Hotel Dania Park

Verschrikkelijk!

D & M,
23-10-2017

Echt nooit meer!!

Dit is geen 4 sterren waard, zelfs nog geen 1 ster!

Kamer die we kregen was vies. Het rook niet fris en het plafond viel zowat naar beneden! Er zaten allemaal vlekken op de muren en dekbed.

Reisleidster gebeld, meteen andere kamer geregeld. Receptioniste verontschuldigde zich en gaf aan dat de kamer voor reparatie was opgegeven.

Helaas was het daar niet mee opgelost: Avond eten was koud, taai en zelfs rauw vlees!! Ook het ontbijt was niet te eten, door oa oud brood. De ontbijtzaal zat stamp vol, waardoor we 10 min hebben moeten wachten op een tafeltje met ons bord in de hand.

Bij reisleidster aangegeven en na 2 dagen, vanwege het weekend was het kantoor dicht, eindelijk overgeplaatst naar een ander hotel. Gelukkig!! We waren blij toen we dit hotel konden verlaten.

Het is een oud hotel dat echt toe is aan vervanging.

Ik lees meerdere negatieve verhalen.

Boek dit hotel niet. Wij gaan er nooit meer naar toe!

Gereisd met partner in oktober 2017

Nooit meer

Diep triest,
27-9-2017

Dit hotel is een 4 sterren hotel, maar 1 ster waard ivm ligging in het centrum.

We zijn al vaak op vakantie geweest. maar dit hotel sloeg nergens op en dat voor 4 sterren.

Restaurant Personeel kon geen lach vanaf.

Eten zeer slecht koud taai en droog keuze was er bijna niet. Bestond uit totaal 7 bakken. Je kon kiezen uit:

1 pasta soort.

rijst of ze hadden paella

friet

soms gekookte of gebakken aardappel of puree.

Groente alleen boontjes of wortels.

1 soort vis

2 bakken met vlees

Wel een saladebar

en dit allemaal ver van warm' lauw koud en en hoelaat je komt maakte niets uit.

Desert was net zo weinig

Keuze uit: ijs uit de diepvrieskist

2 soorten puddings

1 soort taart

En meloen of geroosterd appel

Bedden lagen als een plank. Matrassen van 10cm hoog. en de lakens stonken naar zweetvoeten geur ook na verschonen.

We hadden all in. Iedere avond lekker 20 min wachten voordat je aan de beurt was voor je drinken omdat er maar 1 bar man stond. Zie foto

Gereisd met partner in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dania Park in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dania Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.