Appartement Parque Vacacional Eden

Spanje, Tenerife, Puerto de la Cruz

8.1Fantastisch

• 8.1Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Parque Vacacional Eden voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

15 reviews over Appartement Parque Vacacional Eden

• 2019
    9Gerben van der Meer17-04-2019

Heerlijke plaats zalige rust mooie omgeving

Ben hier al voor de 4 e keer , heel ruim en schoon , prima ontbijt , vriendelijk personeel , er wordt snel gereageerd op verzoeken . Nu met vrienden voor 3 weken , met een rolstoel , ze hebben 2 aangepaste appartementen , zij hadden nog een verzoek over het bed , de hoogte en de douchedeur , er werd meteen aangewerkt . Wat wel jammer is dat ze de balustrade op de balkons hebben veranderd , door er een groene metalen plaat van (ik schat 25 cm hoogte )over de volle breedte aan te brengen , wat van buiten misschien wel aardig uitziet , maar als je op het balkon zit op een stoel , zit die band net op oog hoogte , en moet je naar boven of naar beneden er onder door kijken , waardoor je niet kunt genieten van een fijn uitzicht waar de appartementen met balkons toch voor worden geboekt . Het eigen personeel vindt dit ook een miskleun . En daarom zou dit voor mij een reden kunnen zijn om dit appartementen complex niet meer te boeken.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 2018
    8Jeanette30-09-2018

Prettige accomodatie

Het hotel is duidelijk gerenoveerd en de kamers zien er goed uit, modern, onbeschadigd en schoon. Goede douche! Het personeel is heel vriendelijk. Het complex heeft geen fancy zwembaden, maar wat er is is schoon en goed. Op het dak van het hoofdgebouw is een extra zwembad wat is voorbehouden aan nudisten en dit is alleen toegankelijk met een extra kaart. Elke avond is er iets aan muziek, er is geen kinderentertainment. In de tuin kan er midgetgolf worden gespeeld en zijn er sportapparaten. Jammer genoeg wordt de tuin 's avonds niet verlicht. Het eten is goed, veel keuze in visgerechten. Het lopen naar het centrum of naar zee vond ik goed te doen, wel steil. Minpunten: de lounge/bar en het restaurant worden met wit licht verlicht en dit maakt het niet gezelliger. Een gedeelte van de kamers bevinden zich bij de ingang van het complex en aangezien er 's nachts taxi's, busjes en touringcars aankomen geeft dit behoorlijk wat overlast.

Alleen gereisd in september 2018

• 8Shamanta29-08-2018

Zeker een aanrader voor gezinnetjes

Zeer netjes, vrijwel iedere dag werden de kamers schoongemaakt. Wij hadden half pension. De kamers hebben een oven waardoor je voor in de middag prima broodjes kunt afbakken. Kinder animatie is wat eentonig maar ze deden hun best, vond dit prima geregeld. Het eten was heel goed te doen. Er waren heel veel spanjaarden en vond dit eigenlijk wel fijn. Het lijkt me dat dit een goed teken is, als zelfs spanjaarden voor dit complex kiezen. Qua locatie prima. Het is een mooi park met grote tuin. Je kunt er buiten trainen en midget golfen er is een heel klein speeltuintje met schommel. Qua ligging: De shuttleservice rijdt om het half uur. Het strand had veel keien en zwart zand. Vooral die keien vond ik niet fijn en helemaal niet met kids. Puerto de la Cruz is echt een heel mooi plaatsje. De binnenstad is echt prachtig. Als je wat van het eiland wilt zien zou ik zeker een auto huren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Cmegens01-11-2017

Top complex, schoon, rustige ligging, goed eten

Erg mooi en goed complex. Aantal jaar geleden is alles gerenoveerd, dus het voelt modern aan. Alles is schoon en goed verzorgd. Ruime kamers, 3 zwembaden, tennisbaan en 3 barren, waarvan de bar op de 9e verdieping de mooiste is. Het complex ligt een klein beetje uit de drukte, er loopt een stijle weg naar toe. Wij liepen meestal ‘s ochtends naar beneden en pakten dan aan het eind van de middag de taxi (€3,15) terug.

Restaurant is goed. Ontbijt is gewoon ruime keuze, het avondeten is goed verzorgd, veel afwisseling en op verschillende avonden extra’s, zoals een vis of vlees bbq, Italiaanse of Mexicaanse avond en toen wij er waren ook een speciale Halloween avond. Kortom, er wordt goed voor je gezorgd. Aanrader wat ons betreft!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Amy25-08-2017

Mooi hotel, mooie rustige omgeving!

Eden is een fijn hotel. Ruim opgezet, schoon, mooie kamers en alles is goed geregeld. Elke avond live muziek tot 23:00u, gezellig. Het personeel is vriendelijk, maar niet iedereen kon goed Engels. Dit was ook het geval in Tenerife zelf. Waardoor het soms over kwam dat ze niet erg vriendelijk waren. Verder is de omgeving prachtig. Mooie natuur, mooi strand en uitzicht en ohja een bezoekje aan Lago Martinez, een groot zwembad aan zee, is een aanrader. Ook een excursie naar El Teide en een bezoek aan Lorro Parque. Zoek je een leuk eettentje? Wij waren fan van Da Ariannas(pizza en pasta). Kortom Puerto de la Cruz is een mooie stad en Eden ligt er wat verder vanaf en heeft een flink steile weg er heen, maar het is er heerlijk rustig. Taxi er heen is een optie en goedkoop. Top vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 0G.H.J. van der Meer08-04-2012

Heerlijke groene ruime rustige locatie

Appartement Parque Vacacional Eden is een fijne plek alles is ruim ,mooi uit zicht vanaf het grote balkon ,wij zaten op 313 ,(appartement met apparte slaapkamer, De omgeving wordt bepaalt door de mooie grote tuin om het complex, en het uitzicht is verschillend van waar je zit , zicht op de bergen of deels op de zee wat verder weg. Ligt in een gewone woonwijk waar je door heen loopt via een steile weg, dicht bij een mooi openbaar park . Personeel is vriendelijk en behulpzaam, en eerlijk, wij hadden de eerste dag ,onder het een en ander gekocht in het winkeltje ,het was al laat en iemand van de balie had mij geholpen, de volgende dag had hij mij aangehouden omdat hij wat te veel gerekend had , en dat is toch geweldig, goed voor het vertrouwen. De prijs/ kwalitiet is perfekt ,wij waren met Ltur,al jaren zeer te vreden.

Hotel Parque Vacacional Eden, Dep. Relaciones Públicas, 03-12-2013

Dank u voor uw reactie. Wij zijn blij dat u het verblijf in ons hotel genoten. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek! Met vriendelijke groet, Hotel Holiday Park Eden

Gereisd met partner in juni 2011

• 8D Veerman20-08-2011

Heerlijke tijd

2kr appartement geboekt met HP-verzorging. Rustige ligging, vrnl Duitsers en Engelsen. HP-verz:buffet-vorm. In het noorden gelegen, dus opletten vwb weer (regelmatig bewolking, welke later in ochtend door de zon worden 'weggebrand'). Wat een heerlijke groot appartement met groot balkon, goed schoongemaakt, veel handdoeken. Gelegen in parkachtige omgeving (groen!). Prima temp. ca 28-32gr C. Naar kust/strand ca 15 min lopen, prima te doen. Wij waren er met twee kids (7 en 11jr). De 3 zwembaden (zout water) zijn ok. Let op: één ervan (op dak) is voor naturisten! Tip: huur auto via receptie vh hotel. Wij betaalden voor een VW Polo 5drs EUR 25p dag (bij 9 dagen huur,onbep.kms) Reisduur n Los Christianos ca 1h.enkele reis. Super v gevorderde (kite)surfliefhebbers, maar ook om te gaan kijken: El Médano.

Hotel Parque Vacacional Eden, Dep. Relaciones Públicas, 03-12-2013

Dank u voor uw reactie. We zijn blij te horen dat je genoten hebt van uw vakantie bij ons! Tot ziens hopelijk! Met vriendelijke groet, Hotel Holiday Park Eden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9H&MJ06-08-2011

fantastisch complex

Complex ligt in mooie grote tuin. Er wordt goed gepoetst en vriendelijk personeel. Voordeel je kunt met het hotelbusje stad in. Het is goed te lopen maar via een stijle weg, en niet als je slecht ter been bent. 3 zwembaden, waarvan 1 FKK op 10e etage. 1km van LORO park af. Veel ruimte bij de zwembaden, gratis badlakens liggen op de kamer. Verder niet zoveel te doen is niet zo toeristisch als het zuiden. Fijn als je voor de rust komt.

Parque Vacacional Eden, Dep. Relaciones Públicas, 03-12-2013

Gereisd met partner in juli 2011

• 8michael10-08-2010

heel erg goed appartement

zijn net terug van 2 weken puerto de la cruz ideaal appartementen complex goed eten hadden half pension zwembad was erg rustig ondanks 1100 kamers veel stijle heuvels en trappen als je van het centrum weer naar boven moet excursie naar de vulkaan een aanrader maar wel erg heet het weer was goedbijna iedere dag zon maar die komt pas tegen 10.00 uur smorgens goed door erg leuk centrum en ook 2 dagen naar de hoofdstad santa cruz geweest mooie winkels daar al met al een geslaagde vakantie met touroperator in duitsland geboekt waren de enige nederlanders maar de reisleiders die wij hadden kwamen uit nederland erg makkelijk

Hotel Holiday Park Eden, Dep. Relaciones Públicas, 03-12-2013

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8palstra03-05-2009

hoog op de berg

een goed hotel /appartement avond eten niet zo best ..maar ontbijt zeer goed kamers met balkon.zeer goed maar niet voor mensen die slecht t been zijn.bus naar dorp om het uur en om 17.00 laatste bus weer trug.taxi 4euro. maar het is de moeite waard puerto de la cruz..gaan er nog eens heen .....met naakt zwembad op dak

Holiday Park Eden, Dep. Relaciones Públicas, 03-12-2013

Kiitos kommentistasi! Toivomme teidät tervetulleeksi pian taas meidän hotellissa! Ystävällisin terveisin, Hotelli Holiday Park Eden

Gereisd met partner in maart 2008

Appartement Parque Vacacional Eden info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand1.7 km, 10 minuten met de auto, 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés4

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats