Géén boekingskosten

SpanjeTenerifePuerto de la Cruz

5.5VoldoendeScore uit 15 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

16 Reviews over Parque Vacacional Eden

• 5Henriette Veen17-01-2022

Rust, verouderd, beloven, entertainment

Het hotel is verouderd, het zijn opgeknapte appartementen. Je moet in goede conditie zijn om bij het hotel wandelend te komen, dit omdat je steile weggetjes moet beklimmen vanaf de boulevard. Het hotel ligt buiten het centrum wat op zich wel lekker was, als je van rust houd. Het personeel bij het ontbijtbuffet is vriendelijk maar praat net zoals bij de receptie gebrekkig Engels of Duits. Men beloofd voordat je vertrekt zaken bij de receptie die ze bij mij als diabeet niet na kwamen. Wat op mijn vakantie daardoor het nodige effect heeft gehad, vanwege de constant aanwezige hoge suikerwaardes en het niet kunnen genieten van het ontbijtbuffet, zoals niet diabeten dat wel konden. Zes dagen was er handdoek wisseling wat fijn was. De huishoudelijke hulpen deden hun best. Het zwembad was ijskoud wat een domper voor mijn kinderen was. Tenslotte wilde hun daarin ook een hart op kunnen halen. In de avond was er entertainment wat gezellig was.

• 3Natuur
  • 9Gerben van der Meer17-04-2019

Heerlijke plaats zalige rust mooie omgeving

Ben hier al voor de 4 e keer , heel ruim en schoon , prima ontbijt , vriendelijk personeel , er wordt snel gereageerd op verzoeken . Nu met vrienden voor 3 weken , met een rolstoel , ze hebben 2 aangepaste appartementen , zij hadden nog een verzoek over het bed , de hoogte en de douchedeur , er werd meteen aangewerkt . Wat wel jammer is dat ze de balustrade op de balkons hebben veranderd , door er een groene metalen plaat van (ik schat 25 cm hoogte )over de volle breedte aan te brengen , wat van buiten misschien wel aardig uitziet , maar als je op het balkon zit op een stoel , zit die band net op oog hoogte , en moet je naar boven of naar beneden er onder door kijken , waardoor je niet kunt genieten van een fijn uitzicht waar de appartementen met balkons toch voor worden geboekt . Het eigen personeel vindt dit ook een miskleun . En daarom zou dit voor mij een reden kunnen zijn om dit appartementen complex niet meer te boeken.

• 8Jeanette30-09-2018

Prettige accomodatie

Het hotel is duidelijk gerenoveerd en de kamers zien er goed uit, modern, onbeschadigd en schoon. Goede douche! Het personeel is heel vriendelijk. Het complex heeft geen fancy zwembaden, maar wat er is is schoon en goed. Op het dak van het hoofdgebouw is een extra zwembad wat is voorbehouden aan nudisten en dit is alleen toegankelijk met een extra kaart. Elke avond is er iets aan muziek, er is geen kinderentertainment. In de tuin kan er midgetgolf worden gespeeld en zijn er sportapparaten. Jammer genoeg wordt de tuin 's avonds niet verlicht. Het eten is goed, veel keuze in visgerechten. Het lopen naar het centrum of naar zee vond ik goed te doen, wel steil. Minpunten: de lounge/bar en het restaurant worden met wit licht verlicht en dit maakt het niet gezelliger. Een gedeelte van de kamers bevinden zich bij de ingang van het complex en aangezien er 's nachts taxi's, busjes en touringcars aankomen geeft dit behoorlijk wat overlast.

• 8Shamanta29-08-2018

Zeker een aanrader voor gezinnetjes

Zeer netjes, vrijwel iedere dag werden de kamers schoongemaakt. Wij hadden half pension. De kamers hebben een oven waardoor je voor in de middag prima broodjes kunt afbakken. Kinder animatie is wat eentonig maar ze deden hun best, vond dit prima geregeld. Het eten was heel goed te doen. Er waren heel veel spanjaarden en vond dit eigenlijk wel fijn. Het lijkt me dat dit een goed teken is, als zelfs spanjaarden voor dit complex kiezen. Qua locatie prima. Het is een mooi park met grote tuin. Je kunt er buiten trainen en midget golfen er is een heel klein speeltuintje met schommel. Qua ligging: De shuttleservice rijdt om het half uur. Het strand had veel keien en zwart zand. Vooral die keien vond ik niet fijn en helemaal niet met kids. Puerto de la Cruz is echt een heel mooi plaatsje. De binnenstad is echt prachtig. Als je wat van het eiland wilt zien zou ik zeker een auto huren.

• 8Cmegens01-11-2017

Top complex, schoon, rustige ligging, goed eten

Erg mooi en goed complex. Aantal jaar geleden is alles gerenoveerd, dus het voelt modern aan. Alles is schoon en goed verzorgd. Ruime kamers, 3 zwembaden, tennisbaan en 3 barren, waarvan de bar op de 9e verdieping de mooiste is. Het complex ligt een klein beetje uit de drukte, er loopt een stijle weg naar toe. Wij liepen meestal ‘s ochtends naar beneden en pakten dan aan het eind van de middag de taxi (€3,15) terug.

Restaurant is goed. Ontbijt is gewoon ruime keuze, het avondeten is goed verzorgd, veel afwisseling en op verschillende avonden extra’s, zoals een vis of vlees bbq, Italiaanse of Mexicaanse avond en toen wij er waren ook een speciale Halloween avond. Kortom, er wordt goed voor je gezorgd. Aanrader wat ons betreft!

• 10Amy25-08-2017

Mooi hotel, mooie rustige omgeving!

Eden is een fijn hotel. Ruim opgezet, schoon, mooie kamers en alles is goed geregeld. Elke avond live muziek tot 23:00u, gezellig. Het personeel is vriendelijk, maar niet iedereen kon goed Engels. Dit was ook het geval in Tenerife zelf. Waardoor het soms over kwam dat ze niet erg vriendelijk waren. Verder is de omgeving prachtig. Mooie natuur, mooi strand en uitzicht en ohja een bezoekje aan Lago Martinez, een groot zwembad aan zee, is een aanrader. Ook een excursie naar El Teide en een bezoek aan Lorro Parque. Zoek je een leuk eettentje? Wij waren fan van Da Ariannas(pizza en pasta). Kortom Puerto de la Cruz is een mooie stad en Eden ligt er wat verder vanaf en heeft een flink steile weg er heen, maar het is er heerlijk rustig. Taxi er heen is een optie en goedkoop. Top vakantie!

• 9Elżbieta Dzierżak05-07-2015

Eden w Edenie

Swietny hotel polozony w pieknym parku, duza restauracja oferujaca bardzo urozmaicone dania, z okna, ktorej widac rosnace I owocujace bananowce,pomocny i zyczliwy personel,trzy baseny W tym jeden zadaszony z bardzo ciepla woda, duze czyste studio Z tarasem.Idealne miejsce do wypoczynku.Jedyna drobna niedogodnosc to strome zejscie do miasta ale pomoga go pokonac Kilkakrotnie w ciagu dnia jezdzacy niezwykle punktualnie hotelowy bus. Goraco polecam tym, ktorzy chca w ciszy i w spokoju i w pieknym otoczeniu odpoczac.

• 9Milan19-01-2013

Příjemné a klidné .

Příjemné v klidném prostředí.S výhledem i na moře, ubytování je v krásném parku, spokojenost se službami, cena od povídá ubytování.Restaurace je v prostoru hotelu, jídla jsou chutná a neopakují se.Pokoj vkusně zařízen ú klid prováděn ob den. Celý komplex je v hodný pro rodiny s dětmi.

Parque Vacacional Eden, Dep. Relaciones Públicas, 03-12-2013

Vážený zákazníku, Děkuji moc za pěkné hodnocení. Jsme velmi rádi, že se vám to líbilo Váš pobyt u nás a krásném ostrově Tenerife. Bylo by mi potěšením pro náš tým, aby je zase s námi. Naše nejupřímnější pozdravy,

Parque Vacacional Eden

• 7Milan09-10-2012

Krásné prostředí klidná zona.

Ubytování pohodlné,krásný výhled do zahrady kolem hotelu. Služby dostatečné, cena odpovídá. Restaurace v hotelu s dobrou kuchyní. Pokoje účelně zařízené a čisté. Hotel vhodný pro rodiny s dětmi.

Parque Vacacional Eden, Dep. Relaciones Públicas, 03-12-2013

Vážený zákazníku, Děkuji moc za pozitivní komentáře. Jsme velmi rádi, že se vám to líbilo Váš pobyt u nás a krásném ostrově Tenerife. Bylo by mi potěšením pro náš tým, aby je zase s námi. Naše nejupřímnější pozdravy, Parque Vacacional Eden

• 0G.H.J. van der Meer08-04-2012

Heerlijke groene ruime rustige locatie

Appartement Parque Vacacional Eden is een fijne plek alles is ruim ,mooi uit zicht vanaf het grote balkon ,wij zaten op 313 ,(appartement met apparte slaapkamer, De omgeving wordt bepaalt door de mooie grote tuin om het complex, en het uitzicht is verschillend van waar je zit , zicht op de bergen of deels op de zee wat verder weg. Ligt in een gewone woonwijk waar je door heen loopt via een steile weg, dicht bij een mooi openbaar park . Personeel is vriendelijk en behulpzaam, en eerlijk, wij hadden de eerste dag ,onder het een en ander gekocht in het winkeltje ,het was al laat en iemand van de balie had mij geholpen, de volgende dag had hij mij aangehouden omdat hij wat te veel gerekend had , en dat is toch geweldig, goed voor het vertrouwen. De prijs/ kwalitiet is perfekt ,wij waren met Ltur,al jaren zeer te vreden.

Hotel Parque Vacacional Eden, Dep. Relaciones Públicas, 03-12-2013

Dank u voor uw reactie. Wij zijn blij dat u het verblijf in ons hotel genoten. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek! Met vriendelijke groet, Hotel Holiday Park Eden

Appartement Parque Vacacional Eden info

• SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenNiet beschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (4)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne