Hotel Catalonia Las Vegas

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Catalonia Las Vegas voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Catalonia Las Vegas in het Nederlands

Antonia
3-10-2017

Een heel goed hotel heel goed eten super bedden en de kamer was heel schoon een geweldige ligging

triest

veertje
1-2-2017

goed/ erg uitgebreid ontbijt ...receptie mathilda!uitzicht hoger gelegen kamers !

slecht /kamer ,bedden hard,avondeten,lawaai disco straatzijde,hygiene ...hotel voor budget reiziger ,die niet te veel luxe verwachten ! ..geen vier sterren waardig !

Renee
2-2-2016

Heerlijke buffetten, zowel bij het ontbijt als bij het diner. Mooie kamer met goed bed, mooi balkon met zitje, zicht op zee en aangelegde zwembaden, centraal gelegen.

Personeel werkt keihard en is heel vriendelijk. Was hier een week met een groepsreis, en heb hier een geweldig verblijf gehad.

goed hotel

annie-benthem
2-9-2014

heel goed- ook eten -kamers schoon- erg vriendelijk

omgeving erg mooi ook schoon

buiten

het enige wat jammer in dit hotel is dat er geen koelkastje op de kamer is.

en kamer met balkon moet je bij betalen.

praten geen nederlands.

prima hotel, centraal gelegen

Karin
7-1-2010

Over het hotel ben ik zeer tevreden.

Het enige bezwaar vond ik dat er 's nachts buiten erg veel kabaal was.

Je hoorde tot in de zeer vroege uurtjes gedreun van muziek, geschreeuw van mensen.

Dus zorg ervoor dat je uitzicht op zee krijgt, dan heb je hier veel minder last van.

Ruime kamers, uitgebreid buffet (ontbijt en diner).

2007

Prima hotel, behalve als je kamer aan de straatzijde gesitueerd is, snachts veel Disco herrie van omliggende Disco'sNa opmerking hierover konden wij meteen een andere kamer krijgen, aan de strandzijde!!!

Geweldige en prettige services, een aanrader voor een ieder.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catalonia Las Vegas in Puerto de la Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catalonia Las Vegas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Catalonia Las Vegas scoort een 7.45 uit 10 op basis van 6 reviews.