Hotel Las Aguilas

16 reviews over Hotel Las Aguilas in het Nederlands

Geweldig

Frieda
12-2-2018

We hadden prachtige kamer, nog mooier als op de foto's. Het eten was super lekker. Er is vanalles te doen. Door de ligging op een hoge heuvel hadden we de mooiste uitzichten, alleen jammer dat je een heel eind moet lopen om in een plaatsje uit te komen. In de lobby heb je (gratis) goede wifi en bij de bar zijn s'avonds de leukste shows. Kortom geweldig!

Mooi, goede hygiene, idylisch.

Mutsaers
10-2-2018

Een fantastisch op een schitterende plek gelegen hotel met onwerkelijk uitzicht. Ontzettend grote nette kamer met 2 balkons. Heel vriendelijk personeel. Mooie tuinen met daarin 2 grote zwembaden voorzien van watervallen. Echt een plaatje. Eten in buffetvorm voor ieder wat wils. Dagelijkse busshuttle naar het stadje, duur 7 minuten. Voor kinderen een klein zwembadje, speeltuin, speelweide. Echt een aanrader. Let op dit hotel is gelegen aan de noordkant van het eiland. Is overigens de mooiste kant. Het weer kan dus wat minder zijn als aan de dorre zandbak aan de zuidkant van het eilend waar je als je een auto huurt in een uurtje rijden bent. Autohuur veel goedkoper dan aan de zuidkant van het eiland. Hou je van mooie uitzichten, leuke plaatsjes dan is dit hotel een aanrader. Prijs kwaliteit is gewoon goed. Wij gaan hier og een keer terug komen.

Wordt niet herhaald!

MH
19-11-2017

Schitterende ligging met prachtig uitzicht! Zeer grote tuin die er heel fraai en onderhouden bij ligt! Heerlijk zwembad en goede faciliteiten.

Mensen die klagen over het klimaat, zouden zich beter moeten inlezen van te voren. In het Noorden is het altijd bewolkter en dus wat koeler, heeft dan ook niks met het hotel te maken. Het is ook niet afgelegen, het ligt redelijk nabij het zeer gezellige centrum. Prima lopend of met bus te doen.

Het Hotel is helaas niet 4-sterren waardig. Personeel komt gejaagd over en is onpersoonlijk. Kamers zijn gedateerd, maar wel netjes. Het ontbreekt echter aan koffie-en thee faciliteiten, wat betekent dat je verplicht naar de eetzaal moet om daar je ochtend-drankje te halen. Niet echt fijn is dat. Eetzaal is uitermate luidruchtig door het geschuif van houten stoelen op de stenen vloer en het wilde af- en opruimen van het gebruikte servies. (Door het personeel)

Op het buitenterras wordt er door gasten gewoon tijdens het eten gerookt helaas. Erg onbeschoft van de rokers zelf, maar minstens zo erg dat dat wordt toegestaan, zeker omdat er ook kinderen aanwezig zijn! Wij hebben daar ons beklag over gedaan hetgeen wel serieus werd genomen. Ook het toegestane roken bij de ingang, waar alles onder het dak blijft hangen en ook in de hele binnehal te ruiken is, was walgelijk.

Het is inderdaad vreemd dat je voor wifi, een kluis en het wegen van je koffer, als je vertrekt, moet betalen! Belachelijk!

Sfeer in Hotel is matig en hier en daar behoorlijk oubollig! Wat ons betreft degraderen naar 3 sterren, dan valt het ook niet zo tegen. Eten over het algemeen matig en eenzijdig.

Kortom; wel de moeite waard, maar verwacht er geen 4 **** van. Puerto de la Cruz is wel erg leuk om naar toe te gaan.

All-inclusive is een aangluiting

Babs
28-10-2017

Een groot hotel met een mooi uitzicht.

Kamers zijn groot, schoon, maar wel gedateerd.

Voor veel dingen moet extra betaald worden, kluisje, WiFi op de kamer (is alleen gratis in de lobby) etc.

Eten was prima.

De all-inclusive vinden wij geen aanrader. De helft van de drankkaart is niet inclusief in de bar. Alleen de B-merken. En aangelegde cocktails. Als je geen all-inn hebt dan heb je veel meer keuze. Waar je uiteraard ook voor betaald.

Personeel is vriendelijk, maar ook vooral naar gasten die geen all-in hebben. Daar zetten ze wel een stapje extra voor, zodat ze nog wat extra's kunnen verdienen. De all in gasten dienen hun drankjes zelf te pakken tijdens het diner, wat geen probleem is. Mensen zonder all-in worden bediend aan tafel.

Kortom all-in is echt een aanfluiting met veel rare regeltjes en zeer matige dranken.

Iedere avond is er animatie. Leuke shows.

Super Hotel

Sven van der Steen
26-10-2017

van 17 tot 24 Oktober in Las Aguillas geweest! Super hotel, we hadden een familie suite en die was echt ruim 2 slaapkamers 2 badkamers waarvan 1 met een jacuzzi wel iet wat gedateerd meubilair en 2 van de 4 bedden waarbij de veren je in je rug prikken dat zou eigenlijk voor een 4 sterren hotel veranderd moeten worden, verder gewoon een zeer goede kamer! iedere dag schoonmaak dus alles was zeer schoon, wij hadden halfpension en het eten was erg goed heel veel keuze bij zowel het ontbijt al het avond eten en ook altijd alles goed warm, goede service bij de receptie en vriendelijk personeel die ook hun talen spreekt! de liggen van het hotel is boven op een vulkaan waardoor je flink hoog zit en prachtige uitzichten hebt over puerto de la cruz en el Teide ( als het helder genoeg is ) iedere dag een aantal keer een gratis bus van het hotel naar puerto de la cruz en weer terug ook dat is prima geregeld met een taxi kost het 6 euro

Top verblijf!

Verwijst
20-10-2017

Heel fijn hotel, personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt iets uit het centrum maar wij hebben iedere dag taxi’s genomen. De taxi kost maar €5 en in 5 min ben je in het centrum. Kamer is schoon en ruim. Iets gedateerd maar daar moet je gewoon doorheen kijken. Ontbijt is hemels, echt super lekker. Avond eten mag iets uitgebreider maar is wel goed. Klein winkeltje aanwezig. Geen pinautomaat dus hou hier rekening mee! Hotel is ook niet erg druk, dit vonden wij ook wel fijn. Tip: Loro parque, playa jardin, lago martinez en het siam park. Al met al, heel fijn verblijf gehad en zeker voor de prijs die je ervoor betaald!

mooi Hotel

mar
10-5-2017

Eten is goed, ligt boven op de berg,erg mooi uitzicht,er rijdt steeds een gratis bus vanaf het hotel naar boulevard-centrum.

aanrader!!!

prima hotel. prachtige ligging.

gerrie
1-5-2017

Fijne vakantie gehad in een prima hotel. Ligt hoog dus een prachtig uitzicht. Voor herhaling vatbaar .

Oude reviews (archief)

behoorlijk gedateerd

eveline
14-8-2016

We hadden hoge verwachtingen nav eerdere reviews. Echter het is allemaal wat tegengevallen. Het hotel heeft inderdaad een prachtige ligging en de tuinen eromheen zijn ook heel mooi aangelegd. Het hotel zelf is echter behoorlijk aan een make-over toe. De kamers zijn mooi groot maar zeer ouderwets, echt niet van deze tijd en zeker geen 4 sterren waard. Verder zou eigenlijk in de omschrijving moeten staan, dat het hotel heel erg op gezinnen met jonge kinderen is gericht. Als je het fijn vindt om je in een creche te wanen, dan zou ik dit hotel zeker aanbevelen, ga je met oudere kinderen of met alleen volwassenen, dan zou ik deze keuze niet maken, soms dacht ik dat ik in een ballenbak terecht was gekomen, plakkend meubilair, zwembad alleen voor kleine kinderen, geren en gestamp op de gangen (want heel erg gehorig) etc. Eten was middelmatig, wel genoeg variatie. Nogmaals geen 4 sterren waard.

Met een 9 als waardering hadden we er mega veel zin in, echter viel het bij aankomst zwaar tegen. De kamers en het hotel waren erg gedateerd ingericht. Een hotel op een berg is leuk voor het uitzicht, maar als je ergens naartoe wil heb je altijd een taxi nodig. We vonden het eten geen 9 waard, eerder een 6,5. Het eten was gevarieerd, maar smakeloos. Ook het middageten was niet lekker, alles lag onder plastic deksels vol met vliegen. We vonden dat het hotel weinig sfeer had. Personeel was wel vriendelijk.

Wifi is een grap, behalve bij de receptie, waar vervolgens ook het hele hotel zit na het diner, wat de kwaliteit weer niet ten goede komt. All-in stopt om 23:00, jammer. Noord Tenerife was alle 8 dagen dat we er waren bewolkt. In het zuiden was wel zon, dus daar zijn we elke dag naartoe gegaan. Taxi is €120, dus boek alleen een transferbus naar Siam Park: €13,50 pp. Wel 1,5 uur rijden. Siam park ligt namelijk naast het strand. Het is wel een aardig hotel, maar zeker geen 9 waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Aguilas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Aguilas in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Aguilas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Las Aguilas scoort een 8.01 uit 10 op basis van 18 reviews.