Hotel Diamante Suites

7 reviews over Hotel Diamante Suites in het Nederlands

Geweldig hotel

James
9-10-2016

Super leuk hotel. Onze tieners hebben zich ook erg goed vermaakt. Schone en ruime kamers. Eten goed, veel keuze. Het hotel ligt op loopafstand van het strand. Vriendelijk personeel.

Geen 4 sterren waard!

Simclaire
2-2-2016

Pro's: Ruime en schone kamers. Redelijke locatie. Pendelbus rijdt regelmatig naar het centrum. Ontbijt is ok. Redelijk zwembad.

Con's: Avond eten is niet lekker. Drank en snacks bij de poolbar zijn super slecht. Horeca personeel is onvriendelijk. Geen WiFi op de kamers.

Neem hier geen All-inclusive. Is het geld niet waard. Logies + breakfast is voldoende.

Geen All Inclusive ......in dit Hotel

Familie Augustus 2010
23-8-2010

Pluspunt kamer (indien suite)goed uitzicht op zee/stad. trapsgewijs complex gelegen op heuvel. niet geschikt voor mensen die slecht terbeen zijn. Wel shuttle-service naar beneden en naar winkelcentrum stadskern. Voor kinderen wordt er niets georganiseerd in dit Hotel. (af en toe wel bij de buren Turquase hotel)Bediening is niet vriendelijk naar de gasten/kinderen toe. (puur zakelijk en willen geen conversatie houden). Pluspunt is de gunstige ligging naar het zwarte strand(ligbedden teggen betaling). Gratis parkeren naast Hotel,klein zwembad op het dak. Bediening s'avonds bij de bar bediend alleen graag de gasten die betalen (geen all-inclusive). min. 45 wachten op een drankje met een gezin is geen optie zeer slechte service voor een Hotel die maar 1 bar open heeft voor het hele Hotel. Het all-inclusive concept bij zwembad omvat geen snacks, na 16:00 alleen stukjes pizza/kipnuggets... Dit hotel heeft nog veel te leren van het all-inclusive Turkije vooral snelheid en klantvriendelijk.

2008

mooi

Marika
14-9-2008

super mooi hotel. Het eten was zeer goed en afwisselend. Vooral de pannekoekjes en alle extra dingen. Veel vis, heerlijk. Bediening goed. De animatie was minder.

Er was een animator en ze sprak slecht verstaanbaar duits. Er was maar een uur animatie 's avonds en dat was het. Het zwembad was ook erg aan de kleine hotel en vooral omdat het een groot hotel was. Je kunt wel gebruik maken van de faciliteiten van Turquesa, maar die hadden ook iedere drie avonden het zelfde. Dat was ook geen optie en ook het zwembad was daar ook niet geweldig.

De reiniging van de kamers was super en de kamer op zicht ook met veel luxe.

Enorm groot complex net buiten het centrum van Puerto de la Cruz (15-20 min lopen tot het centrale plein). Appartementen bestaan uit een vrij kleine woonmaker (met slaapbank) en een ruimere slaapkamer. Beide kamers hebben eigen airco en tv wat erg handig is. Bedden zijn aan de harde kant, maar nog wel te doen. Kleine wasmachine en magnetron in de kamer. Zeer riant ontbijtbuffet met o.a. een kok die eieren en pannenkoeken naar wens bereidt. Dinerbuffet zag er ook goed uit en was zeer vordelig. Kortomn: afgezien van de wat perifere ligging een prima uitvalsbasis voor een paar dagen.

2007

Mooi hotel, zéér ruime aangename suites met aparte slaapkamer. Eten goed en uitgebreid, zeker aan te raden gezien zijn prijs/kwaliteitverhouding. Dranken niet te duur. Zwembad is wat minder, water was aan de koude kant en het zwembad is vrij klein, zeker gezien de grootte van het hotel. Naar het strand is prima te lopen (hellende weg), ligging tov centrum is goed, 15min lopen. Wij vonden Turquesa Playa, vlakbij en van dezelfde groep toch net iets beter en levendiger, maar de kamers daar konden niet tippen aan die van dit hotel (wij hadden een prachtig zicht op de oceaan!!). Het hotel was niet druk ondanks het feit dat het de week van 1nov was (hoogseizoen in Tenerife!). Het personeel was vriendelijk en de huurwagen parkeren was ook geen probleem. Zeker een aanrader!

Een goed hotel

Gina en Luc
23-7-2007

Een goed hotel.

Wij hadden een heel mooi uitzicht op de zee en de bergen (9de verdieping!).

Het eten was goed (niet uitstekend).

Je kan met het gratis hotelbusje naar het strand en naar het stadcentrum. Je kan ook te voet 12' maar dat is wat lastig .

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamante Suites in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamante Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.