Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

4 Reviews over Dania Park

• 3D & M23-10-2017

Verschrikkelijk!

Echt nooit meer!! Dit is geen 4 sterren waard, zelfs nog geen 1 ster! Kamer die we kregen was vies. Het rook niet fris en het plafond viel zowat naar beneden! Er zaten allemaal vlekken op de muren en dekbed. Reisleidster gebeld, meteen andere kamer geregeld. Receptioniste verontschuldigde zich en gaf aan dat de kamer voor reparatie was opgegeven. Helaas was het daar niet mee opgelost: Avond eten was koud, taai en zelfs rauw vlees!! Ook het ontbijt was niet te eten, door oa oud brood. De ontbijtzaal zat stamp vol, waardoor we 10 min hebben moeten wachten op een tafeltje met ons bord in de hand. Bij reisleidster aangegeven en na 2 dagen, vanwege het weekend was het kantoor dicht, eindelijk overgeplaatst naar een ander hotel. Gelukkig!! We waren blij toen we dit hotel konden verlaten. Het is een oud hotel dat echt toe is aan vervanging. Ik lees meerdere negatieve verhalen. Boek dit hotel niet. Wij gaan er nooit meer naar toe!

• 1Diep triest27-09-2017

Nooit meer

Dit hotel is een 4 sterren hotel, maar 1 ster waard ivm ligging in het centrum.

We zijn al vaak op vakantie geweest. maar dit hotel sloeg nergens op en dat voor 4 sterren.

Restaurant Personeel kon geen lach vanaf.

Eten zeer slecht koud taai en droog keuze was er bijna niet. Bestond uit totaal 7 bakken. Je kon kiezen uit: 1 pasta soort. rijst of ze hadden paella friet soms gekookte of gebakken aardappel of puree. Groente alleen boontjes of wortels. 1 soort vis 2 bakken met vlees Wel een saladebar

en dit allemaal ver van warm' lauw koud en en hoelaat je komt maakte niets uit.

Desert was net zo weinig Keuze uit: ijs uit de diepvrieskist 2 soorten puddings 1 soort taart En meloen of geroosterd appel

Bedden lagen als een plank. Matrassen van 10cm hoog. en de lakens stonken naar zweetvoeten geur ook na verschonen.

We hadden all in. Iedere avond lekker 20 min wachten voordat je aan de beurt was voor je drinken omdat er maar 1 bar man stond. Zie foto

• 6AP08-05-2014

Ujdzie

Dobra lokalizacji i wszędzie blisko na nogach, ale jedzenie słabe, a sprzątaczki niestaranne.

• 9Sonne040330-05-2008

Die Leute sind sehr freundlich, die Zimmer sehr sauber und groß...Das Hotel eignet sich eher für Leute, die nicht unbedingt einen Schwimmurlaub machen wollen, sondern die ganze Insel erkunden möchten. Leider muss man mit Bus od. Auto immer 1 1/2 Stunden fahren um in die richtigen Tourismuszentren zu fahren (Playa de las Americas, Costa Adeje,...)

In Puerto de la Cruz ist der bekannteste (schwarze) Vulkanstrand, leider lädt das Meer dort nicht zum Schwimmen ein, eher zum Surfen....

Am besten ist der Loro Park, den ich nur jedem, der nach Teneriffa fährt, empfehlen kann....

Hotel Dania Park info

• MinibarNiet beschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar