Beestjes in bed en geen oplossing van touroperator

Review geschreven door Roel

Beestjes in bed en geen oplossing van touroperator

Roel,
8-2-2018

Beestjes in bed! Hotel El Tope (Puerto de la Cruz - Tenerife) hebben wij dit najaar geboekt als 14-daagse pakketreis bij touroperator. Achteraf blijkt dit hotel op internationale review-sites bekend te staan als hotel met bedwantsen. En dat was inderdaad zo. Een volledig bedorven vakantie met10 dagen jeuk en uitslag en daarna nog 3 weken thuis met klachten is zeker geen pretje.. Klagen bij touroperator en een verzoek om vergoeding leiden tot niets. Onze klacht loop nu al vijf maanden en is nog steeds niet opgelost. Klantenservice van touroperator is van mening dat wij niet met touroperator een overeenkomst hebben maar met het Duitse bedrijf dat de boekingen uitvoert en tevens voor de helft eigenaar is van touroperator.

Gereisd met partner in september 2017