Appartement Masaru

15 reviews over Appartement Masaru in het Nederlands

Geweldig

Doesburg
7-5-2019

Een goed appartement met hotelservice, dagelijks schoonmaak overal, zwembad ook goed. Goede kookplaat / apparatuur, en een grote supermarkt om de hoek, waar we dagelijks heerlijke broodjes hebben gehaald. Ook genoeg keuze met restaurants, maar nog gezellig om zelf ook te lopen. Naar strand gelopen, met leuke winkeltjes een aardige klim. Ook nog huurauto geregeld bij de service die erbij hoort, naar Los Christianos een dag naar strand, goed te rijden, prima weg en een keer naar de vulkaan met de lift. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de restaurant.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net hotel, goed verblijf

Martine
1-5-2019

Locatie en hotel zijn prima. Buiten het centrum maar gezellig genoeg voor een terrasje en wat gezelligheid. Het ontbijt in het hotel vonden we matig en zijn voor een paar euro per dag in de omgeving gaan eten. Hotelpersoneel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze spreken redelijk Engels maar soms merk je dat het lastig is om elkaar te begrijpen. Ze doen er wel heel erg hun best voor. Zwembad is goed in orde en de kamers zijn schoon en netjes.
We hebben een fijne tijd gehad in Masaru.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Zonder kinderen prima te doen

Linda
9-9-2018

Simpel hotel niet bijzonder maar voor de prijs goed genoeg. Ontbijt was prima buffet met alles erop en der aan. Avond eten weet ik niet aangezien je als man niet met slippers en korte broek naar binnen mag. Personeel is vriendelijk. Voor kinderen mag er wel wat meer gebeuren. Zijn streng in het zwembad met springen en spelen mag niet altijd voor andere gasten. Luchtbedjes mogen niet. Animatie was echt triest spraken ook alleen spaans. Mini zwembad wel oke maar een kind van 6 is daar weer te oud voor. Ze hebben wel handdoeken service voor 10 euro borg per handdoek. Lunch gedeelte kan er mee door maar je mag als je nat bent niet naar binnen. (met kida vervelend). Kamers zijn op de bedsen na prima alles erop en der aan. (Keukentje, zitgedeelte, badkamer). Bij vertrek netjes plek voor je bagage en ze hebben een douche gelegenheid zodat je je nog kan opfrissen als je weggaat. Hotel oke maar zal er niet zo snel naar terug gaan.

jilles de wolf
7-9-2018

Uitstekende service, mooie ligging, veel vertier in de directe omgeving, mooi zwembad. Ik heb geen minpunten. Prijs/kwaliteitverhouding is super. Mooie prijzen voor consumpties e.d. Dikke aanrader als je naar Tenerife gaat.

Prima

Kim
29-8-2018

Hele mooie appartementen, ruime kamers met bad, douche, keukentje, twee persoonsbed en een ruim balkon. Appartementen lagen hoog op de berg, dus helaas wel een eind ( +/- 15 min. ) lopen richting het stadje en de stranden met veel trappen. In de directe omgeving veel restaurants en winkeltjes te vinden. Bruisende stadje Puerto de la Cruz is een aanrader om gezellig te winkelen en uiteten te gaan. Bij het avondeten in het appartementencomplex was niet veel keus, en mannen moesten verplicht een lange broek dragen. Een top verblijf gehad.

Redelijk goede ervaring

Julia Koppelaar
25-8-2018

Over het algemeen goede ervaring. Erg vriendelijk personeel. Helaas een kleine kamer voor zijn drieeën. Ook moesten we elke ochtend 5 minuten in de rij staan voor het ontbijtbuffet wat niet al te goed was (veel hard oud brood). Evenwel spoelen de wc's in de kamers slecht door. Een mooi zwembad en ligt in een leuke buurt. Ook kan je een mooie wandeling maken naar het centrum.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prima

Ramona
18-8-2018

Mooi schoon hotel, vriendelijk personeel en leuk ,wembad. Onder het hotel en om de hoek leuke restaurantjes, bars en winkeltjes. Geen animatie. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Prima voor een stel zonder kinderen..

Stel
13-8-2018

Appartement is wat gedateerd maar zeer schoon. Wifi is slecht en helaas s morgens vaak een wachtrij voor de te kleine eetzaal. Wachtrij is wel vrij snel weggewerkt. Vriendelijk personeel. Goede ligging ook als je een auto huurt dan is een prima uitvalbasis. Prijzen van consumpties zijn heel laag. Zowieso in deze plaats. Voor een gezin met kinderen is er geen programma.

Zeker nog eens bezoeken

Geboekt bijneckermann.nl

Nooit meer

Anna
21-7-2018

Slechtste hotel ooit KOM HIER NIET NAARTOE Slecjt weer slechte service schimmel in de kamer niks leuks te doen voor kinderen ohja en er is slechte WiFi

Gereisd Met vrienden in juli 2018

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Tennisbaan informatieGras
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Masaru in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Masaru zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.