Géén boekingskosten

Hotel Perla Tenerife

SpanjeTenerifePuerto de la Cruz

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Perla Tenerife voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 7 reviews
+47/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 7 reviews

• Sportfaciliteiten

7 Reviews over Perla Tenerife

• 6Stefan09-10-2018

Ervaring rijker

Het eten was niet erg afwisselend en vrijwel vaak koud. Accommodatie was over het algemeen miet verkeerd, alleen jammer dan All inclusieve niet All inclusieve was.

• 6Heideman21-07-2016

Neem een ander hotel

Perla ligt afgelegen van alles het personeel is best wel aardig, hotel is oud en meerdere malen opgeknapt. Kamer is groot genoeg maar de bedden zijn erg hard. Het eten gaat wel niet veel keuze. WiFi is tegen betaling aanwezig, Niet doen neem een data abonnement, je betaald 10 euro voor een week en je krijgt er niets voor want je hebt nergen bereik alleen bij de balie. Advies: neem een hotel in het zuiden dan hoef je niet na de vlucht 1,5 uur in een bus te zitten.

• 8Lieseke22-03-2010

prijs/kwaliteit een goed hotel!

Geen grote luxe, maar voldoende comfort om van je vakantie te kunnen genieten. De kamers waren heel verzorgd en soms wachtte er een aangename verrassing! Het eten was niet hoog culinair, maar voldoende afwisseling en zeker genoeg!

Een goed hotel als je het eiland wil verkennen. Via de balie een auto gehuurd en 4 dagen mee rondgereden. Het was een heel geslaagde vakantie!

• 6Lydia en Erik03-07-2008

Een proper hotel maar de muren zijn er veel te dun. je hoort er alles.Wat de nachtrust niet ten goede komt. zeker als je op het 1e ligt. s'nachts komt het personeel vanalles leveren rond 3 uur. niet te doen. De bedden zijn aan de kleine kant(1m80)lang.zwembad is prima. het eten is geen topper. geen variatie. en de nagerechtjes zijn iedere dag hetzelfde.wat jammer is. wij gaan er zeker niet meer naartoe.de natuur van tenerife heeft voor ons alles goed gemaakt.

• 7Tjebbe28-05-2008

Opzich een heel goed hotel, heb het super na me zin gehad, strand lag wel wat ver weg, centrum op loop afstand te doen voor jonge mensen. Hotel ligt wel wat afgelegen van de rest maar taxi's kosten er bijna niks! Bediening was super goed voor wij aan tafel gingen zitten stond ons drinken al klaar! Eten ging wel maar weinig keus. Service en schoonmaken was wel goed. Vrouwen(meisjes) niet alleen 's avonds naar de receptie laten lopen want "Carlos" was ook al op de vriendin van me broer uit!!! verder wel goed hotel.

• 8Heinz-Peter Hermann20-08-2007

Nettes und freundliches Hotel am Rande der Stadt. Für Leute die nicht unbedingt vom Bett in die nächste Kneipe fallen müssen. Service und Verpflegung sehr gut.

• 8goormans hugo29-03-2007

Het hotel is prijs/kwaliteit zeker een aanrader.Ligging in een zeer rustige,mooie omgeving buiten het centrum.Openbaar vervoer op ongeveer 5à10min te voet en dan kan men echt alle richtingen uit. Dagelijks achttal keer een gratis shuttlebus naar centrum. Hotel is niet nieuw maar zeer netjes en wordt goed onderhouden,kamers ruim en eenvoudig zonder luxe maar met alles wat nodig is. Eten beslist niet over te klagen, al moet men geen zeer uitgebreid assortiment verwachten zoals in een 4 of 5 sterren hotel. Maar tijdens de 14 dagen hebben we 's avonds geen enkele keer hetzelfde vlees of vis gehad. Er zijn in Puerto de la Cruz beslist betere en luxueusere hotels maar bij ons volgend verlof in Tenerife opteren we zeker opnieuw voor dit hotel.

• 7Peter26-03-2006

een naar behoren redelijk goed 3 sterren hotel, Propere kamers, vriendelijk bediening, eten is smakelijk wel weining keuze in het buffet maar elke dag iets anders, onbijtbuffet is zeker geen uitschieter, rustig mooi maar klein zwembad en in de periode maart niet veel sfeer echte groot nadeel is dat het vrij ver weg ligt van het strand of de binnenstad, zijn wel bussen voorzien maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nooit zien rijden heb, voor mensen die uit zijn op rust is dit een goed hotel, mensen die ambiance en vertier zoeken nemen beter een ander, nog een puntje hotel is echt op het duitse plubliek gericht,

Hotel Perla Tenerife info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)