Hotel Don Manolito

13 reviews over Hotel Don Manolito in het Nederlands

We komen daar terug!

Anneke K.,
10-1-2019

Geweldig kleinschalig hotel. Schone kamers. Dichtbij het busstation. Ideale locatie voor een wandelvakantie. Voordelig met halfpension. Aan de mooie noordkant van het eiland. Erg de moeite waard!

Gereisd met partner in januari 2019

Voor herhaling vatbaar dit hotel

Barbara Drenth,
23-9-2018

Een zeer mooi hotel. Vriendelijk personeel. Mooie schone kamers. Dagelijks schone handdoeken. Kamers netjes ingericht en zeer groot balkon. Wij zaten aan de straatkant maar totaal geen overlast. Ontbijt dagelijks start om 7:30. Op de dag dat je vroeg vertrekt mag je eerder van het ontbijt gebruik maken. Op loopafstand van centrum en het strand. Wij zijn hier een week geweest en hebben er een leuke week gehad. Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Goed bevallen.

Jaap van Boven,
25-3-2018

Net hotel in rustige buurt. Op loopafstand van het gezellige centrum. Zeer proper. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Inrichting wat gedateerd.

Gereisd met partner in maart 2018

Klein, maar fijn

Roger Vanderwaeren,
9-12-2017

Hotel Don Manolito is klein maar gunstig gelegen hotel, vlakbij het busstation, strand en centrum van Puerto de la Cruz. Qua accommodatie(zwembad...) is het eerder een degelijk 2* dan een bescheiden 3* hotel. Onze kamer met redelijk terras was vrij comfortabel met degelijk meubilair en led-TV met veel HD-zenders, echter geen BVN. Het enige minpunt was het ontbreken van een ijskastje, bij nachttemperaturen tot 25° is dat in feite een must.! Airco werd echter niet gemist. Ook de vrij grote badkamer kon een opfrissing gebruiken. Het ontbijtbuffet was eerder beperkt en redelijk van kwaliteit. Het avondbuffet eveneens, maar kon dankzij de dagelijkse afwisseling en de kwaliteit van de geboden (vis)gerechten zonder meer goed genoemd worden. De drankprijzen waren schappelijk.

De wifi in het hotel en de kamer werd na 12 dagen - halverwege ons verblijf - afgesloten wegens of poging tot hacking van het (onbeveiligd) netwerk en werd ondanks ons aandringen niet meer hersteld, weg vrt-nu, jammer..

Gereisd met partner in oktober 2017

Voor herhaling vatbaar!

Femke,
20-9-2017

Prima hotelletje, zeker voor wie van rust houdt! Wij hadden half pension geboekt en hadden geen klagen over het eten ook het personeel deed hun uiterste best. Verder heeft het hotel een centrale ligging en heeft het de ideale uitvalsbasis om het prachtige Noorden van het eiland te verkennen. Prijs kwaliteit is dit een topper!

Gereisd met partner in september 2017

Was wel ok.

Lin,
30-8-2017

Het hotel was prijs kwaliteit wel ok. De kamer was proper, aan het zwembad was het rustig. Het personeel dat bestaat uit mannen die al lang op pensioen moesten zijn, regeren met ijzeren hand! Vraag vooral geen glas voor een fles wijn die je in de refter gekocht hebt, want dat krijg je niet. Je moet de fles maar in de refter uitdrinken. De keuken is een regelrechte ramp. Zelfs de beste voedingswaren maken ze klaar op een manier dat ze niet meer te eten zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

Enorme tegenvaller

L. K Arnhem,
22-8-2017

Hotel is oud en gedateerd, absoluut geen sfeer, eten met halfpension slecht weinig keus en kwalitatief erg smakeloos. Personeel onvriendelijk en niet behulpzaam spreekt slecht Engels. Kortom een enorme tegenvaller. Daarbij zit je aan de minst zonnige kant van Tenerife staat nergens vermeld.....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

1 keer, nooit meer!

R. Tiggeloven,
29-7-2017

Laten we beginnen met de aankomst, al voordat wij überhaupt de man achter de balie konden begroeten werd ons al op snauwende toon mede gedeeld dat we nog 1,5 uur moesten wachten tot wij op de kamer konden. Eenmaal op de kamer viel het wel mee, de badkamer was redelijk gedateerd maar was wel netjes schoon. De slaapkamer zelf ziet er gewoon goed uit en is netjes schoon. Echter zijn de matrassen aan vervanging toe, de metalen veren die hierin verwerkt zijn voelde je de gehele nacht in je zij en rug drukken.

De medewerkers zien je liever gaan dan dat ze je helpen, daarnaast spreekt geen enkel van hen een andere taal dan Spaans. Wanneer ze je niet begrijpen, ondernemen ze geen actie om je op een andere manier te kunnen begrijpen.

Gereisd met partner in juli 2017

Goed gelegen familiaal hotel.

jI,
2-6-2017

Hotel is goed gelegen op wandelafstand van het zwembad, strand en zwembaden. Ruime propere kamer net zoals alles in het hotel. Het eten is goed en er is steeds voldoende. Er is alleen wifi aan het onthaal en het zwembad. Het merendeel van de gasten zijn Duitsers. Het personeel aan de receptie en chef restaurant kunnen wel wat vriendelijker zijn zoals de rest van het personeel.

Gereisd met partner in mei 2017

Prijs / kwaliteit is prima.

J. De Rouw
7-1-2017

Het hotel ligt op een centrale plek. Aan de ene kant ben je binnen 10 minuten lopen in het centrum van de stad en ga je de andere kant op dan ben je binnen 5 minuten op het strand.

De kamer welke wij hadden was schoon maar erg lawaaierig. We lagen aan de straatkant en konden niet met het raam open slapen.

Het personeel moet hard werken en daar werden ze niet vrolijk van. Chagrijnige gezichten en gemopper op elkaar. Dit heeft natuurlijk zijn weerslag op de gasten.

Gereisd anders in december 2016

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Eten en drinkenDiner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Manolito in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Manolito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.