Hotel Las Aguilas

• Kinderopvang

21 reviews over Hotel Las Aguilas

• 2019
    8Michel10-09-2019

Prima hotel leuke vakantie gehad

Het hotel zit boven op een bergje

Marketing/Public Relations Department, Marketing/Public Relations, 16-09-2019

Dear Michel. thank you for your kind review on Zoover. We hope to welcome you again in the near future. Best regards, Hotel Las Águilas.

Gereisd met partner in juli 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Maria11-04-2019

Erg fijn verblijf, maar eten was een minpunt!

Het was een erg fijn en goed hotel ook erg hygiënisch. Het eten was alleen echt een minpunt, het was voornamelijk altijd veel te koud en vochtig. All inclusief zal ik niet aanraden, wel een belangrijke tip is een auto huren.

Marketing/Public Relations Department, Marketing/Public Relations, 01-05-2019

Dear Maria, thank you for your evaluation. Please be informed that we are constantly checking during the services the food temperaturs due to our high HACCP standards. We have passed on your comments to our chefs. Kindest regards, Hotel Las Águilas.

Gereisd met partner in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Kirsten03-07-2018

Heerlijk resort, wel wat ver van de stad af

Heerlijke ruime kamers, mooie zwembaden, prachtig uitzicht, gratis parkeren en lekker eten! Ietwat afgelegen, maar er gaat een gratis transfer naar stad en strand

Marketing/Public Relations Department, Marketing/Public Relations, 11-07-2018

Dear Kirsten, we are pleased that we recently were able to welcome you as our guest at Hotel Las Águilas and are very glad that you enjoyed your stay. Kind regards, Hotel Las Águilas.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 8Frieda12-02-2018

Geweldig

We hadden prachtige kamer, nog mooier als op de foto's. Het eten was super lekker. Er is vanalles te doen. Door de ligging op een hoge heuvel hadden we de mooiste uitzichten, alleen jammer dat je een heel eind moet lopen om in een plaatsje uit te komen. In de lobby heb je (gratis) goede wifi en bij de bar zijn s'avonds de leukste shows. Kortom geweldig!

Marketing/Public Relations Department, Marketing/Public Relations, 06-07-2018

Dear guest, thank you for your kind words. It is a pleasure to read that you enjoyed your vacation. Best regards, Hotel Las Águilas.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• 9Mutsaers10-02-2018

Mooi, goede hygiene, idylisch.

Een fantastisch op een schitterende plek gelegen hotel met onwerkelijk uitzicht. Ontzettend grote nette kamer met 2 balkons. Heel vriendelijk personeel. Mooie tuinen met daarin 2 grote zwembaden voorzien van watervallen. Echt een plaatje. Eten in buffetvorm voor ieder wat wils. Dagelijkse busshuttle naar het stadje, duur 7 minuten. Voor kinderen een klein zwembadje, speeltuin, speelweide. Echt een aanrader. Let op dit hotel is gelegen aan de noordkant van het eiland. Is overigens de mooiste kant. Het weer kan dus wat minder zijn als aan de dorre zandbak aan de zuidkant van het eilend waar je als je een auto huurt in een uurtje rijden bent. Autohuur veel goedkoper dan aan de zuidkant van het eiland. Hou je van mooie uitzichten, leuke plaatsjes dan is dit hotel een aanrader. Prijs kwaliteit is gewoon goed. Wij gaan hier og een keer terug komen.

Marketing/Public Relations Department, Marketing/Public Relations, 06-07-2018

Dear guest, thank you for this great review! We are looking forward to welcoming you again in the near future. Kind regards, Hotel Las Águilas.

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

5MH19-11-2017

Wordt niet herhaald!

Schitterende ligging met prachtig uitzicht! Zeer grote tuin die er heel fraai en onderhouden bij ligt! Heerlijk zwembad en goede faciliteiten. Mensen die klagen over het klimaat, zouden zich beter moeten inlezen van te voren. In het Noorden is het altijd bewolkter en dus wat koeler, heeft dan ook niks met het hotel te maken. Het is ook niet afgelegen, het ligt redelijk nabij het zeer gezellige centrum. Prima lopend of met bus te doen.

Het Hotel is helaas niet 4-sterren waardig. Personeel komt gejaagd over en is onpersoonlijk. Kamers zijn gedateerd, maar wel netjes. Het ontbreekt echter aan koffie-en thee faciliteiten, wat betekent dat je verplicht naar de eetzaal moet om daar je ochtend-drankje te halen. Niet echt fijn is dat. Eetzaal is uitermate luidruchtig door het geschuif van houten stoelen op de stenen vloer en het wilde af- en opruimen van het gebruikte servies. (Door het personeel) Op het buitenterras wordt er door gasten gewoon tijdens het eten gerookt helaas. Erg onbeschoft van de rokers zelf, maar minstens zo erg dat dat wordt toegestaan, zeker omdat er ook kinderen aanwezig zijn! Wij hebben daar ons beklag over gedaan hetgeen wel serieus werd genomen. Ook het toegestane roken bij de ingang, waar alles onder het dak blijft hangen en ook in de hele binnehal te ruiken is, was walgelijk. Het is inderdaad vreemd dat je voor wifi, een kluis en het wegen van je koffer, als je vertrekt, moet betalen! Belachelijk! Sfeer in Hotel is matig en hier en daar behoorlijk oubollig! Wat ons betreft degraderen naar 3 sterren, dan valt het ook niet zo tegen. Eten over het algemeen matig en eenzijdig. Kortom; wel de moeite waard, maar verwacht er geen 4 van. Puerto de la Cruz is wel erg leuk om naar toe te gaan.

Marketing/Public Relations Department, Marketing/Public Relations, 06-07-2018

Dear guest, thank you for sharing your opinion. We appreciate any feedback and are glad that you liked the view and garden, but regret that we did not meet your expectations. Kind regards, Hotel Las Águilas.

Gereisd met partner in november 2017

• 6Babs28-10-2017

All-inclusive is een aangluiting

Een groot hotel met een mooi uitzicht. Kamers zijn groot, schoon, maar wel gedateerd. Voor veel dingen moet extra betaald worden, kluisje, WiFi op de kamer (is alleen gratis in de lobby) etc. Eten was prima. De all-inclusive vinden wij geen aanrader. De helft van de drankkaart is niet inclusief in de bar. Alleen de B-merken. En aangelegde cocktails. Als je geen all-inn hebt dan heb je veel meer keuze. Waar je uiteraard ook voor betaald. Personeel is vriendelijk, maar ook vooral naar gasten die geen all-in hebben. Daar zetten ze wel een stapje extra voor, zodat ze nog wat extra's kunnen verdienen. De all in gasten dienen hun drankjes zelf te pakken tijdens het diner, wat geen probleem is. Mensen zonder all-in worden bediend aan tafel. Kortom all-in is echt een aanfluiting met veel rare regeltjes en zeer matige dranken. Iedere avond is er animatie. Leuke shows.

Marketing/Public Relations Department, Marketing/Public Relations, 06-07-2018

Dear guest, we would like to thank you for having chosen Hotel Las Águilas for your recent stay in Puerto de la Cruz. Your comments are very valuable to us as we want to continue working with the highest quality, so that our clients experience is always the most satisfactory. Kind regards, Hotel Las Águilas.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Sven van der Steen26-10-2017

Super Hotel

van 17 tot 24 Oktober in Las Aguillas geweest! Super hotel, we hadden een familie suite en die was echt ruim 2 slaapkamers 2 badkamers waarvan 1 met een jacuzzi wel iet wat gedateerd meubilair en 2 van de 4 bedden waarbij de veren je in je rug prikken dat zou eigenlijk voor een 4 sterren hotel veranderd moeten worden, verder gewoon een zeer goede kamer! iedere dag schoonmaak dus alles was zeer schoon, wij hadden halfpension en het eten was erg goed heel veel keuze bij zowel het ontbijt al het avond eten en ook altijd alles goed warm, goede service bij de receptie en vriendelijk personeel die ook hun talen spreekt! de liggen van het hotel is boven op een vulkaan waardoor je flink hoog zit en prachtige uitzichten hebt over puerto de la cruz en el Teide ( als het helder genoeg is ) iedere dag een aantal keer een gratis bus van het hotel naar puerto de la cruz en weer terug ook dat is prima geregeld met een taxi kost het 6 euro

Marketing/Public Relations Department, Marketing/Public Relations, 06-07-2018

Dear guest, It is a pleasure to read your comments and title "Super Hotel". We are glad you overall spend a good time with us, but regret two of the beds were not very comfortable for you. All of our mattresses are of a medium firmness. Please let us know next time, so we can put a topper on them. Best regards, Hotel Las Águilas.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Verwijst20-10-2017

Top verblijf!

Heel fijn hotel, personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt iets uit het centrum maar wij hebben iedere dag taxi’s genomen. De taxi kost maar €5 en in 5 min ben je in het centrum. Kamer is schoon en ruim. Iets gedateerd maar daar moet je gewoon doorheen kijken. Ontbijt is hemels, echt super lekker. Avond eten mag iets uitgebreider maar is wel goed. Klein winkeltje aanwezig. Geen pinautomaat dus hou hier rekening mee! Hotel is ook niet erg druk, dit vonden wij ook wel fijn. Tip: Loro parque, playa jardin, lago martinez en het siam park. Al met al, heel fijn verblijf gehad en zeker voor de prijs die je ervoor betaald!

Marketing/Public Relations Department, Marketing/Public Relations, 11-07-2018

Dear guest, thank you for sharing your opinion on zoover. We appreciate your feedback and are glad that you enjoyed your stay with us. Kind regards, Hotel Las Águilas

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10mar10-05-2017

mooi Hotel

Eten is goed, ligt boven op de berg,erg mooi uitzicht,er rijdt steeds een gratis bus vanaf het hotel naar boulevard-centrum. aanrader!!!

Marketing/Public Relations Department, Marketing/Public Relations, 11-07-2018

Dear guest, thank you so much for this fantastic review and recommendation. We hope to welcome you again. Best regards, Hotel Las Águilas.

Gereisd met partner in januari 2016

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk