Hotel Monopol

3 reviews over Hotel Monopol in het Nederlands

Gewoon goed.

peter van veen,
2-10-2018

Wees je er van bewust dat wifi niet gratis is, en de kwaliteit is na betaling belabberd.

Verder vriendelijk personeel en een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer naar Monopol, wel naar Puerto

R. van Dijk,
29-6-2018

Een groot aantal kamers heeft uitzicht op een muur ca. 2.5 meter tegenover het vensterraam. De bedden zijn heel matig en op deze tweepersoonskamers is ruimte voor slechts één stoel. Wij hadden zo'n kamer en na veel aandringen kregen we een kamer met een iets beter uitzicht.

Gereisd met partner in mei 2018

Mooi en fijn stadshotel.

Anton van de Logt
12-7-2016

Hotel Monopol ligt midden in het centrum van Puerto de la Cruz. En daardoor ook vlakbij de boulevard. Kamers aan de voorzijde hebben uitzicht op de straat, kerk en plein, achterkant op zwembad en bovenste verdiepingen op zee.

Voorzijde/ingang hotel ligt in voetgangersgebied, daar kan je dus niet met de auto komen. Heb je een huurauto, dan is parkeren best een probleem, hotel voorziet daar niet in !

Wij hadden een fijne, grote kamer met balkon aan de voorzijde. Geen airco aanwezig, maar ook niet gemist. Er hangt wel een grote ventilator aan het plafond.

WiFi op de kamer tegen betaling, dat ben je toch bijna niet meer gewend in hotels.

Wij hadden half pension (inclusief avondmaaltijd in buffetvorm) en dat is prima bevallen.

Liften aanwezig.

Zeer vriendelijk personeel.

Ten tijde dat wij in het hotel verbleven, lag de wandelpromenade open en werd daar hard aan gewerkt. Dat gaf wel enige overlast.

Wij komen in ieder geval graag terug in Hotel Monopol.

Gereisd met partner in mei 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Monopol voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monopol in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monopol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.