Appartement Florida Plaza

Animatie programma
Restaurant
Peuterbad
Speeltuin

We hebben een aantal aanbieders voor Florida Plaza voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Appartement Florida Plaza in het Nederlands

Mooie locatie

Esther de grip,
26-6-2017

Rustige plek maar alles lekker dichtbij

Gereisd anders in juni 2017

2006

De apartementen zijn relatief eenvoudig, maar zeer goed schoon. Ook de apparatuur in de keuken, hoewel niet luxe, werkt uitstekend. Complex ziet er aardig uit en heeft leuke winkeltjes (goed bakkertje!)

Minpuntjes: personeel in receptie spreekt slecht zijn talen en alleen op de 2e verdieping heb je een echt balkon. Hét grote pluspunt van de apartementen is hun ligging. Precies aan de rand van het centrum, alles is dichtbij, Plaza de Charco, het mooie nieuwe strand, Loro Parque, supermarkten, de beste restaurantjes, alles op loopafstand. Je profiteert optimaal van de gezelligheid van het plaatsje en het is niet al te rumoerig.

Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Florida Plaza in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Florida Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.