Appartement Pez Azul

Appartement
Appartement Pez Azul

8 tips over Appartement Pez Azul

Peter Brands', 25-12-2014
Huur zelf auto bij winkelcentrum met priramides vanaf 15 euro p.d.
annika, 19-11-2014
Beklim de Teide, dagje naar het loro parc, bezoek de sitio litre, een botanische tuin. Kortom: doe sportief en wandel hier. Is prima te doen.
gerardpa, 3-4-2014
Bono kortingskaart voor bus kopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Pez Azul voor je op een rij gezet:

Emmy Knol, 4-3-2014

Koop een buskaart voor 15 of 25 euro en dan krijg je op elk kaartje forse korting> chauffeur legt uit hoe je de kaart in het apparaat moet steken en dan trekt hij de reis er steeds af> is NIET persoonsgebonden> ideaal!

Bezoek Orotava> historisch dorp met veel mooie bezienswaardigheden en 10 min met de bus vanaf appartement (halte om de hoek) Bij het VVV in het centrum kun je alle businfo halen en de buskaart kopen.

a.s, 21-9-2013

Puerto de la cruz is een gezellige, authentieke stad in het groene noorden van het eiland.

Vanaf santa cruz kun je gemakkelijk een dag naar 1 van de buur eilanden.

Een huur auto is aan te raden als je veel van het eiland wilt zien!

Aspasia, 25-7-2013
Restaurant lariMar heeft heerlijk ontbijt voor weinig geld en restaurant Paso Doble heeft lekker eten voor weinig. Beide om de hoek. Als je naar het centrum gaat is de boulevard niet aan te raden om te eten (vanwege de prijzen), maar plaza del Charco juist wel. Hier is de pizzeria een absolute aanrader. Echte handgemaakte op houtskool gemaakte pizza's met veel keuze voor garnering. Verder: autohuur en daarmee naar de Teide, Orotava, Icod los Vinos, Santa Cruz etc. Voor de kinderen: Siam park.

Coen, 1-6-2013
Ga walvissen/dolfijnen spotten bij Los Gigantes. Prachtig uitstapje en er zijn meerdere aanbieders. Walvissen (grienden) bijna 100% kans om ze te zien; bij dolfijnen licht dat percentage wel wat lager.
M&P, 1-9-2011
Pez Azul ligt "boven" het centrum van Puerto de la Cruz. Voorkom vermoeidheid en ga met de taxi terug, kost maar ca. 3 euro.

We hebben een aantal aanbieders voor Pez Azul voor je op een rij gezet: