Hotel Marquesa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag22°15°
7,8

7 reviews over Hotel Marquesa in het Nederlands

In september komen we zeker weer terug.

Henny Slaats
6-4-2019

We zijn nu voor de tweede keer bij hotel Marquesa geweest. Het personeel is vriendelijk, kamers zijn prima en het eten is heerlijk.

Gereisd Met partner in maart 2019

Ludiek

F.J.M. van der Peet
31-12-2018

Prima hotel in het midden van de oude stad. Op loopafstand van strand winkels restaurants en busstation. Taxi vlakbij op het plein. Voor het zwembad hoef je het niet te doen, maar het is meegenomen. Ontbijt een voldoende. Dineren buiten in een van de vele restaurants. Lunchen met tapas.goed uitgangspunt voor excursies.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

Fam. Herst
25-12-2018

het is een heel mooi plaats hotel is goed personeel heel vriendelijk en erg behulpzaam aan rader die en naar toe willen gaan.

Gereisd Met partner in november 2018

Het was een goed 3* hotel elke dag netjes schoon

Frank
3-9-2018

De kamer elke dag netjes en schoon midden in de straat elke dag live muziek, goed eten grote kamer met balkon ,mooi uitzicht op het park

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk, ontspannen vakantie gehad!

Aniek
28-8-2018

Het is een erg mooi hotel waar je heerlijk kan eten! Een gevarieerd ontbijt want wij zaten logies + ontbijt maar zijn 2 keer in het hotel gaan eten vanwege de heerlijke kwaliteit. Het personeel is erg vriendelijk en 's avonds was er live muziek. Het hotel is netjes en verzorgt. Kortom een heerlijk verblijf gehad echt een aanrader! Dicht bij het strand en dicht bij het centrum. Let wel op je zit aan de bewolkte kant van het eiland! Maar wij hebben zeker 3/4 dagen heel de dag zon gehad. Een aanrader is de vulkaan trip dan zie je prachtige dingen van het eiland.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar.

Renée
30-1-2018

Mooi en eenvoudig hotel. Prijs/ kwaliteit verhouding is uitstekend. Redelijk goed tot uitgebreid ontbijt. Eenvoudige kamers maar wel schoon. Centraal gelegen in het stadje. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2018

Oudste hotel van Puerto de la Cruze

Anton
13-7-2014

Bijzonder hotel, oudste hotel van Puerto de la Cruze. ligt geweldig, midden in centrum. Is voetgangersgebied, geen parkeerruimte voor een eventuele huurauto. Vriendelijk familie-hotel. Omdat hotel in de loop der jaren steeds is uitgebreid, "verdwaal" je makkelijk. Eerste kamer die wij aangeboden kregen stonk naar rioollucht, had geen balkon en geen uitzicht. Andere kamer was snel en zonder problemen geregeld, met balkon en uitzicht op zee, Kamers zijn eenvoudig, buiktelevisietoestelletje, geen koelkastje, geen airco, maar verder prima .Zwembad(je) met ligstoelen op eerste etage, eenvoudig maar voldoet prima. Ontbijt in buffetvorm en best uitgebreid. Diner eveneens in buffervorm en wij waren daar zeer tevreden over, Iedere avond rustige en prettige lifemusic. Personeel prettig, maar niet overdreven. Groot busstation ligt op loop afstand en van daaruit kan je eenvoudig en snel alle plaatsen in de omgeving makkelijk bezoeken. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in juni 2014

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Informatie voor trips, Kluis, Post service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marquesa in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marquesa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.