Hotel El Tope ***

Review geschreven door Cherry

A No go!

Cherry,
24-9-2017

Zeer teleurstellend. Foto's komen niet overeen met de werkelijkheid. Een kamer in de kelder gekregen. Zeer oud tapijt, bedden, etc. Schimmellucht, gebeten door bedwantsen, airco stuk, eten dat niet eens eten mag heten. Ook een klein zwembad met daar omheen oude bruin geworden tegels. Oh ja!! En het personeel zeer chagrijnig, bij sommige (vooral bij de receptie) kon er geen lachje vanaf. Verder is mijn telefoon in een van de zeer diepe tuinen in de straat van dit hotel gevallen. De receptie van dit hotel weigerde mij te helpen door. Een ladder te regelen of iemand te bellen. Ze stuurde me naar het hotel ernaast. Appartementos Casablanca. Daar was er zeer vriendelijk personeel aanwezig dat er alles aan heeft gedaan om me te helpen. Zij spraken er schande over dat El Tope hun klanten zo aan hun lot overlaten. Zij en de winkeliers in deze straat hebben meerdere klanten van el Tope gesproken die zeer ontevreden waren over El Tope. Dit hotel staat bij ons nu te boek als El Poepo!!

Gereisd met vrienden in september 2017