Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°9°
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Meliá Sol Puerto Playa voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Meliá Sol Puerto Playa in het Nederlands

Goed!

Dennis
28-6-2014

Prima hotel, met vriendelijk personeel. Diner is prima, ontbijt is goed. Locatie tov het strand is het beste van Puerto de la Cruz. Wandelen naar het centrum is een leuke wandeling. Parkeren rond het hotel is geen probleem. Hotel heeft een make-over nodig, maar dit geld voor bijna alle hotels in Spanje.

Het balkon geeft weinig privacy, maar het uitzicht op zee is erg leuk/mooi.

Wij hebben dit hotel voor een goede prijs gekregen, en hebben niks te klagen. Let wel, dit is geen 4 sterren hotel waard ( Nederlandse begrippen) maar een goed 3 sterren hotel.

Gereisd met partner in juni 2014
2007

Een heel mooi hotel, goed verzorgde kamers en een mooi zwembad, het eten is erg goed en op loopafstand van het centrum van Puerto de la Cruz.

Enige tegevaller was de animatie.

In het hotel zelf is weinig te doen, daar moet je echt voor naar het centrum.

Het is er heerlijk rustig dus als je van veel leven houdt zit je hier verkeerd.

Gereisd familie in juli 2006
2006

Het hotel is veel beter dan het oogt,ligt op wandelafstand van het centrum en van het Loro Parc.Vanop het terras van de kamer heb je een prachtig zicht op zee(aanvragen!)Het eten is uitstekend,verzorgd en variabel en de bediening is heel vriendelijk.Prijs/kwaliteit een aanrader!

Gereisd anders in februari 2006

Beachcheck
Beachcheck
Floow Travel
Floow Travel
D-reizen
D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meliá Sol Puerto Playa in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meliá Sol Puerto Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.