Hotel H10 Tenerife Playa

Hotel H10 Tenerife Playa
8,7

8 tips over Hotel H10 Tenerife Playa

Marian , 1-7-2017
Een stukje verder op de boulevard gaat een treintje naar Loro Parc.
Maria, 6-8-2015

Paar dagen autohuur op de boulevard te regelen.

Zoutzee-zwembad voor de deur.

Roelof, 27-6-2015
Taxi en lijnbus zijn goedkoop.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Tenerife Playa voor je op een rij gezet:

Minie Kalmeijer, 16-6-2015
Let op! Terugreis Tussenlanding op Gran Canaria.
Els, 5-5-2014
Wij hadden all-inclusive, maar het stadje heeft een ruime keuze aan leuke eetgelegenheden , de winkelstraten waren autovrij dus je kon er rustig zitten en bijna altijd met de zee dichtbij. Het Loro-Parque en de El-Teide waren bijzonder leuk om te doen. De masca-kloof is te zwaar voor onge-oefende wandelaars. Het is niks anders dan van de keien aflopen en naar je schoenen kijken, amper tijd om van de omgeving te genieten.
Thijs, 8-11-2012
Zeker naar Loro Parque! Redelijk geprijsd, maar je geld waard!

Bogaers, 2-9-2012

Ook zijn wij met het treintje(gratis) wat om de hoek staat aan de boulevard naar het Loropark geweest,wat een mooi aangelegd park en wat een leuke shows.

Er waren voor onze 2 oudste geen discotheken open, maar dat hoefde voor hun niet speciaal want dat kunnen ze hier thuis genoeg,en hadden daar ook geen enkele moeite mee.S'avonds na het eten heerlijk over de boulevard of een terrasje pakje is ook prima,het is immers allemaal om de hoek! Ja de ligging is perfect en daarom komen wij zeker terug.

Robbie Engels, 22-8-2012
Bezoek het gebergte en het Siam Park