Hotel El Tope

16 reviews over Hotel El Tope

• 2019
    9Annyèt Supheert16-05-2019

Fantastische vakantie

Het is een heerlijk rustig hotel, (wel een kleine parkeerplaats), mooie kamer, prima bed, super schoon, leuk en schoon zwembad, heerlijk eten, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij kunnen ons helemaal niet vinden in de verschillende slechte recensies van dit hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8John17-04-2019

Perfect

Absoluut zeer net hotel, zeker niet zoals zo slecht als sommige mensen doen geloven, die dit warderen met een 1 of een 2, belachelijk . Prima kamers, zeer vriendelijk personeel en eet zaal uitmuntend.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    6Marianne11-08-2018

Vergane glorie.

Schoon hotel met vergane glorie. Wij hebben een kamer op de 1ste verdieping die erg ruim is met een groot balkon met een tafel, twee stoelen en ligbedden maar weinig privacy. De bedden zijn slecht. Je voelt de veren zitten. Wel aan beide kanten een nachtkastje. Er is een grote linnenkast. De badkamer heeft een ligbad met douchegordijn. De wastafel hangt heel erg laag evenals het toilet. Bij de wastafel en het ligbad hangt een zeep/shampoo dispenser. Als je schone handdoeken wil leg je ze in het bad en worden ze vervangen. Wij zijn er nu 8 nachten maar hebben nog geen schone lakens gekregen. Het ontbijt is goed. De lunch heeft weinig keuze, het avondeten is iets beter. Wel redelijk vaak de zelfde gerechten. Het personeel is vriendelijk uitgezonderd de receptionist en enkele obers. Er is een klein zwembad met voldoende ligbedden. Balkons en buitenruimtens kunnen wel een verfkwast gebruiken. Naar boulevard is het 125 treden naar beneden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2Roel08-02-2018

Beestjes in bed en geen oplossing van touroperator

Beestjes in bed! Hotel El Tope (Puerto de la Cruz - Tenerife) hebben wij dit najaar geboekt als 14-daagse pakketreis bij touroperator. Achteraf blijkt dit hotel op internationale review-sites bekend te staan als hotel met bedwantsen. En dat was inderdaad zo. Een volledig bedorven vakantie met10 dagen jeuk en uitslag en daarna nog 3 weken thuis met klachten is zeker geen pretje.. Klagen bij touroperator en een verzoek om vergoeding leiden tot niets. Onze klacht loop nu al vijf maanden en is nog steeds niet opgelost. Klantenservice van touroperator is van mening dat wij niet met touroperator een overeenkomst hebben maar met het Duitse bedrijf dat de boekingen uitvoert en tevens voor de helft eigenaar is van touroperator.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Marion Oligschlager12-01-2018

Het is een mooi hotel met uitzicht op zee.

De kamers waren modern en netjes, iedere dag goed gepoetst en schone handdoeken. Het eten is matig en er is weinig vertier. Je moet echt de stad in voor gezellige terrasjes. In het hotel is een klein zwembad, het hotel ligt vlak bij de zee. Je moet vel trappen lopen als je naar het centrum wil, dus niet geschikt voor minder validen.

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

1Nevo24-09-2017

Nooit meer van mijn leven!

Als je komt voor je rust en ontspanning, ga dan niet naar El Tope Puerto de la Cruz. Wij zijn kort na inchecken naar een kelderkamer gebracht. Geen balkon, slechte bedden, kapotte airco en alles was oud en stonk vies. Foto's komen totaal niet overeen met de werkelijkheid. Teleurstellend. Hotel is vooral voor 80+. Mocht je toch hiernaar toe willen controleer je bed. Bedwantsen zitten namelijk niet alleen maar in bed. Maar ze lopen overal in de kamer rond. Mocht je niet oppassen liften ze mee naar Nederland. Ciao

Gereisd met vrienden in september 2017

• 2Cherry24-09-2017

A No go!

Zeer teleurstellend. Foto's komen niet overeen met de werkelijkheid. Een kamer in de kelder gekregen. Zeer oud tapijt, bedden, etc. Schimmellucht, gebeten door bedwantsen, airco stuk, eten dat niet eens eten mag heten. Ook een klein zwembad met daar omheen oude bruin geworden tegels. Oh ja!! En het personeel zeer chagrijnig, bij sommige (vooral bij de receptie) kon er geen lachje vanaf. Verder is mijn telefoon in een van de zeer diepe tuinen in de straat van dit hotel gevallen. De receptie van dit hotel weigerde mij te helpen door. Een ladder te regelen of iemand te bellen. Ze stuurde me naar het hotel ernaast. Appartementos Casablanca. Daar was er zeer vriendelijk personeel aanwezig dat er alles aan heeft gedaan om me te helpen. Zij spraken er schande over dat El Tope hun klanten zo aan hun lot overlaten. Zij en de winkeliers in deze straat hebben meerdere klanten van el Tope gesproken die zeer ontevreden waren over El Tope. Dit hotel staat bij ons nu te boek als El Poepo!!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 4jose de vries13-09-2017

nooit meer

als je een kamer boekt via touroperator geboekte kamers met balkon en zeezicht en bij aankomst wordt je gedropt in een kelderverdieping waar het ontzettend stonk naar schimmel en de kakkerlakken liepen ook in de eetzaal waren ze aanwezig kakkerlakken, personeel heel vriendelijk maar daar is het ook mee gezegd eten afschuwelijk ik ben ziek geweest daarvan en mijn schoonzus ook al met al een teleurstellende vakantie , ook was er geen hostess te bereiken van touroperator.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 6Jennifer05-08-2017

Matig

Prima hotel, als je veel weg bent. Genoeg te doen in de omgeving en een heel mooi uitzicht. Hotel is hoog gelegen.. je moet een trede of 40 naar beneden voor je op de boulevard komt, geweldig daar! Wij hadden half pension.. eten was erg matig. Veel oudere mensen, en voornamelijk Duitsers en Engelsen. Wil je veel dingen bezoeken, lekker eten op de boulevard en eigenlijk alleen maar in je kamer zijn om te slapen is het een prima Hotel..

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Marco12-12-2016

Geweldig hotel en dito uitzicht

Service is top! Een schittert uitzicht over de oceaan (of de vulkaan). Strand is dichtbij, winkelcentrum voor de deur. Het eten was erg goed. Geen bedwantsen gezien, maar wel een paar dondervliegjes (Thysanoptera). Die kunnen geen kwaad en die kom je overal wel ergens tegen.

Gereisd met partner in december 2016

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 500 m
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Duits, Engels, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Oosters, Regionaal, Spaans, Sushi, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages