen en trappen. Voor de rest is er genoeg te doen in de omgeving, al raad ik iedereen wel aan een auto te huren.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan

13 reviews over Hotel Puerto De La Cruz in het Nederlands

Prima hotel, maar niet meer dan dat.

Anoniem,
28-7-2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Samantha Voets,
14-4-2018

Hele mooie ligging. Mooie natuur. Gezellige binnenstad. Je kunt mooie wandelingen maken, vriendelijk volk en lekker eten. Zwarte strand is ook een leuke ervaring en een bezoek aan de Teide zeker een aanrader.

heel fijn hotel.eE

Leo,
6-10-2017

Het eten ,fijne kamer hulp vaardig personeel, mooi zwembad.

Slechte kritieken onterecht

Ronald Van rossem
5-5-2016

Na de vele slechte kritieken gelezen te hebben, hebben we het er toch maar op gewaagd, daar wij slechts 3 dagen voor vertrek dit als last minute boekten en dit hotel de enige keuze bleek te zijn gezien de korte afreisperiode.

Toegegeven, het uitzicht is wat verouderd en het eten is geen 5 sterrenkost.

Aan tafel geen fijnkost, meer lokaal voedsel. Maarb: wij hebben er eigenlijk wel altijd lekker gegeten, er was afwisseling, er was meer dan voldoende, maar nogmaals gewone kost, maar ons heeft het zeker niet tegengestoken. Meestal gaan wij in 5* resorts. Personeel over de hele lijn vriendelijk, ze springen als het ware! Kamer zeer netjes, niet de laatste snufjes,maar alles was er, keurig herverfd, kamer niet de grand luxe, maar zeker voldoende. Enige spijtige voor ons -wij namem all-in- was dat je minder dan de helft van de kaart kon bestellen, of je moest betalen zoals iedereen.Voor een week geen probleem, voor 2 weken is dit aanbod aan de magere kant. Als wij dit op prijs/kwaliteit beoordelen, zouden we er opnieuw gaan. Voor het luttele bedrag dat wij betaalden moet je ook niet verwachten dat je er eet zoals in de grote resorts!

Wij vinden de vele slechte kritieken dan ook totaal Onterecht, dit verdienen die mensen niet! 's Avonds aan de bar totaal geen wachtrijen, men komt zelfs aan tafel bestellen. Voor de prijs vind ik dit hotel zeker correct. En ja, er zit een ouder publiek, en koppeltjes met kleine kinderen. Maar het is er rustig!

Aan de zwembaden geen gespurt om een zetel te bemachtigen, ook geen domme spelletjes gedoe. Voor een beperkt budget toch naar tenerife gaan, moet je niet twijfelen! Voor ons was het echter een tussendoortje, niet ons hoofdverlof.

Niet voor herhaling vatbaar

Brok
18-4-2016

Slecht hotel. Wij hadden all inclusive maar dit was minimaal; overal moest voor worden bijbetaald. (Snacks bij zwembad, ijsjes, koffie meenemen naar buiten na het eten) Eerste dag hadden we een kamer waar de toilet niet doortrok, toen we dit aangaven en vroegen om een andere kamer werd gezegd: dat is mogelijk voor 10 euro per nacht. Aangegeven dat we dat niet gingen doen en ze het maar moesten maken. Na half uur toch nieuwe kamer gekregen. Personeel erg vriendelijk, management niet: Zij stonden in restaurant tussen de gasten te ruzieen met personeel.

Eten heel matig, weinig variatie, weinig smaak en mochten alleen komen eten tussen 18.00-19.00 uur. Kregen bij incheck een vaste tafel toegewezen.

Hotel had veel weg van een Duits bejaarden tehuis, velen waren erg onbeschoft tegen zowel ons als bedienend personeel. Erg jammer.

Eens maar nooit meer.

Mooie plaats, matig hotel

Nick
31-7-2014

In juli 2014 naar Puerto de la Cruz geweest. Erg mooie omgeving.

Hotel geen 4 sterren waardig, eerder 2.5 - 3

Oude vrouw bij receptie erg onvriendelijk

Slechte beheersing engelse/duitse taal

Niet all-inclusive waardig, elke avond maar één bar open om drinken te halen met een gemiddelde wachtrij van 20-30 gasten

Niet klantvriendelijk, bar zou tot 23:30 open moeten zijn, maar de wachtrij wordt vaak om 23:15 al geblokkeerd

Avondeten weinig variatie in groenten en fruit en slechte aanvulling van buffet

Eetzaal bij avondeten staat geheel blank, afzuiging werkt niet, slecht voor de eetlust

Schoonmakers, lifeguards en restaurantmedewerkers zijn erg vriendelijk

Ontbijt is goed, voor ieder wat wils

Mooie kamers, gerenoveerde badkamer

Goede schoonmaakploeg (dagelijks)

200 trappen vanaf hotel naar centrum, maar niet storend omdat omgeving erg mooi is

Al met al, zeker geen 4****

Mooie plaats, erg matig hotel

Nickj
31-7-2014

In juli 2014 naar Puerto de la Cruz geweest. Erg mooie omgeving.

Hotel geen 4 sterren waardig, eerder 2.5 - 3

Oude vrouw bij receptie erg onvriendelijk

Slechte beheersing engelse/duitse taal

Avondeten weinig variatie in groenten en fruit en slechte aanvulling van buffet

Schoonmakers, lifeguards en restaurantmedewerkers zijn erg vriendelijk

Ontbijt is goed, voor ieder wat wils

Mooie kamers, gerenoveerde badkamer

Goede schoonmaakploeg (dagelijks)

Al met al, zeker geen all inclusive waardig 4 sterren hotel, maar wel erg genoten van de omgeving en het eiland!

geen 4sterren uitstraling

Mieke
10-5-2011

Hotel is oud, ziet er aan de buitenkant niet uit, ook binnen geen 4* uitstraling. Kamers netjes en schoon, iedere dag schone handdoeken.Eten is goed, iedere dag vis en vlees vers bereid.Twee zwembaden, 1 op begane grand en 1 op 2e verdieping (met nog 3 trappen te gaan).Badlakens te 'huur' tegen borg van 12,- (iedere wissel kost vervolgens 1,-). Kamers met zicht op de Teide (aan drukke straat) en zeezicht(aan rustige wandelpad).Hotel ligt hoog, er is een shuttlebus naar beneden, of anders met taxi (ongeveer 3,-). Ook Puerto de la Cruz heeft hoogteverschil, is dus niet zo geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.Personeel erg vriendelijk, zowel bij receptie als in restaurant.Achter het hotel (achter de tennisbaan) is een uitzichtpunt.Vandaar kun je ad rechterkant met trap naar benenden en kom je bij cafe Bellamar en cafe Alba. Vooral va die laatste heb je prachtig uitzicht op Puerto de la Cruz en koffie is niet duur.

mooie ligging,wanner je goed terbeen bent.

fleming
28-12-2010

Na acht en twintig jaar weer terug in Puerto de la Cruz net of wij niet weg waren geweest zo herkenbaar alles nog,ditmaal in Sol Melia aan rand van Urbanisatie La Paz het was voor ons erg spannend na zes jaren geweldige resorts Mexico en Dominikaanse Republiek wij hadden daarom een all-in beperkte kaart bij geboekt wat achteraf perfekt bleek te zijn.Het hotel heeft een prachtige ligging ,vooral de zuidzijde Teide-zicht met bij helder weer telkens weer die vulkaan met zijn witte sneeuwmuts erg fascinerend.Op gelijke niveau als het hotel bevindt zich een zwembad in een prachtig aangelegde tuin en een gezellig terras,niveau twee,drie en vier resp.kinder speeltuintje,zwembad en tennisbaan.Het eten was lekker,iedere dag wel iets wat bijzonder was aan vlees of vis en zeker niet karig.De slaap-en badkamer die wij hadden was gerenofeerd bij nieuw af en zeer schoon,trouwens het hele Sol was bijzonder helder ook het buiten gebeuren.

2007

We waren hier in september 2007

Annita Meuwissen
26-9-2007

We waren hier in september 2007. Schitterende ligging en elke avond vertier. Echter een 4 sterren hotel heeft normaal een minibar. Deze was tegen betaling beschikbaar. Ook slechte bedden op de kamers. Nieuwe badkamer was prachtig. Ook geweldig uitzicht vanaf balkon. All-inclusive betekend niet "all" inclusive, maar een aparte lijst waaruit kon worden gekozen. Mooie zwembad en vriendelijk personeel. Verder een hele leuke badplaats.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puerto De La Cruz in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puerto De La Cruz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.